Въпрос за смяна филтър на АГУ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за смяна филтър на АГУ
Щом ти е на година газовата би трябвало да си с евросонда на бутилката, т.е. да има ел.магнитен клапан. Има си и кран с върток. Развиваш по малко съда на филтъра колкото да изпусне газта между двата клапана и си сменяш филтъра.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Въпрос за смяна филтър на АГУ
би трябвало.... но! Сега как ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- bimer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 11.08.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
Re: Въпрос за смяна филтър на АГУ
на сондата на бутилката са 2 тръби който са с различна дебелина,на по-тънката задължително трябва да имаш врътка завиваш по часовниковата стрелка така че връктата да слиза надолу за да я спреш.отиваш отпред при двигателя и развиваш малко трабата от газовият клапан (това където го има на снимка в по горните постове).ще започне да изпуска газ,тя е останала по тръбата но ако не започне да намалява изпускането на газ значи или не си я спрял от бутилката или сондата не работи правилно.
ако спре да изпуска газ от клапана който е при двигателя развиваш тръбичката от него сваляш го от колата развиваш болта,отваряш клапана като внимаваш магнитчето да не го изгубиш(то е важно и не случайно е там)слагаш новото филтърче и магнитчето,проверяваш о-пръстена ако трябва и него сменяш и всичко по обратният ред на колата.вземи си и един полуверизатор и го напълни с вода и веро с него ще пръскаш по трабата и газовият клапан след като пуснеш газта (запалваш колата да поработи малко на газ),ако излизат балончета това е газ и пристягаш докато изчезнат за твоя безопастност е.
и не забравяи да го правиш на пробетриво място далеч от цигари и огън за да не четем после тъжни теми в форума.ако си от софия и ти трябва помощ ми пиши.
ако спре да изпуска газ от клапана който е при двигателя развиваш тръбичката от него сваляш го от колата развиваш болта,отваряш клапана като внимаваш магнитчето да не го изгубиш(то е важно и не случайно е там)слагаш новото филтърче и магнитчето,проверяваш о-пръстена ако трябва и него сменяш и всичко по обратният ред на колата.вземи си и един полуверизатор и го напълни с вода и веро с него ще пръскаш по трабата и газовият клапан след като пуснеш газта (запалваш колата да поработи малко на газ),ако излизат балончета това е газ и пристягаш докато изчезнат за твоя безопастност е.
и не забравяи да го правиш на пробетриво място далеч от цигари и огън за да не четем после тъжни теми в форума.ако си от софия и ти трябва помощ ми пиши.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Въпрос за смяна филтър на АГУ
boywalking написа:Колеги, ходих при газаджия днес, каза ми - вси4ко било наред, и нямало нужда да се сменят филтрите, сменяли се на 30-40хил км... След онзиден6ната глупост се оправи колата, но току 6то зареждам газ и пак запо4на.... дайте акъл...
Извинявам се за 4 и 6 но пи6а от телефон без БГ а през кирилизатора не ми дава 4 и 6...
Помагайте по проблема..
По принцип след силно изфорсирване може да се оправи за кратко. Може и изпарителя да е заминал.
Но този твой газаджия е объркал професията. Това второто филтърче, което е точно преди газовите дюзи, може и да се смени на 30-40 хил. По принцип повечето графити и мизерии остават в първото филтърче. То обаче е хубаво да си се сменя с маслото. Газта в БГ е мизерна и след 15 хил. то вече не е филтърче. От там и другото почва да събира повече боклуци защото достигат до него и се запушва. Мой приятел газаджия, който ходи и в Гърция през 2 седмици да слага уредби ми е казвал, че тяхната газ е по-чиста и филтърчетата се сменят много рядко, но нашите...
Като не ти се дават пари, спри си газта, запали колата да доизгори останалата по тръбите, отвърти първото филтърче и го виж в какво състояние е. Ако е заминало трябва да видиш/смениш и второто, но то може да се окаже от тези капсулованите, които направо се сменят, без да могат да се проверят в какво състояние са.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- idrive
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 1.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Въпрос за смяна филтър на АГУ
Аз съм сменял въпросните филтри между 8 и 9000 км.При мен се усещаше след 4к оборота да тъне и прехвърляше на бензин
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Въпрос за смяна филтър на АГУ
Това с прехвърлянето на бензин при натискане педала до долу е сигурен знак, че не достига количество газ и в 90% от случаите става дума за запушено филтърче. Ето и ти ги сменяш рано, а на колегата газаджията му казва 30-40 хил.
Ако го питат този газаджия за свещите, сигурно ще каже на 100 хил. и като почне да прекъсва в ниските на 30 хил. пак ще има тема. 


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани