Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
gabol написа:.................



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
~Мишо~ написа:gabol написа:.................
Добре,прав си да търсиш и друго мнение и може би по някога се изразявам малко остро,но ако погледнеш добре схемата която си дал,ще видиш че маркуч №13 е изход от парното. Няма да коментирам температурата на антифриза там през зимата,по-интересно е какво става лятото,когато клапаните са затворени постоянно... Другия вариант също не е добър,нямам какво повече да кажа по темата (не аз имам проблем с парното
) опитах се да помогна с информация,а всеки сам ще реши за себе си.
Твоята система работи добре и го сподели, което е целта на форума. Ако и аз съм се изразил по начин, по които те засягам. Моля да ме извиниш. Просто мисля, че винаги трябва да се търсят по няколко вариянта и да се обмислят и в следствие да се избире най-оптималния. Дори и тои да е първия предложен. Да признавам , че твоя начин е наи- оптимален. И благодарени на това аз ще коригирам моя проблем с парното (надявам се де



- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
Добре,да обобщим малко по-подрибно оптималния вариант на колегата Мишо.От къде се взема,от къде се връща и кое се елиминира,за да си го направя и аз така?В петък в 13ч трябва да съм в сервиза,тъй като съм в гаранция и неможе да пипам.Целта е да знам какво точно да им кажа,за да не се насерат пак. 

- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43
Колеги колата ми е м43б18 96-та с дигиталната клима . Карам около 3км докато започне да духа топло. Колата се кара на бензин няма газова. Нормално ли е толкова бавно да загрява това парно. Работя на 4-5км от вкъщи и почти като стигна до работа колата започва да духа топло, което изобщо не е задоволително рано сутрин в тези студове. Ако температурата се върти около 0 градуса трябва да мина поне 10км градско за да застане стрелката на 90градуса, иначе парното си духа още като мръдне стрелката в средата на синьото, но както казах и това не става особено бързо. Дали термостата не ми е наред или просто си е такъв модела.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани