Моля помогнете в избора на БМВ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Пепинко написа:Използвам тази тема, за да не пускам новаПонеже и аз си търся подобно BMW, искам да попитам няколко въпроса...
1. Нормално ли е като се запуши ауспуха с ръка колата леко да започва да глъхне и да се образува черен пръстен по ръката ми? Не е ли редно да създава напражение и да ти блъска ръката навън, или това е за по-големите двигатели?
2. Също така...как мога да разбера дали рейката е читава...къде точно трябва да гледам за течове?
3. На колко оборота е нормално да се включва прекъсвача?
4. Какви са нормалните обороти на празен ход на колата...има ли разлика между различните двигатели?
5. Прочетох, че пушекът не трябва да е бял или син...Ако колата има газ сега е нормално да има точно бял пушек и той е от конденза...какъв трябва да бъде той?
6. Понеже още не разбирам много от двигателите... как мога да ги позная (дали са с верига или с ремък...) и разликата между 316 и 318
7. Каква е нормалната компресия на двигателя?
Предварително блегодаря за отговорите! Още съм новичък...пробвах с търсачката да видя нещо от това, но не се справих много добре, ако има проблем, сори, ще се науча
; Най-очевадните разлики между М 40 и М 43 ги писахме наскоро в една тема - "Верига или каиш" - нещо подобно. Намери я.

Относно "пушеците" - въобще не се впечатлявай толкова. Винаги си личи ако колата гори масло - отзад се носи синкав облак и смърди доста особено. А белия пушек е нормален за студа, тук няма как да прецениш със сигурност че колата ти "гори" антифриз. Докато не стане по-топло.

Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
161000 за 94г. кола сам 99% сигурен че не са реални още повече че е слагана газова но това не е наи важното ако сичко друго е ок да не ти дреме
- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Не е зле да се премахне катализатора /ако има такъв/, почти винаги е задръстен със сажди, които се натрупват и преди него, а част от тоя нагар се връща и там където не трябва. Белият дим говори за това. После с течение на времето колата ще се "продуха" сама и димът ще изчезне.
Моят беше нещо страшно, все едно кюмбе изтърсих.
Говоря за топлото време, при студено време не ми е ясно как ще изчезне пушека отзад?



Говоря за топлото време, при студено време не ми е ясно как ще изчезне пушека отзад?


Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани