ПОЛИРАНЕ НА КУПЕ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
На бул.Александър Малинов има магазин БИЛА.Завиваш на кръстовището пред Била за входа и и не влизаш в него ами продължаваш направо и си директно на ГАЗКОМ,а има и табелка няма как да сбъркаш.Собственика и сина му са големи БМВ фенове.Като ме вкара сина(който е управител) в помещението за пастиране ми се зави свят.Само качествени материали и кадърни момчета вършат цялата работа 

ТДС - Турбо Див Селянин
- vladimirbr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 24.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Mpaket
Колко струва?
Колко струва полирането и пастирането там?
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
между другото интересно ми е те с какво полират , щом са ти казали, че с паста няма да стане
[/quote]
offtopic:Хехехе, това наистина е интересен въпрос
Значи има няколко вида пасти. Ако ти е много надраскана колата първо я минаваш с едрозърнеста паста, после с финна и накрая с още едно "кремче". Процедурата се прави веднъж и после мажеш само с "кремчето". Проблемът е, че едрозърнестата паста няма да може да си я нанесеш хубаво сам. Става с машина, ако си намериш по-бавнооборотна бормашина или флекс няма проблеми. Ако работиш с обикновен флекс, пастата прегрява хваща и коричка . Пастите на Шпицхекер общо бяха не повече от 55лв (като се прибера от работа ще ти кажа с точност) и ти остава, особено от едрозърнестата и "кремчето". 100лв за мен е безумна цена за това. Може да се справиш и сам, но бая търкане ще падне

offtopic:Хехехе, това наистина е интересен въпрос

Значи има няколко вида пасти. Ако ти е много надраскана колата първо я минаваш с едрозърнеста паста, после с финна и накрая с още едно "кремче". Процедурата се прави веднъж и после мажеш само с "кремчето". Проблемът е, че едрозърнестата паста няма да може да си я нанесеш хубаво сам. Става с машина, ако си намериш по-бавнооборотна бормашина или флекс няма проблеми. Ако работиш с обикновен флекс, пастата прегрява хваща и коричка . Пастите на Шпицхекер общо бяха не повече от 55лв (като се прибера от работа ще ти кажа с точност) и ти остава, особено от едрозърнестата и "кремчето". 100лв за мен е безумна цена за това. Може да се справиш и сам, но бая търкане ще падне


Realize..
Real eyes..
Real lies..
знам че 100лв. са си пари но аз сам не мога да я свърша тази работа , за това си има хора които си вадат хляба с тая работа. а пък за времето кое то ше загубя да не говорим- ше ми струва повечко от 100лв. аз попитах за информативна цена щото това е първото което ми казаха и не съм проверявал другаде. все пак получих информация за което Ви благодаря
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Пастата не винаги е решение на проблемите, а и да не забравяме че има даста разлика м/у пастиране на кола с боя-металик (база и лак) и автомобил с акрилна боя . Не винаги казаното за едната има приложение и при другата 

- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
© написа:за 100лв ще си боядисам предния капак вместо да го търкам с пасти ...
И ти си прав, но за 50лв ще си пастираш цялата кола (ако ползваш и едра паста) и все пак ще е защитена боята, а като боядисаш предния капак и я вкараш да я измият 2 пъти с четките на автомивките пак ще е понадраскан


Realize..
Real eyes..
Real lies..
Пепинко написа:между другото интересно ми е те с какво полират , щом са ти казали, че с паста няма да стане
offtopic:Хехехе, това наистина е интересен въпрос![]()
Значи има няколко вида пасти. Ако ти е много надраскана колата първо я минаваш с едрозърнеста паста, после с финна и накрая с още едно "кремче". Процедурата се прави веднъж и после мажеш само с "кремчето". Проблемът е, че едрозърнестата паста няма да може да си я нанесеш хубаво сам. Става с машина, ако си намериш по-бавнооборотна бормашина или флекс няма проблеми. Ако работиш с обикновен флекс, пастата прегрява хваща и коричка . Пастите на Шпицхекер общо бяха не повече от 55лв (като се прибера от работа ще ти кажа с точност) и ти остава, особено от едрозърнестата и "кремчето". 100лв за мен е безумна цена за това. Може да се справиш и сам, но бая търкане ще падне
ами полира се с една много финна шкурка която на допир е като велур и трябва много да се внимава щото ако задържиш малко повече или натискаш повече лака си заминава а иначе на по дълбоки 4ерти и тва не помага

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
В газком имат 2 машини със различни обороти и 5-6 вида приставки или по-скоро абсолютно всичко,което изброиха колегите и колата става един път.
Ние мислхем да боядисваме БМВ-то понеже беше почбал да заминава лака идраскотини имаше и като отидохме да я мием и като казах,какво мислим да правим и управителчето ми се изсмя и каза,че за 100 лева няма да я познаем и ми даде нагледен пример
Ние мислхем да боядисваме БМВ-то понеже беше почбал да заминава лака идраскотини имаше и като отидохме да я мием и като казах,какво мислим да правим и управителчето ми се изсмя и каза,че за 100 лева няма да я познаем и ми даде нагледен пример

ТДС - Турбо Див Селянин
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
BayHoy написа:Пепинко написа:между другото интересно ми е те с какво полират , щом са ти казали, че с паста няма да стане
offtopic:Хехехе, това наистина е интересен въпрос![]()
ами полира се с една много финна шкурка която на допир е като велур и трябва много да се внимава щото ако задържиш малко повече или натискаш повече лака си заминава а иначе на по дълбоки 4ерти и тва не помага
Виж сега, металика се пръска, минава се първо с шкурка 2000, после с 4000 и оггоре се слага лак. Идеята на полирането с шкурка е именно да премахне лака и един много фин слой боя. После се пръска отново с лак и работата е 6. Иначе съм съгласен с теб, че за големи драскотини и това не помага


Realize..
Real eyes..
Real lies..
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани