Странен проблем с М42
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Странен проблем с М42
Случи се точно когато смених маслото. Другото което ме съмнява е налягането му. Ако е слабо в ниските би трябвало да влияе.

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Странен проблем с М42
bavaromobila написа:Случи се точно когато смених маслото. Другото което ме съмнява е налягането му. Ако е слабо в ниските би трябвало да влияе.
Айде моля те, обясни как точно влияе.
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Странен проблем с М42
bavaromobila написа:Случи се точно когато смених маслото. Другото което ме съмнява е налягането му. Ако е слабо в ниските би трябвало да влияе.
Виж си масления филтър. Също и маркучите за вакуумите закачени по всмукателните колектори.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Странен проблем с М42
streetz написа:bavaromobila написа:Случи се точно когато смених маслото. Другото което ме съмнява е налягането му. Ако е слабо в ниските би трябвало да влияе.
Виж си масления филтър. Също и маркучите за вакуумите закачени по всмукателните колектори.
Проверил съм ги - всичко е точно

ekcta3uto написа:bavaromobila написа:Случи се точно когато смених маслото. Другото което ме съмнява е налягането му. Ако е слабо в ниските би трябвало да влияе.
Айде моля те, обясни как точно влияе.
Не зная колега, просто така си ги обяснявам нещата. Ако знаех със сигурност нямаше да пускам тема.
Днес като малко се заинатих с колата, ми направи впечатление, че мотора прекъсва точно около 2000об. Другото което остана е да са запушени дюзите. Затова да попитам - ако са запушени би ли могло така да прави или ще прекъсва примерно само когато колата е студено. И пак да попитам нормално ли е това да цъкат тези дюзи. Знам че щом има ''шум'' значи нещо не е наред, но все пак да питам.
Мерси

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Странен проблем с М42
Дюзите се свалят за 20 мин, а проверката им трае още 20.Свали си ги, и ги закарай на тест щом те съмняват.
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Странен проблем с М42
Така проверих всичко възможно и проблема не е решен. Мотора си се разтраква и не върви.
Днес взех нов маслен филтър и ще го сменя, да видя дали нещо ще се оправи.
Ето какво проверих за да се изключат като потенциални решения на проблема:
-свещи;кабели;бобини;дюзи;TPS датчик,датчик колянов вал,датчик разпределителен вал; дебитомер
Мотора си се разтраква все така в ниските и не върви и прекъсва, пука в гърнетата, а във високите мисля, че всичко е наред. Предстои ми замерване на налягането на маслото та лека по лека да стигнем до истината. И това всичко след смяна на маслото..... баси филма
Ако има някой който може да ме насочи къде е проблема нека пише, защото съм твърде далеч от вкъщи, а тук не искам да ходя при майстори които със сигурност изобщо няма да са наясно какво правят.
Благодаря
Днес взех нов маслен филтър и ще го сменя, да видя дали нещо ще се оправи.
Ето какво проверих за да се изключат като потенциални решения на проблема:
-свещи;кабели;бобини;дюзи;TPS датчик,датчик колянов вал,датчик разпределителен вал; дебитомер
Мотора си се разтраква все така в ниските и не върви и прекъсва, пука в гърнетата, а във високите мисля, че всичко е наред. Предстои ми замерване на налягането на маслото та лека по лека да стигнем до истината. И това всичко след смяна на маслото..... баси филма

Благодаря

- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Странен проблем с М42
Менте масло също не го изключвам като вариант. Нека някой по запознат да пише дали е възможно всичко това от менте масло 


- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Странен проблем с М42
Веригата някой сети ли се да погледне кво се случва?
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Странен проблем с М42
Колега , как провери датчика на коляновия вал (понеже казваш , че си го проверил ) ? Как провери свещите и бубините ? Как провери дюзите ?
Няколко колеги ти казаха , че няма как от маслото да ти прекъсва колата , ще ти го кажа и аз .... Ако нямаш добро налягане от маслената помпа , може да имаш тракане в мотора , но не и прекъсване ... освен това ще ти светне лампата за налягането на маслото ... Пък и винаги можеш да отвориш леко капачката и да видиш дали разпределителните валове се мажат ... то се вижда ясно (да не говориме , че ако налягането е добро , още с отварянето ще пръсне масло )....
За да ти прекъсва колата , значи има проблем с изработването на искрата и възпламеняването на горивото ....
Причина за това могат да бъдат - свещи , бубини , дюзи , лоша центровка .... Имай на предвид нещо много , много важно ... , ако датчика на коляновия вал не работи добре , тогава компютъра не изработва правилно или изобщо не изработва импулси към бубините , съответно на свещите или няма искра, или работата на двигателя е неравномерна ...
Ако ти не можеш да разбереш къде е проблема , иди при някой майстор , не става ясно къде си , но ще се изненадаш , че и в най -забутаните краища може да има добри майстори .... Ако случайно си някъде около Враца , намери път , ще ти оправя колата ...
Няколко колеги ти казаха , че няма как от маслото да ти прекъсва колата , ще ти го кажа и аз .... Ако нямаш добро налягане от маслената помпа , може да имаш тракане в мотора , но не и прекъсване ... освен това ще ти светне лампата за налягането на маслото ... Пък и винаги можеш да отвориш леко капачката и да видиш дали разпределителните валове се мажат ... то се вижда ясно (да не говориме , че ако налягането е добро , още с отварянето ще пръсне масло )....
За да ти прекъсва колата , значи има проблем с изработването на искрата и възпламеняването на горивото ....
Причина за това могат да бъдат - свещи , бубини , дюзи , лоша центровка .... Имай на предвид нещо много , много важно ... , ако датчика на коляновия вал не работи добре , тогава компютъра не изработва правилно или изобщо не изработва импулси към бубините , съответно на свещите или няма искра, или работата на двигателя е неравномерна ...
Ако ти не можеш да разбереш къде е проблема , иди при някой майстор , не става ясно къде си , но ще се изненадаш , че и в най -забутаните краища може да има добри майстори .... Ако случайно си някъде около Враца , намери път , ще ти оправя колата ...

- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Странен проблем с М42
Колега имам още един комплект свещи и кабели и ги смених и проверих. Дюзите ги откачих и при въртене на стартер пръскаха еднакво. Датчика на коляновия вал го замерих с мултицед и си показваше стойности каквито са описани в Аутодатата (около 600ома). Също пробвах и с друг дебитомер.Колкото до бобините - ами колата си върви съвсем нормално след 3000об и някак си не мога да си го обясня да е от тях. В ниските все едно ми се губи цилиндър като я карам, на празен ход иначе няма никакви проблеми. Като задържа газта на 2000об и си сложа ръката на мотора започва да вибрира по силно и се чува някакво прекъсване . Преди смяната на маслото ги нямаше тези проблеми. Отпреди ми е правело подобни проблеми когато маслото е било за смяна и след смяната му всичко се е оправяло.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Странен проблем с М42
bavaromobila написа:. Датчика на коляновия вал го замерих с мултицед и си показваше стойности каквито са описани в Аутодатата (около 600ома).
Меренето на датчика с мултицет е бошлаф работа .... Мога да ти покажа два датчика , които имам свалени от коли , които на мерене с мултицет си дават съпротивлението , но при свързването им към електрониката на колата не работят парвилно и набиват грешка в паметта на компютъра (съответно мотора не работи добре ) .... Най -добре се вижда работата на този датчик с осцилоскоп , като трябва да има определена амплитуда на напрежението за определено време (има си препоръчителни стойности ) .... Другия сигурен начин да провериш датчика е да се върже на диагностика ..... Не казвам категорично , че там ти е проблема (няма как да го кажа това , без да съм проверил ) , но тоя филм с маслото , за който говориш е нещо много , много невероятно ! Няма да ти "омазвам" темата с повече коментари , защото така или иначе от разстояние не мога да помогна с повече ....
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Странен проблем с М42
Пробвай с друг дебитомер.
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Странен проблем с М42
Jang1r написа:Пробвай с друг дебитомер.
Вече писах, че съм пробвал с друг дебитомер

metodi80 - мерси за постовете ти в темата. Ето точно такива мнения исках да видя. Днес свалих датчика на коляновия вал и се оказа, че кабела прекъсва. Оправих го и сега всичко е наред с него. Утре ще пробвам колата и ще пиша дали проблема е решен напълно. Нищо чудно и да се е скапал датчик и отделно да е прекъсвал....
Благодаря още веднъж



- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Странен проблем с М42
Няма промяна-проблема си остава. Датчика си показва 550-560ома (което е в нормалните граници), но колата не върви. Ще търся другаде проблема и ще видя да намеря друг датчик.....

36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани