2 въпроса за 325TDS ?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 642
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
Ако е само до центровка,бихте ли препоръчали добри помпаджии за София,може и окрък кв. Дружба. И горе-долу,какви пари взимат за настройка
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
Cvetun написа:Ако е само до центровка,бихте ли препоръчали добри помпаджии за София,може и окрък кв. Дружба. И горе-долу,какви пари взимат за настройка
Добре де, ти опита ли с почистваща добавка в горивото + хубаво гориво + двутактово масло 100-200гр? Пробвай това и тогава центровки. Иначе около 40лв трябва макс да струва тази центровка на помпата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 642
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
С добавка и тоя хубавия дизел на лукойл,където уж и тои прочиства,ходих на 50км извън София и се върнах,но никаква промяна....Тези дни,ще я карам на сервиз да я видят.Снощи един приятел ми каза,че като я центроват,или спира да пали хубаво,или спира да върви.Каза ми,че е по-добре да не се пипа ....... 

Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
Тоя хубавия дизел от Лукойл го забрави и пробвай с оня хубавия от Шел. И с добавка. С 50км няма да стане, трябва да минеш поне 1000 за да се изчисти.
- Krassi_kn
-
моргаджия
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
bum_bum написа:Тоя хубавия дизел от Лукойл го забрави и пробвай с оня хубавия от Шел. И с добавка. С 50км няма да стане, трябва да минеш поне 1000 за да се изчисти.
Явно не си запознат, но горивата на Шел, ОМВ и Лукойл еднакви и се товарят от едно и също място.
Разликата е че Шел сипват едни добавки, ОМВ други, а Лукойл-никакви

- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 642
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
Значи,да разбирам по вашите мнения,че помпата е замърсена,така ли ?!
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
bum_bum написа:Тоя хубавия дизел от Лукойл го забрави и пробвай с оня хубавия от Шел. И с добавка. С 50км няма да стане, трябва да минеш поне 1000 за да се изчисти.
Колегата говори за Шел Ви-Пауър. С него трябва да сипе 20-30л + добавка за почистване (Castrol TDA) и да иде до Пловдив и да се върне.
Ще остане учуден от разхода в 2-те посоки

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
или отива на Ромпетрол тъпче 20-30л обикновенна нафта която е в пъти по-добре от всички булшити на лукойл, взима си добавка дали ще е Castrol, Cyclo, Forsch.... стъпва на някой път без камери примерно Хемус и дет може на пълна газ а кадето не със 140 отиване и връщане до ябланица на такъв режим ще му освежи перфектно системата. И после да отиде да му регулират помпата 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
Coulthard написа:или отива на Ромпетрол тъпче 20-30л обикновенна нафта която е в пъти по-добре от всички булшити на лукойл, взима си добавка дали ще е Castrol, Cyclo, Forsch.... стъпва на някой път без камери примерно Хемус и дет може на пълна газ а кадето не със 140 отиване и връщане до ябланица на такъв режим ще му освежи перфектно системата. И после да отиде да му регулират помпата
Така стават катастрофите. Това за Ромпетрол съм съгласен, но превишаването на скоростта, за да си продухаме двигателя е страшна глупост


Идеята не е да се пребиеш с 200, а да изминеш определено разстояние с добавката, за да може да се изчисти нагарите. Дали ще караш със 130 на 5-та или със 2639км/ч на 12 предавка, за двигателя няма значение (образно казано). Той пак ще си седи на 2000-2200 об/мин.
Наливаш 20л нафта на Ромпетрол преди Богров. Излизаш си на подбалканския път (ако си от София де). И тръгваш към Бургас. Караш до отбивката за село Клисура (Карловско), обръщаш и се прибираш в София. Пътя е точно 108км в едната посока. По пътя има доволно много изкачвания. По завоите не качваш повече от 2-ра предавка, и хубаво я цедиш нагоре колата. Подчертавам само нагоре за да не се пребиеш. Прибираш се и пишеш в темата си дали още тресе колата на място.
Цялото това нещо можеш да го направиш като разходка за семейството. Местността през която ще минеш е красива и гаджето/жената няма да мрънкат, че хабиш нафта за този дето духа.
Успех
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
Coulthard написа::) и с теб съм съгласен ама зависи от темперамента аз преди малко си разходих колата че не беше помирисвала 100+км/ч от 3 месеца ...
Темперамент - ок, ама мантинелата не й дреме за него. А днес гледам пак тежки катастрофи, поради идиотски изпреварвания, и безсмъртни шофьори.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
В някой от мануалите за Е36 дизел бях чел,че е необходимо периодично колата да се покара продължително време с 3000 об/мин ,за да се прочистят горивните пътища и т.н.Ясно е че не е нужно да караме със 140 км/ч на 5-а а на 4-та например.
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 642
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
Дам,помпата е,закачиха я на компа и не става от там да се оправи.Сега тоя моя човек,ще я прати на един,който ги отваря и ги прави.Дано тогава стане.... 

Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 642
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
За да не отварям нова тема,един пич ми каза,да отхлабя леко болтовете на помпата и с леко почукване на капака,да мръдне милиметър напред-назад иии на запален автомобил,да слушам.Така щяла да се намести и да оправи нещата.Дали някой знае този метод и като цяло работи ли ?!
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: 2 въпроса за 325TDS ?!
Cvetun написа:За да не отварям нова тема,един пич ми каза,да отхлабя леко болтовете на помпата и с леко почукване на капака,да мръдне милиметър напред-назад иии на запален автомобил,да слушам.Така щяла да се намести и да оправи нещата.Дали някой знае този метод и като цяло работи ли ?!
То друг метод няма брат и да ти я свалят от колата и на стенд да я качат пак така ще я центроват на гориво , факт. Както ти беше на колата и с диагностика да чете живи данни за количеството гориво и така с торкс30 и леко почукване или дори ( ако е малко ) само с различна поредица от отвиване и завиване на болтчетата пак ще се центрова , тва на слух не го споменавай или ако някой ще я прави така не го приемай на сериозно не че няма да я направи ама да се твърди после че е на заводски настройки или "добре е " това е малко лекомислено .Чисто и просто десети от милиметъра оказват голямо влияние и мойта беше уж ценрована ама на 2.8 гориво-8 извънградско , кат си я направих на 4.5 сега последно ми даде 6.5 извън и то на купе Е34 . Дет се вика козата си сака пръч и ако искаш още инфо в Е34 подфорума във важни има теми за тдс всичко си пише , поне да не те замятат по сервизите . Успех.
Последна промяна vladobate на 19 Окт 2012, 22:42, променена общо 1 път
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани