Нитро на М42

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: Нитро на М42

Мнение от HowDouWantit » 06 Авг 2012, 12:36

Ами смятам ,че има доста изписано по темата за is-a и турбото .. все пак .. ковани карантии и т.н. ,и си мисля ,че може да се вмести около тия пари един скромен турбо проект ,ако не се купува всичко ново ,тогава няма как да станат нещата но ,друг въпрос е колко време ще кара ..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 27.07.2012
Местоположение: грЕлинПелин
Пол: Мъж
Кара: 316 компакт

Re: Нитро на М42

Мнение от biser_316 » 06 Авг 2012, 12:42

и според мен нитрото не си струва за една гонка 80-100лв за пълнене.за мен в турбото има по-голям потенцял,ама и повечко пара

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: По Плевенските Улици !
Мечтае да кара: БМВ :)
Детайли за колата: Трудно е да са види :)

Re: Нитро на М42

Мнение от Ub4v3c4 » 06 Авг 2012, 15:36

мхмм да така е наистина.
BMW Завинаги !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 16.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко с гуми !
Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(

Re: Нитро на М42

Мнение от Ranchev » 06 Авг 2012, 17:35

Ub4v3c4 написа:дай линк да ги видя тези дросели ако знаеш от къде са де.

Линк нямам инак от както ти каза колегата "Дросели от някой голям мотор примерно GSX-R 1000 по изветен като хаябуза" или имаше ама не си спомням ще те излъжа за модела една АлфаРомео се зимаха от нея дросели :)
А за турбото хмз има си + и - Аз лично не обичам лага.... обичам високите обороти и големите завои на трасе с много и все големи и бавни завои турбото губи по 1 сек на всеки завои (така де а нямам пари за анти-лаг и турбина с керамична перка )
Друг е въпроса че на евентуални мероприятия ако се пускаш. Знаеш класовете са по кубатура а турбо мотора се брои кубатура х1.7 демек 1,8х1,7 =3,06 демек ще се пускаш с 330 които малко да са барнати ще те унижат.
За мен мечта си ми остава да искарам 300 коня от 318ис но много пари ще трябват (които нямам ) да издържи на това предварение което съм му замислил :D
Съжалявам за километричните постове :mrgreen:

"не съм богат ,за да купувам евтино"


SKYPE

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: Нитро на М42

Мнение от HowDouWantit » 07 Авг 2012, 16:58

Ranchev написа:
Ub4v3c4 написа:дай линк да ги видя тези дросели ако знаеш от къде са де.

Линк нямам инак от както ти каза колегата "Дросели от някой голям мотор примерно GSX-R 1000 по изветен като хаябуза" или имаше ама не си спомням ще те излъжа за модела една АлфаРомео се зимаха от нея дросели :)
А за турбото хмз има си + и - Аз лично не обичам лага.... обичам високите обороти и големите завои на трасе с много и все големи и бавни завои турбото губи по 1 сек на всеки завои (така де а нямам пари за анти-лаг и турбина с керамична перка )
Друг е въпроса че на евентуални мероприятия ако се пускаш. Знаеш класовете са по кубатура а турбо мотора се брои кубатура х1.7 демек 1,8х1,7 =3,06 демек ще се пускаш с 330 които малко да са барнати ще те унижат.
За мен мечта си ми остава да искарам 300 коня от 318ис но много пари ще трябват (които нямам ) да издържи на това предварение което съм му замислил :D


За карбове от Alfa Romeo 33 вероятно говориш ,само ,че те са вертикални и са на 40 мм ,ама пък са Webber-и
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Нитро на М42

Мнение от u`F`o » 07 Авг 2012, 19:49

Ranchev написа:
Ub4v3c4 написа:дай линк да ги видя тези дросели ако знаеш от къде са де.

...
А за турбото хмз има си + и - Аз лично не обичам лага.... обичам високите обороти и големите завои на трасе с много и все големи и бавни завои турбото губи по 1 сек на всеки завои (така де а нямам пари за анти-лаг и турбина с керамична перка )
...

А случайно да си чувал, че може да се спира и с левия крак, за да се избегне турбо дупката ? Да си чувал, че турбината се изчислява според мотора и времето за реакция може да е много ниско :?: Че ако държиш колата в обороти, където тубото "надува" лаг - няма :?: Начини има много, не можеш да му намериш толкова значителен кусур, така че атмосферния мотор да го превъзхожда...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 16.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко с гуми !
Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(

Re: Нитро на М42

Мнение от Ranchev » 08 Авг 2012, 0:12

Ub4v3c4 написа:А случайно да си чувал, че може да се спира и с левия крак, за да се избегне турбо дупката ? Да си чувал, че турбината се изчислява според мотора и времето за реакция може да е много ниско :?: Че ако държиш колата в обороти, където тубото "надува" лаг - няма :?: Начини има много, не можеш да му намериш толкова значителен кусур, така че атмосферния мотор да го превъзхожда...

Значи първо ти да си чувал че турбината на празен ход не може достигне максимално налягане камо ли да подържа и половината
Второ при исчислена турбина за мотора (което в бг малко хора го правят) за да постигнем максимално малък лаг ще иска и ниско налягане.Нормално за ИС-ките масово ги правят на 0,6 бар-а максимум 0,8 и пак има лаг дори и малък които както казвам на трасе с 100 завоя 0,3 секунди да губи на завой са 30 сек което е много.
Другото което е Турбина,кулер,пътища,колектор,дузи и т.н мисля че ще излязат доста по-скъпо от фланец ,дросели, ревизия на мотора ,лек маховик ,съединител а даже и шпер.
Не казвам че турбото е щуротия хората щом са го измислили има смисал.Нали за нормална кола да изцедиш повече коне от по-малко кубици като мотора има потенциала да мине примерно някакви километри е по добре от атмосверка + че с турбо нали има по голям въртящ момент но бегачка примерно атмосверка и турбина с еднакви конски сили на трасе с много завои и много спирания Турбо колата няма шанс да даде време като на атмосверката
Имам нещо предвид но сега съм пил едни бири и не знам дали мога да ти го обесня както го виждам аз но ми беше мерак да ти отговоря утре на свеж ум ще прегледам какво съм писал и ще поправя ако е нужно да е разбираемо и пак казвам говорим за конкретен мотор по темата м42 да не се отплесваме
:)
Съжалявам за километричните постове :mrgreen:

"не съм богат ,за да купувам евтино"


SKYPE

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: По Плевенските Улици !
Мечтае да кара: БМВ :)
Детайли за колата: Трудно е да са види :)

Re: Нитро на М42

Мнение от Ub4v3c4 » 08 Авг 2012, 1:51

по принцип и аз несъм голям фен на турбо-то,смисал знам че м42 издържа,но както казва колегата по-добре да е атмосферка според мен,а нитрото вече ме разубедихте мисля да хвърля малко пари в мотора и да става работата.Няма да е кой знае какво,но пак е нещо.
BMW Завинаги !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 16.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко с гуми !
Мечтае да кара: постояно с пълен резервоар !
Детайли за колата: Vw passat,
Audi a3,
Bmw e36,
Bmw e60,
Mitsubishi Evo X
Everyday S204 C220 :(

Re: Нитро на М42

Мнение от Ranchev » 08 Авг 2012, 3:25

Като чуеш звука на атмосверка с добра генерация и всички турбини ти излизат от главата :) Не че и ссссссс кането не е яко ама груботo плътно ръмжене е доста по класическо ,мъжко и настръхващо :)

Пример че с много пари и атмосверка става е
Пепи с 2.0 атмосверка
Съжалявам за километричните постове :mrgreen:

"не съм богат ,за да купувам евтино"


SKYPE

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Нитро на М42

Мнение от M10 » 08 Авг 2012, 5:23

Какво се занимавате с глупости с неясен край, като се намират разни М50Б25 по 500-800лв вече... Лека ревизия, чипче генерация филтър, по-лек маховик и имаш 200 коня за 1200лв макс. Казвам го от личен опит - вече съм минал парите за Б28 сигурно, отвори ли се мотора и работата става дебела. Смениш ли едно трябва да смениш и второ и трето и пето... и накрая имаш 180 коня и сила само във високите (щото пак си остава малолитражка) за 2 бона :shock:

иначе ако бюджета е голям
http://www.youtube.com/watch?v=AVg5eJDUE1U
hthttp://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=KmuGnbLNTr8#t=50s

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Нитро на М42

Мнение от u`F`o » 09 Авг 2012, 0:40

M10 написа:Какво се занимавате с глупости с неясен край, като се намират разни М50Б25 по 500-800лв вече... Лека ревизия, чипче генерация филтър, по-лек маховик и имаш 200 коня за 1200лв макс. Казвам го от личен опит - вече съм минал парите за Б28 сигурно, отвори ли се мотора и работата става дебела. Смениш ли едно трябва да смениш и второ и трето и пето... и накрая имаш 180 коня и сила само във високите (щото пак си остава малолитражка) за 2 бона :shock:

иначе ако бюджета е голям
http://www.youtube.com/watch?v=AVg5eJDUE1U
hthttp://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=KmuGnbLNTr8#t=50s


С тея Б25ци за по 500-800лв не едно и второ ще трябва да смениш, а 3то, 4то, 5то и ше стане 2к от нищо.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook