Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43

Мнение от ~Мишо~ » 23 Ное 2011, 0:38

gabol написа:.................

;) Добре,прав си да търсиш и друго мнение и може би по някога се изразявам малко остро,но ако погледнеш добре схемата която си дал,ще видиш че маркуч №13 е изход от парното. Няма да коментирам температурата на антифриза там през зимата,по-интересно е какво става лятото,когато клапаните са затворени постоянно... Другия вариант също не е добър,нямам какво повече да кажа по темата (не аз имам проблем с парното :D ) опитах се да помогна с информация,а всеки сам ще реши за себе си. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 16.04.2010

Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43

Мнение от gabol » 23 Ное 2011, 10:29

~Мишо~ написа:
gabol написа:.................

;) Добре,прав си да търсиш и друго мнение и може би по някога се изразявам малко остро,но ако погледнеш добре схемата която си дал,ще видиш че маркуч №13 е изход от парното. Няма да коментирам температурата на антифриза там през зимата,по-интересно е какво става лятото,когато клапаните са затворени постоянно... Другия вариант също не е добър,нямам какво повече да кажа по темата (не аз имам проблем с парното :D ) опитах се да помогна с информация,а всеки сам ще реши за себе си. :yes:



Твоята система работи добре и го сподели, което е целта на форума. Ако и аз съм се изразил по начин, по които те засягам. Моля да ме извиниш. Просто мисля, че винаги трябва да се търсят по няколко вариянта и да се обмислят и в следствие да се избире най-оптималния. Дори и тои да е първия предложен. Да признавам , че твоя начин е наи- оптимален. И благодарени на това аз ще коригирам моя проблем с парното (надявам се де :D ). Важно е да няма излишни нападки и всички да са научили нещо полезно на края :yes: .
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: Sofia,Vidin
Пол: Мъж
Кара: 318i

Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43

Мнение от milkov_jv » 23 Ное 2011, 22:07

Добре,да обобщим малко по-подрибно оптималния вариант на колегата Мишо.От къде се взема,от къде се връща и кое се елиминира,за да си го направя и аз така?В петък в 13ч трябва да съм в сервиза,тъй като съм в гаранция и неможе да пипам.Целта е да знам какво точно да им кажа,за да не се насерат пак. :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 8.08.2012
Местоположение: Пловдив
Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
Мечтае да кара: e31
Детайли за колата: малко по-различна

Re: Въпрос за бавно загряване и мудно парно на М43

Мнение от kichuka » 09 Дек 2012, 15:34

Колеги колата ми е м43б18 96-та с дигиталната клима . Карам около 3км докато започне да духа топло. Колата се кара на бензин няма газова. Нормално ли е толкова бавно да загрява това парно. Работя на 4-5км от вкъщи и почти като стигна до работа колата започва да духа топло, което изобщо не е задоволително рано сутрин в тези студове. Ако температурата се върти около 0 градуса трябва да мина поне 10км градско за да застане стрелката на 90градуса, иначе парното си духа още като мръдне стрелката в средата на синьото, но както казах и това не става особено бързо. Дали термостата не ми е наред или просто си е такъв модела.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook