.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds

Мнение от Пресиян Василев » 02 Фев 2012, 21:27

Номер 6 разбира се.Това е контролния клапан ,естественно в наи високата точка на ГНП.Отварящ на 1.05 бара .За справка подкачващата помпа в резервоара работи на около 0,5 бара.Знаем ,че тя просто тика част от горивото кьм филтьра и частично напълва лявата част на резервоара.
Грешно е да се мисли ,че тая ел помпа е направена да обезвъздушава ,тя е ТРАНСФЕРНА.
Които иска бьрзо да обезвъздуши ,специално при е36 ,отваря се кутията с бушони и релета ,на левия ботуш,последното реле под защитно капаче.Та сваля се релето ,замоства се в силовата верига на помпата и на хлабав контролен клапан ,се напълва филтьр и ГНП.
Просто и лесно.
Доставната пластинчата помпа в ГНП развива налягане до 10 бар(изпитвал сьм го на стенда с манометър ,при определяне на всмукателна величина) ,но при наличие на въздух в роторната секция запалването е трудно.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 1.10.2005

Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds

Мнение от rende69 » 02 Фев 2012, 21:28

Точно за номер 6.Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds

Мнение от bmw325tds » 02 Фев 2012, 23:32

Dirty M5 driveR написа:Аз пак не можах да схвана каква е идеята на упражнението...
Ако прочетеш първия пост от началото до края може и да разбереш за какво иде реч.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds

Мнение от bmw325tds » 02 Фев 2012, 23:38

Пресиян Василев написа:Номер 6 разбира се.Това е контролния клапан ,естественно в наи високата точка на ГНП.Отварящ на 1.05 бара .За справка подкачващата помпа в резервоара работи на около 0,5 бара.Знаем ,че тя просто тика част от горивото кьм филтьра и частично напълва лявата част на резервоара.
Грешно е да се мисли ,че тая ел помпа е направена да обезвъздушава ,тя е ТРАНСФЕРНА.
Които иска бьрзо да обезвъздуши ,специално при е36 ,отваря се кутията с бушони и релета ,на левия ботуш,последното реле под защитно капаче.Та сваля се релето ,замоства се в силовата верига на помпата и на хлабав контролен клапан ,се напълва филтьр и ГНП.
Просто и лесно.
Доставната пластинчата помпа в ГНП развива налягане до 10 бар(изпитвал сьм го на стенда с манометър ,при определяне на всмукателна величина) ,но при наличие на въздух в роторната секция запалването е трудно.

Благодаря за отговора.
В крайна сметка подкачващата помпа няма как да изкара въздуха от системата и да напълни горивопроводите и филтъра с нафта.
Защото подкачващата помпа работи на 0,5bar, а клапан №6 отваря на 1,05bar.
Ръчната помпичка ще върши работа, но за целта трябва да се развива клапан №6.
Мисля, че темата е изчерпана.

КЛЮЧ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds - КЛЮЧ

Мнение от Dirty M5 driveR » 03 Фев 2012, 0:09

Аз може би не се изразих правилно. Очевидно искаш да можеш да обезвъздушаваш ръчно, Пресиян ти обясни как може да стане. Описания от теб начин не действа, тъй като както сам си се убедил въздуха може да излезе само през дюзите (без да буташ всякакви други клапани). Та се зачудих за какво ти е тая занимавка, след като горивен филтър не се сменя всеки ден, а въртенето 10-15-20сек. не виждам да е проблем. От чист интерес, а не че ти държа сметка. Относно гълтането на въздух след пресушаване на резервоара единствения начин е просто да оставяш гориво. То е ясно, че и за помпата не е добре. :bchug:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook