Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загрее-не

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загрее-не

Мнение от Nasko_325TD » 25 Яну 2012, 21:01

mihal написа:И от това ли се оказа само? Лесно ли изкара въздуха?

Ами за целта са нужни 2-ма човека.Единият натиска съединителя,а другия отваря щуцера за обезвъздушаване.Така докато спре да излиза въздух. :)
Трбва ти и тънка шлаухка,за да набл=даваш дали излиза въздух.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от Nasko_325TD » 15 Фев 2012, 14:06

Nik4oZ написа:
Nasko_325TD написа:Ами не и в скоростите е това което трябва да бъде,МТФ....скоростната кутия е с жълт етикет-50лв литъра.Пак в Мкар ми го смениха с оригинално.
Поне тези две неща ги отписвам.Нещо в съединителя е.Както тръгвам на полусъединител и зацепва изведнъж.Долната помпа има ли значение за това!? :conf:


Повече ми се струва че проблема може да е от горната от колкото от долната.

Смених и горната помпа на съединителя.Проблема си остана.Пак не иска 3-та да влиза,пак така зацепва изведнъж.Какво да семням!? :conf:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: e36 330d touring
Мечтае да кара: РК-1

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от ник » 15 Фев 2012, 15:29

Смени маховика,и ще си решиш проблема !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от Nasko_325TD » 15 Фев 2012, 18:19

ник написа:Смени маховика,и ще си решиш проблема !!!

И как реши,че е от маховика?Тя топла не го прави.Също както и когато е топло времето. :)
Ще сменя и долната помпа,то се видя че ще се сменя всичко пак.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: e36 330d touring
Мечтае да кара: РК-1

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от ник » 16 Фев 2012, 11:09

Във времето най-вероятно пружините в демпферния маховик омекват,и се получават минимални хлабини,и когато е студено се чува това досадно тракане,когато позагрее малко мотора хлабинките се обират и чукането изчезва.Това са признаци на тръгнал маховик,по-късно ще започне и в топлото време да ти трака и да претриса още по-сириозно,и така докато не го смениш,но с Чисто нов ;)
Успех!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от Nasko_325TD » 16 Фев 2012, 11:12

Е то започна изведнъж да го прави преди около 2 години.Как така се разваля изведнъж!? :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от mihal » 18 Апр 2012, 21:32

колега някакво развитие по въпроса?
аз почвам да си мисля че от влагата почва да тресе... след дъжд най много го прави, направо откача колата, не знам поема влагата ли ко става... а съединителя ми няма и една година
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от Nasko_325TD » 19 Апр 2012, 11:54

Това според мен е от некачествени консумативи! ;)
Та кой си купува оригинален комплект съединител за 1000 лева +...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от mihal » 19 Апр 2012, 13:34

worker написа:Най вероятно проблема с тресенето е от маховика.

маховика ми е обикновен, без демферни пружини
да го свалям за струговане ли?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: с 200 и пак е малко
Мечтае да кара: драгстерите да плачат

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от NORX » 19 Апр 2012, 23:42

един майстор ми каза така :
"Щом тресенето се променя (изчезва, намалява или се засилва) , когато колата изтива или загрява, тогава проблема е притискател...
сиреч щом прави магарии когато се променя температурата значи притискател
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от Nasko_325TD » 20 Апр 2012, 7:19

При мен са нови,но може да има нещо вярно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от stony1 » 21 Апр 2012, 10:31

NORX написа:един майстор ми каза така :
"Щом тресенето се променя (изчезва, намалява или се засилва) , когато колата изтива или загрява, тогава проблема е притискател...
сиреч щом прави магарии когато се променя температурата значи притискател


Кажи му на този майстор да се застреля. Не е от притискател, а и на М51 мотора, съединителя не е като на лада1300.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: e36 330d touring
Мечтае да кара: РК-1

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от ник » 21 Апр 2012, 12:18

stony1 написа:
NORX написа:един майстор ми каза така :
"Щом тресенето се променя (изчезва, намалява или се засилва) , когато колата изтива или загрява, тогава проблема е притискател...
сиреч щом прави магарии когато се променя температурата значи притискател


Кажи му на този майстор да се застреля. Не е от притискател, а и на М51 мотора, съединителя не е като на лада1300.


:mhihi:
Аз в по-горен пост ви споделих какъв е проблема, но явно искате да откривате топлата вода
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от mihal » 21 Апр 2012, 13:09

ник написа:
stony1 написа:
NORX написа:един майстор ми каза така :
"Щом тресенето се променя (изчезва, намалява или се засилва) , когато колата изтива или загрява, тогава проблема е притискател...
сиреч щом прави магарии когато се променя температурата значи притискател


Кажи му на този майстор да се застреля. Не е от притискател, а и на М51 мотора, съединителя не е като на лада1300.


:mhihi:
Аз в по-горен пост ви споделих какъв е проблема, но явно искате да откривате топлата вода

а ти защо реши е маховиците ни са с демферни пружини?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Когато е студена съединителя претриса яко,а когато загре

Мнение от Nasko_325TD » 22 Апр 2012, 9:24

Може и от демперната шайба да е. ;)

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook