Днес не запали

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от vankata™ » 09 Фев 2006, 13:22

Колеги, аз съм дизел и вчера и днес запалих без проблем!Най-вероятно е заминал акумолатора!

Хамав, кажи завъртя ли или не, как да разбира опита се да завърти ?
::: vankata™ :::

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 13 Фев 2006, 17:11

Ами чуваше се че започва да се върти нещо, но бавно и мъчително и след като за около 10 секунди не палеше и завъртах обратно ключа.
Така 3-4 опита и се отказах.

То ако разбирах кое, кога и след кое се завърта нямаше да задавам толкова тъпи въпроси тука.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от vankata™ » 13 Фев 2006, 20:32

Акумолатор - 90% съм сигурен ! Останалите 10% оставам за стартер или алтернатор !!!
::: vankata™ :::

ентусиаст
Аватар
Мнения: 940
Регистриран на: 5.06.2002
Местоположение: София

Мнение от //M_Power » 13 Фев 2006, 21:11

Ако е бензин провери свещи,кабели и т.н. при мен не искаше да пали от свещите че бяха мокри направо :mhihi:
Три Бири и Турбото да сссвири
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от vankata™ » 13 Фев 2006, 23:31

//M_Power написа:Ако е бензин провери свещи,кабели и т.н. при мен не искаше да пали от свещите че бяха мокри направо :mhihi:


Ми бензин е - 318i !
::: vankata™ :::

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от S L A V Y » 14 Фев 2006, 11:56

аз направих следното нещо.
1. Замерих акумолатора- 11,94 волта - О.К. значи няма мъртва клетка
2. Свалих го и го пуснах да се зарежда
3. Сложих го на колицата и тя си запали
4. Заклех се да не си купувам БГ акумолатор НИКОГА

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 14 Фев 2006, 12:51

S L A V Y написа:1. Замерих акумолатора- 11,94 волта - О.К. значи няма мъртва клетка
Напълно разредена, изправна, оловна клетка - 1,8V (1,8х6=10,8V на клемите)
Напълно заредена, изправна, оловна клетка - 2,4V (2,4х6=14,4V на клемите).
Пет изправни + една "мъртва" - 5х2,4V+0=12V (имам "жив" пример в гаража. От време на време карам и с него ;) )

Простото измерване на напрежението на клемите не дава почти никаква важна информация за състоянието на акумулатора.
Доста по-"истинска" диагноза може да направиш с ареометър за 5лв.
Мъртва клетка се установява и с товарна вилка.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook