Зацепване на валове-м42.Размери на скобата за валовете.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Зацепване на валове-м42.Размери на скобата за валовете.
Валовете на атмосферна кола са в много пряка връзка с правиланата работа на мотора и съответно мощноста. Не споря, че може и да има хора, които да ги зацепят добре и без въпросните скоби. Аз обаче съм го ял от човек твърдящ, че е на "ти" с ваноса. Валовете бяха толкова зле зацепени, че ми записваше грешка на всяко минаване на вала през датчика. Възможно е при по-малка грешка датчика да не отчита ама това пак не значи, че олата работи абсоютно коректно. Изработката на самите скоби може да не си струва при еднократно зацепване на валовете и в този смисъл може би е по-добре като се прави веднъж да се направи при човек, който си има скобите и знае какво точно прави.
Ди Джей, нямам нищо против теб, просто бъди по-умерен в комуникацията
Ди Джей, нямам нищо против теб, просто бъди по-умерен в комуникацията

- ProblemZ
-
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 11.03.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IS and E46 318I
- Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I
Re: Зацепване на валове-м42.Размери на скобата за валовете.
bum_bum написа:Валовете на атмосферна кола са в много пряка връзка с правиланата работа на мотора и съответно мощноста. Не споря, че може и да има хора, които да ги зацепят добре и без въпросните скоби. Аз обаче съм го ял от човек твърдящ, че е на "ти" с ваноса. Валовете бяха толкова зле зацепени, че ми записваше грешка на всяко минаване на вала през датчика. Възможно е при по-малка грешка датчика да не отчита ама това пак не значи, че олата работи абсоютно коректно. Изработката на самите скоби може да не си струва при еднократно зацепване на валовете и в този смисъл може би е по-добре като се прави веднъж да се направи при човек, който си има скобите и знае какво точно прави.
Ди Джей, нямам нищо против теб, просто бъди по-умерен в комуникацията
Тука ставаше дума за м42 не знам защо намесвате "аносовите"двигатели виниги,при м42 не е кои знае колко сложно,но все пак има хора не им се отдава,те да си правят скоби като искат.
Най - ТочниЯ
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Зацепване на валове-м42.Размери на скобата за валовете.
Преди време бях тръгнал да правя тема, в която да събера всички чертежи и снимки на инструменти ползвани от БМВ... отказах се, при толкова специалисти на кого му трябва?
Все пак на "аматьори" като мен съм готов да помогна винаги, имам и други чертежи. 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Зацепване на валове-м42.Размери на скобата за валовете.
Не ме разбирайте погрешно, никой не е казал, че валове се зацепват само с инструменти. Особено когато искаш да промениш параметрите на двигателя и трябва да зацепваш валовете в положения в каквито никакви инструменти не ти вършат работа е ясно, че ще е с подръчни материали. Това обаче е препоръчително само за хора дето знаят какво правят и какъв резултат искат да постигнат. Друг е въпроса, че ако до сега никога не си го правил, то е по добре да го направиш поне първите няколко пъти с инструментите. Отделно много "майстори" се навъдиха дето цял живот валове зацепват, bum_bum е обяснил по горе да не давам още примери.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Зацепване на валове-м42.Размери на скобата за валовете.
DJEmoMC написа:Рядко пиша, факт но мисля, че това бе...... както и да е няма значение. Успех. Помагал съм на много хора не само тук във форума, желае размери на скоба а не да се обясни как се зацепва без нея. Както се казва "на сила хубост не става ", ако желае ще му обясним как се зацепва - ето това казахме с колегата от Русе, но.......
Както казах вече по-горе в темата съм си зацепил валовете без въпросната скоба

Ето как го направих:
Застопорих коляновия вал(1ви цилиндър на ГМТ) на предвиденото място под стартера и съответно сравних дали белега на шайбата идва с белега на блока-съвпадна.След това наместих квадратите на валовете да са успоредни с главата и помежду си(със страните с дупките нагоре).Сравних дали пъпките на шайбите по които датчика на разпределителните валове чете сигнала идват по едно и също време на ръба на капака(дойдоха) т.е са отново успоредни.Сложих масления обтегач за да се опъне веригата и превъртях и сравних дали белезите си идват на мястото,дали квадратите са успоредни и дали пъпките вървят заедно...това е.
Ако имате забележки с удоволствие ще ги чуя

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- DJEmoMC
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: На улицата
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Зацепване на валове-м42.Размери на скобата за валовете.
Тогава за какво са ти скоби? С тях ще постигнеш същия резултат, друг е въпроса както по-горе колегата maxpower каза: Зависи какво искаш да постигнеш?
Кара колата да харчи
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Зацепване на валове-м42.Размери на скобата за валовете.
безспорно си трябват скобите..
но поне М42 се зацепва много лесно. до сега ми се е налагало два да зацеля и си работят до ден днешен без никакви проблеми
но ако имах скобите бих ги ползвал да се уверя че всичко е на мястото си
но поне М42 се зацепва много лесно. до сега ми се е налагало два да зацеля и си работят до ден днешен без никакви проблеми
но ако имах скобите бих ги ползвал да се уверя че всичко е на мястото си
- DJEmoMC
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: На улицата
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Зацепване на валове-м42.Размери на скобата за валовете.
~Мишо~ написа:Преди време бях тръгнал да правя тема, в която да събера всички чертежи и снимки на инструменти ползвани от БМВ... отказах се, при толкова специалисти на кого му трябва?Все пак на "аматьори" като мен съм готов да помогна винаги, имам и други чертежи.
Това ще е много полезно и трябва да се направи!Не слушай какво ти говорят или мислят другите!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Зацепване на валове-м42.Размери на скобата за валовете.
ildivvy написа:~Мишо~ написа:Преди време бях тръгнал да правя тема, в която да събера всички чертежи и снимки на инструменти ползвани от БМВ... отказах се, при толкова специалисти на кого му трябва?Все пак на "аматьори" като мен съм готов да помогна винаги, имам и други чертежи.
Това ще е много полезно и трябва да се направи!Не слушай какво ти говорят или мислят другите!
Да прав си няма да е зле от подобна тема. Но самата истина, е че много малко хора които са наясно с нещата имат желанието да се впускат точно тук да обясняват да дълго и на широко, особено в тема като тази, в която нещата трябва да се направят доста прецизно без специализирани инструменти.


Re: Зацепване на валове-м42.Размери на скобата за валовете.
s_kolev написа:Тия валове и със скоба пак може да се зацепят не както трябва, в комплекта за зацепване има и един механичен обтегач за веригата, който да компенсира охлабването на веригата на спрял мотор.
Никой не коментира поста на колегата,който според мен е един от малкото смислени в цялата тема.Щом толкова много хора са зацепвали ис-ки не може да не са си задавали въпроса колко да е опъната веригата докато наместват валовете,само с пръст да бутнеш обтегача в една от двете посоки и зацепката на валовете отива по дяволите.Върху това има смисъл да се помисли и да каже всеки кой как го прави,хората които са зацепвали наистина такъв двигател знаят за какво говоря.
- DJEmoMC
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: На улицата
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Зацепване на валове-м42.Размери на скобата за валовете.
То няма нужда от коментар 

Кара колата да харчи
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани