m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
Значи щом не можеш да си го напраивш сам, не пускаш тема колко ще ми излезе, ами търсиш хора дето могат да ти го направят и те ти казват колко ще ти вземат да ти го направят. Друг е въпроса, че хора дето ще го направят като за себе си, демек ще вложат много труд, за да стане като за тях си - 1 взимат скъпо и 2 се броят на пръстите на едната ми ръка.
Та тунинга е или за хора с много излишни пари или за хора с желание да си го направят сами. Процеса е дълъг, сложен,често скъп, обвързан с грешки. Давам пример- докато си направя маховика съм похарчил пари и време като за 2-3бр 6,3кг маховика, но събрах инфомация, която е безценна и я дадох на готово и накрая пак има хора дето всичко им е написано и ги мързи да четат
Та тунинга е или за хора с много излишни пари или за хора с желание да си го направят сами. Процеса е дълъг, сложен,често скъп, обвързан с грешки. Давам пример- докато си направя маховика съм похарчил пари и време като за 2-3бр 6,3кг маховика, но събрах инфомация, която е безценна и я дадох на готово и накрая пак има хора дето всичко им е написано и ги мързи да четат

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
Така е ,но повечето детайли за подмяна,са предварително известни.Вече доста мотори разпарчатосах и смело мога да твълдя,че ако няма ексцесии ,на всички болките са едни и същи.
Ако покритието е здраво би трябвало да понесе по-дългия ход.При мен покритието беше паднало частично под работната повърхност на буталата и при новия по-дълъг ход буталата почнаха да слизат до падналото покритие иот там почна да гори масло.Иначе,като огледаш цилиндрите-ако някъде е паднало покритието си личи.То и затова има лек -блока отиде за алумин и взех 45 лв..Продадох си моите бутала които си бяха добри за 30 лв. и купих чугунен,с1 стотна износване ,к-т с буталата за 100 лв.Та долу -горе излязох леко вътре с 25 лв.,но не се оплаквам.
maxpower написа:Честно казано ако бях сега пред тази дилема бих си направил и аз стоук на 20ката вместо да взимам друг мотор, но бих го направил на 2,5, не на 2,8 - лично мнение. Това е с уговорката, че аз ще си събирам мотора, като се има в предви, че имам знанията и условията да го направя. Ако ще ви го прави друг, нещата вече отиват в съвсем друга посока.
Само не знам никасиловите блокове как понасят по дългия ход.
Баварчо твоя даде фира, ама като го прави на 2,3 виждаха ли се някакви забележки по цилиндрите.
Ако покритието е здраво би трябвало да понесе по-дългия ход.При мен покритието беше паднало частично под работната повърхност на буталата и при новия по-дълъг ход буталата почнаха да слизат до падналото покритие иот там почна да гори масло.Иначе,като огледаш цилиндрите-ако някъде е паднало покритието си личи.То и затова има лек -блока отиде за алумин и взех 45 лв..Продадох си моите бутала които си бяха добри за 30 лв. и купих чугунен,с1 стотна износване ,к-т с буталата за 100 лв.Та долу -горе излязох леко вътре с 25 лв.,но не се оплаквам.

- CoachPanov
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.04.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E 36
- Мечтае да кара: М3
- Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е36 май им викаха
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
Колеги понеже съм решил да започвам същото начинание .... Бихте ли казали какви части и кое е по-добре да се вземе за да стане като хората колата ... Вал биели бутала от каква кола да се търсят и главата от 2.5 заедно с колекториде задължителна ли е .... И по-важното към 2.5 или към 2.8 е по-добре да се направи.... Благодаря за отделеното времв и внимание
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
CoachPanov написа:Колеги понеже съм решил да започвам същото начинание .... Бихте ли казали какви части и кое е по-добре да се вземе за да стане като хората колата ... Вал биели бутала от каква кола да се търсят и главата от 2.5 заедно с колекториде задължителна ли е .... И по-важното към 2.5 или към 2.8 е по-добре да се направи.... Благодаря за отделеното времв и внимание
Най-добре е да го разтържеш на 84 с вал, бутала и биели от м54б30 глава от 2.5/2.8 смукателен колектор от 2.5 и изпускателен от 2.8 дюзи от 2.5/2.8



[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
MICH написа:с вал, бутала и биели от м54б30 глава от 2.5/2.8
тия бутала са с около 28мм компресионна и с техните биели и 84 вал ще стане степен като на танк от втората световна

Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
На 84mm. цилиндрите имах в предвид 

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- CoachPanov
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.04.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E 36
- Мечтае да кара: М3
- Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е36 май им викаха
- sekoy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 28.07.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 M50B20 | Peugeot 308 HDI
- Мечтае да кара: E36 or E46 Turbo 500+
- Детайли за колата: Има Шпер | Френска и чуплива
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
CoachPanov написа:а за електроника какъв компютър с моят или от друг двигател
Най-добре с твоя ремапнат на дино


- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
блока на 2,0 е тънкостенен не го разтъргвай ,аз бих го оставил така един мой приятел е с тоя вариант само с вал от тдс. и ще си спестиш пари
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
та последно какво е най доброто за Б20 без разтъргване?
вал - 2,8 или тдс?
биели 2.8?
и до тук с настройка на картите? или
вал - 2,8 или тдс?
биели 2.8?
и до тук с настройка на картите? или
- alpina27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: Blagoevgrad
- Пол: Мъж
- Кара: 87 m10
- Мечтае да кара: е30 м10 Stroker
- Детайли за колата: DSD Blagoevgrad
Re: m50b20 stroke към ~ 2800cc как ?
M50b20 без ванус, строукната на 2511cc карах я върви наравно с 2.8 но с много по добри ниски, сменени са колянов вал и бутала но незнам какви са, блока не е стърган. Някакви идеи какво може да е?
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани