M54B30 в Е36 .....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 328i
Мечтае да кара: BMW E31 850 CSI

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от camshaft » 30 Яну 2012, 21:41

Dpy написа:Регистрира се и още как, познавам човек с е30 и м52б28 минал технотест и вече е редовен ;)
Но естествено си трябва всичко да е както трябва, без скраперии. Каза че човекът, който го е проверявал ги е разбирал доста нещата.

Твоя познат може ли да каже каква е процедурата какво гледат а и какво се плаща?
The ultimate driving machine - BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от Войводата » 30 Яну 2012, 22:22

Ами че те жиците са същите като на м52то само дето на м54 е с електронната газ не е кой знае каква философия :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от Делян » 30 Яну 2012, 22:36

camshaft написа:
Dpy написа:Регистрира се и още как, познавам човек с е30 и м52б28 минал технотест и вече е редовен ;)
Но естествено си трябва всичко да е както трябва, без скраперии. Каза че човекът, който го е проверявал ги е разбирал доста нещата.

Твоя познат може ли да каже каква е процедурата какво гледат а и какво се плаща?

Много подробно не съм разпитвал, понеже се запознахме в един сервиз. Каза че гледат основно окачване, спирачки(дискове и отзад разбира се), ходова част, трябвало да е безупречно всичко и без скраперии- заварки, снопове кабели и сякви такива подобни. За пари не съм сигурен, въртят ми се към 250лв. по спомен. Но го е минавал преди няколко години. Предполагам и в момента нещата стоят по тоя начин.
Между другото 30-ката беше баси бруталната :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от lakmus » 30 Яну 2012, 23:01

To M54 не търси ли автомат,ДСЦ,табло,електронната газ. Аз също имам приятел дето го сложи в Е30, но не беше толкова проста работа. Трябва си човек, който знае какво прави или го е правил преди.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от C8699HX » 31 Яну 2012, 20:43

lakmus написа:To M54 не търси ли автомат,ДСЦ,табло,електронната газ. Аз също имам приятел дето го сложи в Е30, но не беше толкова проста работа. Трябва си човек, който знае какво прави или го е правил преди.


И аз съм на това мнение като слушам за тая електроника за тия шифтъри на скоростите за тия електронни педали ....................... :banghead:


Иначе попринцип нямам зор да регистрирам каквото и да било 1-вото което е тая простотия с регистрирането на двигател я има само в България...... все пак това се води резервна част...... другото което е в талона съм без номер на двигател
ИзображениеИзображение

BMW fanatic
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
Пол: Мъж
Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
Детайли за колата: e36 330i

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от with-fox » 01 Фев 2012, 0:00

C8699HX написа:
lakmus написа:To M54 не търси ли автомат,ДСЦ,табло,електронната газ. Аз също имам приятел дето го сложи в Е30, но не беше толкова проста работа. Трябва си човек, който знае какво прави или го е правил преди.


И аз съм на това мнение като слушам за тая електроника за тия шифтъри на скоростите за тия електронни педали ....................... :banghead:


Иначе попринцип нямам зор да регистрирам каквото и да било 1-вото което е тая простотия с регистрирането на двигател я има само в България...... все пак това се води резервна част...... другото което е в талона съм без номер на двигател


:ok:


Войводата написа:Ами че те жиците са същите като на м52то само дето на м54 е с електронната газ не е кой знае каква философия :winky:



:bchug:

Пловдивски Джигит
Аватар
Мнения: 735
Регистриран на: 14.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е38 728 IA

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от Киров » 02 Фев 2012, 0:02

Dpy написа:Регистрира се и още как, познавам човек с е30 и м52б28 минал технотест и вече е редовен ;)
Но естествено си трябва всичко да е както трябва, без скраперии. Каза че човекът, който го е проверявал ги е разбирал доста нещата.

Много ясно че щте ги разбира няма да сложат там сулю и пулю да прави техно тестове :mhihi: :mhihi: но все щте има някъква вратичка с регистрацията, да не забравяме че ве пак сме в БЪЛГАРИЯ... :mhihi: :mhihi: :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от jakson » 05 Фев 2012, 12:22

camshaft написа:А как стои въпроса с регистрацията на мотора в Е36 има ли проблеми?

Колега, разправията е голяма...
Така съм чувал поне.
Значи 1 човек си купил от Италия, кола с блокирал двигател, но предняи собственик му дал 1 работещ двигател за да си го монтира.
Всичко точно, вкарва я в БГ, слага другия двигател и се оказва, че новия двигател е 1100 кубика, а предния бил 1200.
Ела да видиш за какво става въпрос...
Комисия, 300 лв им даваш, след това те ти казват абе на 1100 кубика има разлика купето, спирачките и т.н...
и човека се съсипа и съжали за тази покупка...
А при теб, ще е още по-голяма разправия.
Първо, купетата са по-здрави и по-укрепени на Е36ците с по-големи двигатели, разлика има и в спиранчта уредба, в окачването и т.н....
И ако преправиш всичко и ти кажат, че има още неща за правене, пак си отиваш, пак доработваш, пак отиваш на комисия, пак 300 лв. и така ....
И в случай, че минеш с 600 лв по комисии, трябва да пререгистрираш автомобила, нов талон и т.н...
Мисля, че е към 70 лв......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от maxpower » 05 Фев 2012, 13:50

jakson написа:
camshaft написа:А как стои въпроса с регистрацията на мотора в Е36 има ли проблеми?


купетата са по-здрави и по-укрепени на Е36ците с по-големи двигатели

Това пък от къде го реши? Всички купета на е36 са еднакви, има разлика само при Мките заради допълнителните планки на задния мост, които можеш да сложиш и допълнително.
После спирачките на 318ис,320,323,325 са еднакви. Казвам го защото много разбирачи се изредиха да ми дават акъл как с по големия мотор ми трябвали и по големи спирачки, аман от разбирачи семкаджии дето никога не са си цапали ръцете :banghead:
По темата, регистрацията на двигателя според мен е абсолютно безмислена, при условие, че колата най вероятно си остава вечно твоя така или иначе, а и ако не е необходимо да се сменят табелите няма нужда да се минава през каналите на КАТ.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от C8699HX » 05 Фев 2012, 14:27

maxpower написа:
jakson написа:
camshaft написа:А как стои въпроса с регистрацията на мотора в Е36 има ли проблеми?


купетата са по-здрави и по-укрепени на Е36ците с по-големи двигатели

По темата, регистрацията на двигателя според мен е абсолютно безмислена, при условие, че колата най вероятно си остава вечно твоя така или иначе, а и ако не е необходимо да се сменят табелите няма нужда да се минава през каналите на КАТ.


Колега ако трябва да бъдем точни "по темата" обсъждаме съвсем други работи,моля колегите да пишат само по темата........все още събирам информация :!:
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от shopaza » 05 Фев 2012, 15:36

моста лапи и тея неща като картери и тнт не се пипат те са еднакви на е36 и е46.За газта сложи си от по стария модел дросел от М52ТУБ28 с било и другото е лесна работа. :yes:
а относно регистрацията няма да имаш проблем никакъв само трябва да вземеш документ от копувача демек фактура с номера на мотора и тнт :bchug:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от jakson » 05 Фев 2012, 19:50

Колега, не разбрах с какъв двигател си в момента ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от C8699HX » 05 Фев 2012, 22:12

shopaza написа:моста лапи и тея неща като картери и тнт не се пипат те са еднакви на е36 и е46.За газта сложи си от по стария модел дросел от М52ТУБ28 с било и другото е лесна работа. :yes:
а относно регистрацията няма да имаш проблем никакъв само трябва да вземеш документ от копувача демек фактура с номера на мотора и тнт :bchug:



Бяха ми казали,че трябва да се сложат лапите от м50-ката.......

jakson написа:Колега, не разбрах с какъв двигател си в момента ?


М50Б20 без комфорт модул.......
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от Войводата » 06 Фев 2012, 0:04

Най лесно без да сменяш дросела вземи педала за газта от е46цата виж как е вързан и после си го вържи по същия начин в твоята кола. Пускаш един плюс от 2-ро положение на контакт да захраниш релатата и ЕКУ-то, има една бяла букса при релетата на нея са ти генератора стартера и температурата. От 4-тата букса на ЕКУ-то връзваш черно лилавата към ЕВС-а 33-ти пин мисля че беше, връзваш и зелено лилавата от ЕКУ-то на 2-ро положение контакт. Пускаш захранване на ЕВС-а, след това си връзваш другите работи където са ти по таблото лампи,оборотомер и т.н. не е много сложно :mhihi: :mhihi: А колкото до лапите стават и от е46-цата лапите но мотора може да дойде напред и да се наложи да го направиш с електрическа перка а не с виско :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от shopaza » 06 Фев 2012, 1:18

Войводата написа:Най лесно без да сменяш дросела вземи педала за газта от е46цата виж как е вързан и после си го вържи по същия начин в твоята кола. Пускаш един плюс от 2-ро положение на контакт да захраниш релатата и ЕКУ-то, има една бяла букса при релетата на нея са ти генератора стартера и температурата. От 4-тата букса на ЕКУ-то връзваш черно лилавата към ЕВС-а 33-ти пин мисля че беше, връзваш и зелено лилавата от ЕКУ-то на 2-ро положение контакт. Пускаш захранване на ЕВС-а, след това си връзваш другите работи където са ти по таблото лампи,оборотомер и т.н. не е много сложно :mhihi: :mhihi: А колкото до лапите стават и от е46-цата лапите но мотора може да дойде напред и да се наложи да го направиш с електрическа перка а не с виско :yes:

ето че не било страшно да се издаде една тайна :bchug:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook