Моля за HELP...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- Yojimbo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 13.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
А и незнам дали си забелязал, че при положение че предните колела са насочени напред, волана е завъртян 90градуса наляво




Колкото повече, толкова повече.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
kopchev написа:Колега, мен ако ме питаш търси друга. За тия пари просто трябва да се чудиш за к'во да се хванеш а не да има 120неща
Т'ва е моя съвет
Ок, това сложи точка на покупката явно няма да е тази кола.
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА МНЕНИЯТА, НАИСТИНА МИ ПОМОГНАХТЕ КАКТО НЕ ВЕДНЪЖ ДО СЕГА, РАДВАМ СЕ ЧЕ ВИ ИМА И СЪМ СРЕД ВАС!

А тебе да те питам:На коя снимка точно определи истинския цвят.carmanf1 написа:Нормално ли е като цвета на колата е металик, навсякъде по вътрешните части боята да не е металик, има предвид под стелки, коша на двигателя и т.н.
Не е нормално!
А и така като гледам от снимките, който си постнал,
на тази кола е сменян цвета! Не е била сив металик преди!
Т'ва хич не е на добре!
А и сигурен ли си,че е 1.8? По VIN какво излиза?
На мен ми мяза на 1.6
А и AIRBAGS щом светят .................,да не би вече да е "със-без"
AIRBAGS ?!
Автомобила не е мой и не ме интересува дали колегата ще го купи.Обаче,чета и не мога да се сдържа да не напиша и аз нещо.А относно AirBag-a лампата може да свети поради 1000 причини.На мене ми се е палила лампата след автомивка след като прахосмукачката е разбутала кабелите под седалките например.Моля ви!Спрете с неадекватните коментари.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
scarf написа:А тебе да те питам:На коя снимка точно определи истинския цвят.carmanf1 написа:Нормално ли е като цвета на колата е металик, навсякъде по вътрешните части боята да не е металик, има предвид под стелки, коша на двигателя и т.н.
Не е нормално!
А и така като гледам от снимките, който си постнал,
на тази кола е сменян цвета! Не е била сив металик преди!
Т'ва хич не е на добре!
А и сигурен ли си,че е 1.8? По VIN какво излиза?
На мен ми мяза на 1.6
А и AIRBAGS щом светят .................,да не би вече да е "със-без"
AIRBAGS ?!
Чети и гледай малко,преди да пишеш квото там ти падне

Някъде да съм написал кой е истинския цвят на колата

Написал съм,какъв цвят не е била колата!!!
Що не погледнеш снимката с двигателя малко по-задълбочено?
Там ясно се вижда,че коша е БЯЛ ! Или трябва да ти обяснявам,че цвета и вида на боята по цялата кола трябва да са идентични?
А и човека сам си е написал, че има разлика в боята отвън и отвътре

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Именно, отвън е сив металик (перла), отвътре е сив мат, като броните са 100% пребоядисвани в цвета на колата 


да ти кажа и аз бях попаднал на нещо подобно
още като се качи приемчика на Дару кар за да я вкара в сервиза - ми каза: не я взимай...Купето било усукано , дърпало на еди коя си страна
Щом свети Air bag и е пребоядисвана 100% какво да говорим повече. Поне да я бяха боядисали навсякъде, а не само отвън. Некадърна работа ако питаш мен. Тук ги правят по-добре. Трябва да ви покажа снимки от кави развалини "правят" коли. Дори се шегуват, че ако ги видят от Мерцедес ще ги застрелят
) И после нищо не личи, всичко се занулява, нищо не свети, всичко е боядисано вътре- вън всякъде.. ... Става въпрос за коли след 2002-2003г .
още като се качи приемчика на Дару кар за да я вкара в сервиза - ми каза: не я взимай...Купето било усукано , дърпало на еди коя си страна
Щом свети Air bag и е пребоядисвана 100% какво да говорим повече. Поне да я бяха боядисали навсякъде, а не само отвън. Некадърна работа ако питаш мен. Тук ги правят по-добре. Трябва да ви покажа снимки от кави развалини "правят" коли. Дори се шегуват, че ако ги видят от Мерцедес ще ги застрелят

- BateValcho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
Колега, колкото писачи - толкова мнения. Ето ти и моето - подред на въпросите.
1. До сега не съм чул акумулатора да е в багажника фабрично. Остава въпросът - защо е преместен там. Но ти пък можеш да си го върнеш на мястото.
2. Моята аларма не е БМВ - незная защо лампата ти е там.
3. С климатроник са колите след 1996 г., но и той е двузонов. Няма да ти обяснявам какво значи "двузонов", но някой беше писал, че такова нещо няма. Има, разбира се!
4. И моята е с такъв часовник.
5. За цените можеш да се ориентираш на www.mobile.bg, но имай предвид, че там цените са "продава". Пазари се задължително.
6. За ключа не е проблем. Смени си после алармата и сложи такава с имобилайзер.
7. В КАТ ще ти я проверят дали е крадена преди регистрацията. А ако искаш предварително - намери някой от "играчите" там, които познават хората отвътре. Е, ще му дадеш някой лев...
8. Книжката за прегледи не е основното - не знаеш как е водена и до коя дата е достоверна информацията. И без друго ще трябва да си провериш после всичко. Диагностика на двигателя в Супер-дизел - 30 лв.
9. За еърбезите отзад - може да е по поръчка от купувача като опция. Ти по-добре не я закачай тази кутийка:)
10. Диагностиката в Камор на мен ми се вижда по- за вярване.
11. И на мен ми свети лампата за еърбега. Може да е останала така след удара и да не е нулирана. А възглавниците след като сработят - няма прибиране. За волана например се купува цялата възглавница, която отпред е тапицирана и си я виждаш точно пред очите. А лампите мисля, че могат да се загасят през тестера за електронния блок както контролните лампи за маслото. Другия вариант е да ти е прекъснат проводника, който е вътре в една лента, която е навита в една кутия зад волана (към самия волан). Там минават и лентови проводници за клаксона. Провери дали свири.
12. Блокажа също може да е опция.
13. Пребоядисвана е със сигурност. Цветът навсякъде трябва да е еднакъв.
14. Митническа декларация и гаранция за митните сборове - дават ги фирми на границата, ако не си платиш директно в брой. И може би - договор за покупко-продажба или фактура, ако е от фирма.
Успех! А за съвета - колата може и да е читава, може да не е - преценката си е твоя, не ми се виждаш съвсем бос.
1. До сега не съм чул акумулатора да е в багажника фабрично. Остава въпросът - защо е преместен там. Но ти пък можеш да си го върнеш на мястото.
2. Моята аларма не е БМВ - незная защо лампата ти е там.
3. С климатроник са колите след 1996 г., но и той е двузонов. Няма да ти обяснявам какво значи "двузонов", но някой беше писал, че такова нещо няма. Има, разбира се!
4. И моята е с такъв часовник.
5. За цените можеш да се ориентираш на www.mobile.bg, но имай предвид, че там цените са "продава". Пазари се задължително.
6. За ключа не е проблем. Смени си после алармата и сложи такава с имобилайзер.
7. В КАТ ще ти я проверят дали е крадена преди регистрацията. А ако искаш предварително - намери някой от "играчите" там, които познават хората отвътре. Е, ще му дадеш някой лев...
8. Книжката за прегледи не е основното - не знаеш как е водена и до коя дата е достоверна информацията. И без друго ще трябва да си провериш после всичко. Диагностика на двигателя в Супер-дизел - 30 лв.
9. За еърбезите отзад - може да е по поръчка от купувача като опция. Ти по-добре не я закачай тази кутийка:)
10. Диагностиката в Камор на мен ми се вижда по- за вярване.
11. И на мен ми свети лампата за еърбега. Може да е останала така след удара и да не е нулирана. А възглавниците след като сработят - няма прибиране. За волана например се купува цялата възглавница, която отпред е тапицирана и си я виждаш точно пред очите. А лампите мисля, че могат да се загасят през тестера за електронния блок както контролните лампи за маслото. Другия вариант е да ти е прекъснат проводника, който е вътре в една лента, която е навита в една кутия зад волана (към самия волан). Там минават и лентови проводници за клаксона. Провери дали свири.
12. Блокажа също може да е опция.
13. Пребоядисвана е със сигурност. Цветът навсякъде трябва да е еднакъв.
14. Митническа декларация и гаранция за митните сборове - дават ги фирми на границата, ако не си платиш директно в брой. И може би - договор за покупко-продажба или фактура, ако е от фирма.
Успех! А за съвета - колата може и да е читава, може да не е - преценката си е твоя, не ми се виждаш съвсем бос.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Мерси за изчерпателният отговор
, но колкото до акумулатора има го фабрично в багажника, но мисля че бяха само при шест цилиндровите мотори, а този е четворка и затва се чуда
А по въпрос 9 няма въздуши възглавници отзад за Е36 изобщо и това ме учудва защо тогава и каква му е функцията на тоя сензор под задната седалка
А за блокажа със сигурост е опция, но въпроса ми беше какво представлява тоя блокаж? Тва шпера ли е или нещо друго ? Звучи ми като нещо на джип, а не на БМВ


А по въпрос 9 няма въздуши възглавници отзад за Е36 изобщо и това ме учудва защо тогава и каква му е функцията на тоя сензор под задната седалка

А за блокажа със сигурост е опция, но въпроса ми беше какво представлява тоя блокаж? Тва шпера ли е или нещо друго ? Звучи ми като нещо на джип, а не на БМВ


47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани