Питане за шпер 2.93 на 320 ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- penev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 332i
- Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
Колегата нали е наясно, че ако иска голямо прасе, ще трябва да смени и още много неща...
П.П. Иначе и аз съм за по късия диф
П.П. Иначе и аз съм за по късия диф

Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
penev написа:Колегата нали е наясно, че ако иска голямо прасе, ще трябва да смени и още много неща...
П.П. Иначе и аз съм за по късия диф
2.93 к'во му е. Друго си е на магистралата като удрят прекъсвач новите коли на 245км/ч да правиш Vmax-а 255-260км и да им покажеш номера отзад

- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
Щом казваш сигурно е така,а на М-ките защо не слагат 2.93 или 2.65 ами по къси 

По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
delas_328 написа:Щом казваш сигурно е така,а на М-ките защо не слагат 2.93 или 2.65 ами по къси
'Щото има 6та предавка с предавателно число 0.86 и оборотомер до 7500




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?

По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
delas_328 написа:Щом казваш сигурно е така,а на М-ките защо не слагат 2.93 или 2.65 ами по къси
Ти ми кажи ///М-ката какво общо има с е36цовите мотори, а аз ще ти кажа за дифовете

Boyadjiev написа:delas_328 написа:Щом казваш сигурно е така,а на М-ките защо не слагат 2.93 или 2.65 ами по къси
'Щото има 6та предавка с предавателно число 0.86 и оборотомер до 7500
Сашо, 0.86 може да е на SMG-то, ама на другите е 1.00. До колкото знам им слагат 3.23 диф, които с прекъсвач 7400 прави 270км/ч. Нали се сещаш, че ако е 2.93 на тези обороти се падат 301км/ч.

Последна промяна u`F`o на 09 Авг 2012, 0:31, променена общо 1 път
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
delas_328 написа::yes: Едва ли е за това ,но нали вие сте инжинери вие ще речете !!!
па половината сме инжИнери

сега сериозно: доста от нас са карали с 3.15,2.93,3.45 една и съща кола, считай 28-ца... 20-ска, 25-ца
аз бях на 28-ца с 2.93 първоначално и след това с 3.15, като карах и двата дифа много време и мога да ти кажа, че 2.93 е много по-удобен и приятен за каране, а ползата от по-късия диф я има, но трябва да мериш на 400 метра и тя е 1-2 коли максимум


колкото до М-ките, наистина им слагат по-къси дифове, но заради високия ред-лайн - 3.15 и 3.23 на евото
Грешката и той караше първоначално с 3.45 - 28-цата, питай го дали не му е по-добре с 2.93


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
vicho написа:delas_328 написа::yes: Едва ли е за това ,но нали вие сте инжинери вие ще речете !!!
Грешката и той караше първоначално с 3.45 - 28-цата, питай го дали не му е по-добре с 2.93![]()
2-ра БЕЗКРАЙНА!
Е безкрайна-безкрайна до около 105км/ч. Което е добре, за градска гонка вдигаш 0-100 с една смяна на предавките, а за повече я има място, я няма. Отделно и че харчи по-малко извънградско в сравнение с 3.45 - при 140км/ч падат от 4000об/мин на 3400, което не знам колко ще свали, ама така на око го смятам поне литър на сто

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
u`F`o написа:...
"безкрайна" при BMW си е над 100 км/ч, при Golf GTI например е на 120






за гонката абсолютно вярно

за разхода го смятай към 2 литра на 100 - извънградско с 3.45 = 10 / 100 с 28-ца, и 8/100 с 2.93, градско си е все тая...
бе най-добре каквото пише от завода --> това



п.с. а да! и предпочитам да дрифтя на 2-ра от 65 до 105 км/ (2.93) ч, отколкото на 3-та от 85 до 130 (3.45)


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
Преди 3 лета, като сложих б28, ходих до моренцето с 3,45 диф. Няма да ви казвам какъв главоломен разход ми направи. Остави, че пета свършва на 200 и малко, а се усеща, че й се иска още. Точно тогава реших, че ще сложа диференциал с предавателно число, което трябва да е и няма да правя простотии. Сега в никакъв случай не съжалявам.
На Дракона (където най-често се гази тази кола) с този диф се чувства идеално. Имаше една тема на Вичо, в която дъвчехме къде на коя предавка минава всеки един от нас. Е аз там само на едно място стигам до втора, и то защото съм принуден да спря малко по-рязко.
За градски условия при нормално каране няма абсолютно никакво значение дали си с 3,45, 3,15, 3,09 или 2,93. Просто все си си в задръстването и се движиш с трафика. Дори вечер, когато няма почти никой, пак не е толкова важно предавателното число, защото 28-цата на 5-та с 50 й е добре... ако искаш да ускориш леко, просто додаваш газ, без да сменяш предавки.
За извънградското вече се разбрахме.
М3-ките са с два разнични диференциала.
3.0 е със ZF кутия (като на 328 с 5-та предавка 1:1.00) и диф 3,15. Само дето там, където М52 спира да върти, С50 продължава и то с още 1000 об.
3.2 с ръчен шестстепенен Гетраг и предавателно число на шеста 1:083 е с 3,23, но едно, че върти на по-високи обороти от М52, и друго, че на шеста числото е понижаващо вече, което в крайна сметка покачва максималната скорост с още 20 и няколко км/ч.
Да не говорим колко по-еластични са С50-ките в сравнение с който и да е стоков М50/М52 мотор.
На Дракона (където най-често се гази тази кола) с този диф се чувства идеално. Имаше една тема на Вичо, в която дъвчехме къде на коя предавка минава всеки един от нас. Е аз там само на едно място стигам до втора, и то защото съм принуден да спря малко по-рязко.
За градски условия при нормално каране няма абсолютно никакво значение дали си с 3,45, 3,15, 3,09 или 2,93. Просто все си си в задръстването и се движиш с трафика. Дори вечер, когато няма почти никой, пак не е толкова важно предавателното число, защото 28-цата на 5-та с 50 й е добре... ако искаш да ускориш леко, просто додаваш газ, без да сменяш предавки.
За извънградското вече се разбрахме.
М3-ките са с два разнични диференциала.
3.0 е със ZF кутия (като на 328 с 5-та предавка 1:1.00) и диф 3,15. Само дето там, където М52 спира да върти, С50 продължава и то с още 1000 об.
3.2 с ръчен шестстепенен Гетраг и предавателно число на шеста 1:083 е с 3,23, но едно, че върти на по-високи обороти от М52, и друго, че на шеста числото е понижаващо вече, което в крайна сметка покачва максималната скорост с още 20 и няколко км/ч.
Да не говорим колко по-еластични са С50-ките в сравнение с който и да е стоков М50/М52 мотор.

- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
Значи господа Инжинери
за 28-ци препоръчвате 2,93 шпер пред 3,15 и 3,45 за градски гонки и за дълъг път на максимална скорост и за някъкъв по нормален разход...





- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
Да!
Бих сложил по-късия 3,15 само ако пипна 6-степенна ръчна кутия от някъде...
Бих сложил по-късия 3,15 само ако пипна 6-степенна ръчна кутия от някъде...

- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
На мен пък, с по-къс диференциал по-ми харесва. Когато я взех беше с 2.93. Намерих шпер 3.23 и след монтирането му считам колата много по-приятна за каране. Става въпрос за оригинална 328 със заводската кутия. С 3.45 мисля, че вече няма да михареса, но определено това е дифа за 320 и не по-дълъг.
Това е моя опит и предпочитания , всеки с мнението си!
Това е моя опит и предпочитания , всеки с мнението си!
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
kokali praa vsiakvi написа:На мен пък, с по-къс диференциал по-ми харесва. Когато я взех беше с 2.93. Намерих шпер 3.23 и след монтирането му считам колата много по-приятна за каране. Става въпрос за оригинална 328 със заводската кутия. С 3.45 мисля, че вече няма да михареса, но определено това е дифа за 320 и не по-дълъг.
Това е моя опит и предпочитания , всеки с мнението си!
А защо 3,45 няма да ти хареса колега ?Колата не ли по рязка с този диф за града говорим за улични изпълнения...

- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
Peturcho_bmw написа:kokali praa vsiakvi написа:На мен пък, с по-къс диференциал по-ми харесва. Когато я взех беше с 2.93. Намерих шпер 3.23 и след монтирането му считам колата много по-приятна за каране. Става въпрос за оригинална 328 със заводската кутия. С 3.45 мисля, че вече няма да михареса, но определено това е дифа за 320 и не по-дълъг.
Това е моя опит и предпочитания , всеки с мнението си!
А защо 3,45 няма да ти хареса колега ?Колата не ли по рязка с този диф за града говорим за улични изпълнения...
Ми не съм пробвал . Иначе за дрифт предполагам ще е по-добре, поне ще пази съединителя !

Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани