Идентичен проблем при м52 в студено време
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Dpy написа:mpowered написа:Smoocki написа:При нас няма гаснене ,няма неравномерна работа ...просто докато е в синия сектор колата до 2500-3000 оборота е зле все едно си я хванал за гърлото ..при мен като задържа на 1500 оборота за 30-40 сек се оправя .
Това е само на студен двигател през другото време работи на часовник .
Може и температурен датчик да е тръгнал по друга температурна крива ,но би трябвало да го даде на диагностиката
Не е темп. датчик, гаранция. Моя съм го гледал на живи данни, мерил съм го с мултицета, в средата на толеранса е, просто е всичко е ок. Освен това този датчик е същия датчик, който дава инфо на таблото, така че ако е от него и там ще го забележиш.
Щом и колегата с м43-то се обади за тоя клапан, вече съм на 99% сигурен, че е от него. Това със спрея смятам и аз да го пробвам първо и тогава да сменям. Всичко възможно е проверено в тая кола и освен това съм сменил всички неща, които биха могли да са освен клапана. Също така аз съм с газов инжекцион и той обръща още на 25 градуса на изпарителя, а тогава проблема се долавя още слабо и като обърне на газ пак го има, така че изключвам да е нещо по снабдяването с бензинТрябва да е нещо, което вляе и на газ и на бензин и тва е само тоя тъп клапан.
Температурните датчици са два колега, ако му е повреден този, който подава информация на ЕКУ-то симптомите, могат да са подобниИ зависи много от диагностиката, тва че на един софт не дава грешка, не означава, че на читав няма да даде. Особено, ако е лайняния Carsoft
При М52 датчикът е един, както съм го описал, аз мислех, че за М52 говорим.
При М50 са два

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Моя грешка, не го знаех
Все пак си мисля, че проблема е него и че диагностиката не го е хванала.

Все пак си мисля, че проблема е него и че диагностиката не го е хванала.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Ами ще споделяме кой какво е сменил и дали се е оправило и сме готови ....но диагностиката според мен няма да хване темпераурния датчик след дросела защото той ще си работи т.е ще мери дали вярно или грешно ще мери...а диагностиката мисля че разбира когато не работи изобщо т.е. не прави никакво съпротивление

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Симо свали го клапана и го надуй с уста да видиш дали е скъсана мембраната, това поне е лесно.
Според мен не е в него проблема.
Аз понеже смених един здрав е така...
Някой ако се съмнява в неговия имам за М43 мога да му го дам да си пробва.
Според мен не е в него проблема.
Аз понеже смених един здрав е така...
Някой ако се съмнява в неговия имам за М43 мога да му го дам да си пробва.

- kosio_1988
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: БЛАГОЕВГРАД
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i M50
- Мечтае да кара: BMW M3 e36
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Провери си ламбда сондите (които бяха 2 ако не бъркам) и аз го имах тоя проблем на M50 оказа се заминала ламбда
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
kosio_1988 написа:Провери си ламбда сондите (които бяха 2 ако не бъркам) и аз го имах тоя проблем на M50 оказа се заминала ламбда
На студен мотор, те не играят роля. Моите съм ги гледал и на живи данни и на газовия комп, където направо чертае графиката и ги "къдри" перфектно, едва ли е от тях. Иначе при М52 са 2, да - 1 за цилиндри 1-3, 1 за цилиндри 4-6.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
vld написа:Симо свали го клапана и го надуй с уста да видиш дали е скъсана мембраната, това поне е лесно.
Според мен не е в него проблема.
Аз понеже смених един здрав е така...
Някой ако се съмнява в неговия имам за М43 мога да му го дам да си пробва.
а още малко 1-2 седмици и направо го махам съсе колектора


- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
То, ако клапана на картерните газове прави проблем, ще го прави и на студена и на топла.. Не се набутвай да даваш 80лв., ами го духни както ти каза "vld". Не знам ваноса дали ти е зацепен добре? И дали не си въобразяваш, че се форсира бавно, защото при някои марки коли това е нормално за студен автомобил.
Така от разстояние ще е малко трудно да ти помогне някой, а безразборната смяна на части е глупаво нещо.

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Аз скоро сипах на ОМВ 100 октана Макс Моушън и смея да твърдя, че проблемът в известна степен поизбледня, но още си го има, просто сега вече е поносимо. В този ред на мисли, дали пък проблемът няма да е в дюзите? 
Но пък както казах, аз съм на газ и като прехвърли на 29градуса и още се долавя дои и на газ, загадка си е
Ще трябва да пробвам тва със спрея за карбураторите....

Но пък както казах, аз съм на газ и като прехвърли на 29градуса и още се долавя дои и на газ, загадка си е

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Аз смених тпс-а и нищо не се промени за съжаление....ще пробвам да почистя стъпкивия

- Salis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 95`` m52b20
- Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Smoocki написа:Аз смених тпс-а и нищо не се промени за съжаление....ще пробвам да почистя стъпкивия
Аз съм чистил и стъпковия и дросела и пак остава проблема, сега свалих пластмасовия капак на рейката дето е понеже монтирам ГИ и
забелязах, че на всмукателя гарнитурката при първи цилиндър ми е скъсана. Може и от нея да е.
Тея дни ще проверя и ще пиша.
- batkoki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: sofiq,haskovo city
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
- Детайли за колата: м пакет брат направо самолет
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
колеги примен колата не гасне но има същия проблем като е студена освен че е мудна до 2500 а и се задавя сякаш преди да тръгне.да не би да е заводско 

кой според вас е вечният враг на БМВ? ....
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Salis написа:Smoocki написа:Аз смених тпс-а и нищо не се промени за съжаление....ще пробвам да почистя стъпкивия
Аз съм чистил и стъпковия и дросела и пак остава проблема, сега свалих пластмасовия капак на рейката дето е понеже монтирам ГИ и
забелязах, че на всмукателя гарнитурката при първи цилиндър ми е скъсана. Може и от нея да е.
Тея дни ще проверя и ще пиша.
Не е скъсана гарнитурата ,така си е


- Salis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 95`` m52b20
- Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Smoocki написа:Salis написа:Smoocki написа:Аз смених тпс-а и нищо не се промени за съжаление....ще пробвам да почистя стъпкивия
Аз съм чистил и стъпковия и дросела и пак остава проблема, сега свалих пластмасовия капак на рейката дето е понеже монтирам ГИ и
забелязах, че на всмукателя гарнитурката при първи цилиндър ми е скъсана. Може и от нея да е.
Тея дни ще проверя и ще пиша.
Не е скъсана гарнитурата ,така си е
Продължаваме да търсим проблема тогава...


- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Идентичен проблем при м52 в студено време
Здравейте, за да не отварям нова тема искам да попитам следното. Днес ходих да гледам едно е36 с м52б20 което не беше палено повече от месец. Запали почти веднага като закачихме хубав акумулатор и след като поработи 1-2 минути на място реших да вляза в колата и да подам малко газ. В първия момент искаше да изгасне... оборотите паднаха рязко, а след като пуснах газта се нормализираха. След това направи отново същия номер при подаване на газ. За да се изфорсира и беше нужно леко и плавно подаване на газ и нямаше проблеми. Искам да подчертая, че колата беше студена! Това нещо нормално ли е... или имам повод за притеснение? 


33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани