ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
bavar4o.70 написа:Да ти кажа честно ,Сашо,във високите няма какво да се желае,но в ниските,имам чувството,че загубих някой и друг нютонметър.
Да не би да си врътнал леко изпускателния вал, интересно... Аз загуба долу нямах, даже много имаше в ниските, а никой горе, после се реши генерално проблема с високите с валовете




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
Ето това вече си звучи наистина,като "рецепта" за лесно "тунинговане" на масов двигател!Както казаха по-нагоре,всички части са лесни за намиране и т.н.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
Браво! Впечатлен съм 

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
Boyadjiev написа:bavar4o.70 написа:Да ти кажа честно ,Сашо,във високите няма какво да се желае,но в ниските,имам чувството,че загубих някой и друг нютонметър.
Да не би да си врътнал леко изпускателния вал, интересно... Аз загуба долу нямах, даже много имаше в ниските, а никой горе, после се реши генерално проблема с високите с валовете
Не е от валовете.Имам чувството,че падна леко въртящия момент,след като сложих 25-я комп и дебитомер.Явно най добрия вариант е ремап.
- ///Micev_87
-
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис м42 94г
- Мечтае да кара: e46 m3
- Детайли за колата: всичко по много
Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
много добрееее нз на 318ис м42 как 6те се отрази какви работи са нужни да тръгне 


Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
flirt4o_ написа:много добрееее нз на 318ис м42 как 6те се отрази какви работи са нужни да тръгне
Ето ти един от вариантите за строук.
http://www.noellemotors.de/2_1l-4_valve_engine_basis_bmw_m42_m44.238.0.html
- tedideo
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 20.08.2010
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: s50
Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
Много добре е станал тунинга
Скоро време мисла да започна и моита 20-ка 


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
Dpy написа:flirt4o_ написа:много добрееее нз на 318ис м42 как 6те се отрази какви работи са нужни да тръгне
Ето ти един от вариантите за строук.
http://www.noellemotors.de/2_1l-4_valve_engine_basis_bmw_m42_m44.238.0.html
Noelle дават много занижени цифри за крайният резултат

bavar4o а ти остана ли си със смукателните колектори от м52-ката




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
Да обаче за ИС-а мисля че частите се намират по-трудно или аз се бъркам.Някой запознат може ли да ми напише на ЛС какъв е начина за строук,защото аз знам 1,но сигурно има и други и приблизително кви пари ще струва.
И също така има ли вариант да се поразреди малко?

И също така има ли вариант да се поразреди малко?
- ///Micev_87
-
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис м42 94г
- Мечтае да кара: e46 m3
- Детайли за колата: всичко по много
Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
някои ако е запознат сас ис-а нека да сподели 6те ми е интересно какви 4асти трябват,и как 6те се отрази 


Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
Между другото, отдавна гледах и строука им за м40/м43. Някой по навътре в нещата, знае ли с по-големи подробности какви карантии се ползват? Ето това казват, че се бара.
modifications to standard engine / scopes of delivery:
1 crankshaft
4 pistons
4 connecting rods
1 cylinder head gasket
Според хода на вала, би трябвало да е от 320д е46 фейсовия мотор 150 коня, буталата на 85мм от м44
Биелите? Колко мм гарнитура, за да дойде степента на посочената от тях - 9.7 към 1
Освен тия неща, требе и генерацията да се смени, цяла+колекторите от ИС ми се види добър вариант
Някви идеи?
modifications to standard engine / scopes of delivery:
1 crankshaft
4 pistons
4 connecting rods
1 cylinder head gasket
Според хода на вала, би трябвало да е от 320д е46 фейсовия мотор 150 коня, буталата на 85мм от м44


Освен тия неща, требе и генерацията да се смени, цяла+колекторите от ИС ми се види добър вариант

Някви идеи?
- ///Micev_87
-
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис м42 94г
- Мечтае да кара: e46 m3
- Детайли за колата: всичко по много
Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
и аз съм 4увал за м42 от е46 150кониовия но до тук ни6то пове4е
дру ти за м43ли говори6


Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
flirt4o_ написа:и аз съм 4увал за м42 от е46 150кониовия но до тук ни6то пове4едру ти за м43ли говори6
Да, ама той е същия и като на ис-ката. Просто иса е с вентилирана глава->съответно повече коне във високите и по-слаб въртящ момент в ниските, както се и вижда от графиките.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
Boyadjiev написа:Dpy написа:flirt4o_ написа:много добрееее нз на 318ис м42 как 6те се отрази какви работи са нужни да тръгне
Ето ти един от вариантите за строук.
http://www.noellemotors.de/2_1l-4_valve_engine_basis_bmw_m42_m44.238.0.html
Noelle дават много занижени цифри за крайният резултат![]()
bavar4o а ти остана ли си със смукателните колектори от м52-ката
Не,сложих от м50 в20 и мисля,че във високите ускорява по-добре.Аз го взех от Марто,преправен за м 52 мотори.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: ускорение на м52 в20>м52 в25 строук
От това ще да е
Той Марто като им бае добре се получават нещата







Уважавай другия, независимо каква кола кара.
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани