Идентичен проблем при м52 в студено време

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 19.11.2010

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от mpowered » 14 Фев 2012, 8:39

Dpy написа:
mpowered написа:
Smoocki написа:При нас няма гаснене ,няма неравномерна работа ...просто докато е в синия сектор колата до 2500-3000 оборота е зле все едно си я хванал за гърлото ..при мен като задържа на 1500 оборота за 30-40 сек се оправя .
Това е само на студен двигател през другото време работи на часовник .
Може и температурен датчик да е тръгнал по друга температурна крива ,но би трябвало да го даде на диагностиката


Не е темп. датчик, гаранция. Моя съм го гледал на живи данни, мерил съм го с мултицета, в средата на толеранса е, просто е всичко е ок. Освен това този датчик е същия датчик, който дава инфо на таблото, така че ако е от него и там ще го забележиш.

Щом и колегата с м43-то се обади за тоя клапан, вече съм на 99% сигурен, че е от него. Това със спрея смятам и аз да го пробвам първо и тогава да сменям. Всичко възможно е проверено в тая кола и освен това съм сменил всички неща, които биха могли да са освен клапана. Също така аз съм с газов инжекцион и той обръща още на 25 градуса на изпарителя, а тогава проблема се долавя още слабо и като обърне на газ пак го има, така че изключвам да е нещо по снабдяването с бензин :wave: Трябва да е нещо, което вляе и на газ и на бензин и тва е само тоя тъп клапан.

Температурните датчици са два колега, ако му е повреден този, който подава информация на ЕКУ-то симптомите, могат да са подобни ;) И зависи много от диагностиката, тва че на един софт не дава грешка, не означава, че на читав няма да даде. Особено, ако е лайняния Carsoft


При М52 датчикът е един, както съм го описал, аз мислех, че за М52 говорим.

При М50 са два ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от Делян » 14 Фев 2012, 10:17

Моя грешка, не го знаех :yes:
Все пак си мисля, че проблема е него и че диагностиката не го е хванала.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от Smoocki » 14 Фев 2012, 14:31

Ами ще споделяме кой какво е сменил и дали се е оправило и сме готови ....но диагностиката според мен няма да хване темпераурния датчик след дросела защото той ще си работи т.е ще мери дали вярно или грешно ще мери...а диагностиката мисля че разбира когато не работи изобщо т.е. не прави никакво съпротивление
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от vld » 14 Фев 2012, 16:36

Симо свали го клапана и го надуй с уста да видиш дали е скъсана мембраната, това поне е лесно.
Според мен не е в него проблема.
Аз понеже смених един здрав е така...
Някой ако се съмнява в неговия имам за М43 мога да му го дам да си пробва.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: БЛАГОЕВГРАД
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i M50
Мечтае да кара: BMW M3 e36

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от kosio_1988 » 15 Фев 2012, 1:07

Провери си ламбда сондите (които бяха  2 ако не бъркам) и аз го имах тоя проблем на M50 оказа се заминала ламбда
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 19.11.2010

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от mpowered » 15 Фев 2012, 10:19

kosio_1988 написа:Провери си ламбда сондите (които бяха  2 ако не бъркам) и аз го имах тоя проблем на M50 оказа се заминала ламбда


На студен мотор, те не играят роля. Моите съм ги гледал и на живи данни и на газовия комп, където направо чертае графиката и ги "къдри" перфектно, едва ли е от тях. Иначе при М52 са 2, да - 1 за цилиндри 1-3, 1 за цилиндри 4-6.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от Smoocki » 15 Фев 2012, 21:23

vld написа:Симо свали го клапана и го надуй с уста да видиш дали е скъсана мембраната, това поне е лесно.
Според мен не е в него проблема.
Аз понеже смених един здрав е така...
Някой ако се съмнява в неговия имам за М43 мога да му го дам да си пробва.


а още малко 1-2 седмици и направо го махам съсе колектора :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от vanka7a » 17 Фев 2012, 20:11

То, ако клапана на картерните газове прави проблем, ще го прави и на студена и на топла.. Не се набутвай да даваш 80лв., ами го духни както ти каза "vld". Не знам ваноса дали ти е зацепен добре? И дали не си въобразяваш, че се форсира бавно, защото при някои марки коли това е нормално за студен автомобил. :idea: Така от разстояние ще е малко трудно да ти помогне някой, а безразборната смяна на части е глупаво нещо.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 19.11.2010

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от mpowered » 19 Фев 2012, 12:25

Аз скоро сипах на ОМВ 100 октана Макс Моушън и смея да твърдя, че проблемът в известна степен поизбледня, но още си го има, просто сега вече е поносимо. В този ред на мисли, дали пък проблемът няма да е в дюзите? :roll:
Но пък както казах, аз съм на газ и като прехвърли на 29градуса и още се долавя дои и на газ, загадка си е :) Ще трябва да пробвам тва със спрея за карбураторите....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от Smoocki » 07 Мар 2012, 8:46

Аз смених тпс-а и нищо не се промени за съжаление....ще пробвам да почистя стъпкивия
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 95`` m52b20
Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от Salis » 07 Мар 2012, 20:56

Smoocki написа:Аз смених тпс-а и нищо не се промени за съжаление....ще пробвам да почистя стъпкивия


Аз съм чистил и стъпковия и дросела и пак остава проблема, сега свалих пластмасовия капак на рейката дето е понеже монтирам ГИ и
забелязах, че на всмукателя гарнитурката при първи цилиндър ми е скъсана. Може и от нея да е.

Тея дни ще проверя и ще пиша.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от batkoki » 08 Мар 2012, 3:55

колеги примен колата не гасне но има същия проблем като е студена освен че е мудна до 2500 а и се задавя сякаш преди да тръгне.да не би да е заводско :)
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от Smoocki » 08 Мар 2012, 10:44

Salis написа:
Smoocki написа:Аз смених тпс-а и нищо не се промени за съжаление....ще пробвам да почистя стъпкивия


Аз съм чистил и стъпковия и дросела и пак остава проблема, сега свалих пластмасовия капак на рейката дето е понеже монтирам ГИ и
забелязах, че на всмукателя гарнитурката при първи цилиндър ми е скъсана. Може и от нея да е.

Тея дни ще проверя и ще пиша.


Не е скъсана гарнитурата ,така си е :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 95`` m52b20
Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от Salis » 08 Мар 2012, 10:48

Smoocki написа:
Salis написа:
Smoocki написа:Аз смених тпс-а и нищо не се промени за съжаление....ще пробвам да почистя стъпкивия


Аз съм чистил и стъпковия и дросела и пак остава проблема, сега свалих пластмасовия капак на рейката дето е понеже монтирам ГИ и
забелязах, че на всмукателя гарнитурката при първи цилиндър ми е скъсана. Може и от нея да е.

Тея дни ще проверя и ще пиша.


Не е скъсана гарнитурата ,така си е :D


Продължаваме да търсим проблема тогава... :lol: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 320dA
Мечтае да кара: e46 M3
Детайли за колата: touring facelift 04'

Re: Идентичен проблем при м52 в студено време

Мнение от lancerpor » 09 Мар 2012, 21:57

Здравейте, за да не отварям нова тема искам да попитам следното. Днес ходих да гледам едно е36 с м52б20 което не беше палено повече от месец. Запали почти веднага като закачихме хубав акумулатор и след като поработи 1-2 минути на място реших да вляза в колата и да подам малко газ. В първия момент искаше да изгасне... оборотите паднаха рязко, а след като пуснах газта се нормализираха. След това направи отново същия номер при подаване на газ. За да се изфорсира и беше нужно леко и плавно подаване на газ и нямаше проблеми. Искам да подчертая, че колата беше студена! Това нещо нормално ли е... или имам повод за притеснение? :dunno:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook