с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50туб25
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Има вариант да намериш един Мков и да идеш при добър майстор да ти го копира 1:1 с Мковия да ти го извие,ще ползваш фланците от М52 и ти ще си избереш тръбите да са по сносни.Цената ще ти е като китайския ама с добър майстор и хубави тръби ще си сигурен в качеството.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
аз мислих да копирам моя да си ги имам повечко ама като ми казаха 750лв за копиране и се отказах по добре истински за тия пари........

- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
MOGY написа:Цената ще ти е като китайския ама с добър майстор и хубави тръби ще си сигурен в качеството.
я пак?!.. извинявай колега ама ако майстора не ти е роднина знаеш ли кога ще седне да ти направи копие на м-ковите изпускатели дето са като спагети за 250-300лв? 80лв ми взеха в Крафт да ми направят две custom скобички по 10см всяка м/у изпускателите и генерацията назад, че тия с китайските колектори изпускаха от всякъде.
Ако толкова не ви харесват китайските, чакате да се появи някой оригинален суперспринт 2ра ръка и така

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Брато по нашия край тва са цените той ако за 750лв. ти прави колектор за колко ще ти извие един ролбар за 2000 ли?
Ясно ми е че в София и ли в друг по голям град е друго
И не казвам че не ми харесват китайските за тия пари няма кво друго да искаш и аз исках да си взема такъв но примерно ако мога да копирам Мковата бих избрал тоя варянт.
Слагах на Вичо китайска и имаше ефект от нея!Просто ме измъчи че трябваше да откача мотора от едната лапа и да го повдигна че не можеше да се провре.Така че за такива пари като има ефект е добре.За всяко нещо има по няколко варианта и всеки си преценява колко пари има да троши и какво иска!
Тва е и като с окачването има от по 420 и от по 2420
Ясно ми е че в София и ли в друг по голям град е друго
И не казвам че не ми харесват китайските за тия пари няма кво друго да искаш и аз исках да си взема такъв но примерно ако мога да копирам Мковата бих избрал тоя варянт.
Слагах на Вичо китайска и имаше ефект от нея!Просто ме измъчи че трябваше да откача мотора от едната лапа и да го повдигна че не можеше да се провре.Така че за такива пари като има ефект е добре.За всяко нещо има по няколко варианта и всеки си преценява колко пари има да троши и какво иска!
Тва е и като с окачването има от по 420 и от по 2420



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
И аз стигнах до извода като го монтирах моя, че без да махнеш лапата и да вдигнеш малко мотора няма как да влезе 
Както са казали хората "за толкова пари, толкова любов"

Както са казали хората "за толкова пари, толкова любов"

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Стига ве, мойте като ги гледам са същите като модел (тия късите) и си влизат и излизат като у тях си. 

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
И аз имам едни китайчета и си влезнаха без ядове...Та пичове по моя въпрос от по горния пост какво мислите?И ако е правеняк на една или на две тръби е по добре според вас?

Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
гледах четох и както винаги
м3ковите хедърси пасват на изпускателните портове на всички м50/52 без никакви ядове..кусура е долу където свършва 2ката че идва ниско...но не е болка за умиране освен ако не се кара по бустани
за звука перформанса и т.н. ...спъват я звучи като ис-ка
богу богуу
:кръстещо се човече:
проблема при китайските са главно заварката към фланеца и дебелината на самата ламарина...и те 'изпускат' добре ..но
назад генерацията също няма да е зле да е от с50...ако толкова те притеснява че крайното тежи дай цена и вземи от илиенци лекичко
ако се прави 'генерация'
един юсфулл тип
след хедърсите възможно най близко един Х-пайп... нататък батките по панелните гаражи ше я сметнат и ще я направят по добре отколкото в жърмани


м3ковите хедърси пасват на изпускателните портове на всички м50/52 без никакви ядове..кусура е долу където свършва 2ката че идва ниско...но не е болка за умиране освен ако не се кара по бустани
за звука перформанса и т.н. ...спъват я звучи като ис-ка


проблема при китайските са главно заварката към фланеца и дебелината на самата ламарина...и те 'изпускат' добре ..но
назад генерацията също няма да е зле да е от с50...ако толкова те притеснява че крайното тежи дай цена и вземи от илиенци лекичко

ако се прави 'генерация'


след хедърсите възможно най близко един Х-пайп... нататък батките по панелните гаражи ше я сметнат и ще я направят по добре отколкото в жърмани

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
На репликантските колектори има забележки, ама с едно "борче" на бормашината се поправят (специално тия от фланеца към тръбите). На мен ми се стори, че звънтенето от тънкостенните тръби изчезна, когато увих доволно с термо лента.

- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
Доста са леки колекторите а и са тънки та ми е чудно по принцип колко ли км. ще изкарат 




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
MOGY написа:Доста са леки колекторите а и са тънки та ми е чудно по принцип колко ли км. ще изкарат
И мен това ме притеснява ... и ако ще са китайски , ще са с термолента и ще се опитам да разбера колко точно пасват и дали влизат без проблематики.
Мисля , че тези от колегата Бабуна , като говорих с него по телефона , са добри и нямат тези проблеми...
Някой да има с такива да каже впечатления ?
Аз бих заложил след колекторите на С50 генерацията...
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
И аз за тези от Иво Бабуна говорех... Имат трески за дялане, ама като ги пипнеш леко и се получава. Какво би им попречило да изкарат дълго? И при мен влязоха без повдигане на мотора...

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
На много тънките им пречи че се цепят. В твоя случай от конденза по лентата ръждясват също и се цепят още по-лесно.
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Re: с50б30 цялa генерацияVSкъстъм хедърси и неръжд. за м50т
А и с лентата няма ли да е по висока температурата и да спомогне по бързо да се сцепят



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани