Проблем с двигателя!СПЕШНО

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от bum_bum » 29 Авг 2011, 12:27

Има разлика мисля от 0 да направш 7000 и от 3-та да вкараш втора погрешка. :dunno:
Изображение


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 11.03.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E36 318IS and E46 318I
Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от ProblemZ » 29 Авг 2011, 12:32

bum_bum написа:Има разлика мисля от 0 да направш 7000 и от 3-та да вкараш втора погрешка. :dunno:


има да,около 300лв. ми излезе на мене :mhihi:
Най - ТочниЯ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от bum_bum » 29 Авг 2011, 12:50

Само, че колегата е с повече клапани и няма да е толкова безплатна грешката. Не случайно му викат "costly mishifting".
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от Boyadjiev » 29 Авг 2011, 13:01

Ми към 500лв. ако сам си я сглобяваш... трябва да излиза... шлайф-а е 150, напасване, гумички = 100тина гарнитура 100 (поне), клапани по 10-12 2ра ръка = 120, сменяш и на колекторите гарнитурките.... тарададам :no:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от bum_bum » 29 Авг 2011, 13:09

Тарадам ама не е тарадам, ако сам си напасваш клапаните.
Мощността на една атмосферка идва от главата. Всяко скрападжийско изпълнение там е сериозен минус.
Да, става да си возиш задника, но ако искаш нещо повече- забрави. Не ме питайте отде знам. :banghead:
Изображение


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 11.03.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E36 318IS and E46 318I
Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от ProblemZ » 29 Авг 2011, 14:11

Е то ако никога не е пасвал клапани,или поне най-малкото да знае как се прави(дори и на теория),и после да знае как да се провери дали е пансал добре,няма смисал да се мъчи,той сам да си прецени :)
Най - ТочниЯ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от bum_bum » 29 Авг 2011, 14:19

Пасването на ръка е някъде в миналото, на Лади и Москвичи. Тия коли имат много по-малки допуски. Читавата работа става на фрезата с фрезоване, мерене, надуване и т.н. Аз от пасване на ръка сега пак сменям водачи, които са чисто нови на 2-3000км някъде.
Изображение


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 11.03.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E36 318IS and E46 318I
Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от ProblemZ » 29 Авг 2011, 14:25

bum_bum написа:Пасването на ръка е някъде в миналото, на Лади и Москвичи. Тия коли имат много по-малки допуски. Читавата работа става на фрезата с фрезоване, мерене, надуване и т.н. Аз от пасване на ръка сега пак сменям водачи, които са чисто нови на 2-3000км някъде.

Лада,Москвич,все пак можеш да си направиш проверка,слагаш клапаните на цилиндъра без пружините,завиваш си свеща,наливаш нафта и чакаш,малко или много нафтата се навира навсякъде,а колкото до пасването може с дрелка,но както казах малко от малко трябва да знаеш какво правиш :)
Най - ТочниЯ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от bum_bum » 29 Авг 2011, 14:46

Абе то сигурно може и с дрелка и с дремел и с канго и с багер и с газ, мас, оцет, жълтък, тел, скоби, свински опашки и т.н. Относно знаенето, всеки си мисли, че знае какво прави :dunno:
Просто споделям своето мнение, аз минах през човека, дето "знае какво прави" и сега съм на мнение, че тия, дето правят фрезите за по 3-400 000 евро знаят малко повече.
То там е и разликата между две коли, едната е правена от някой, дето "знае какво прави", а другата в сервиз където са похарчили една определена сума за техника, взимат много пари, но знаят защо ги взимат.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от Boyadjiev » 29 Авг 2011, 14:50

Ейй как ме хафърляхте :confused: Напасването е някви незначителни пари... примерно 50-60, вече не си спомням -> но цялостна ревизия с 24 клапана е 500лв. Правете си сметка сега като се извадят 12 клапана по 10-12лв... Ейй баси :paranoid:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 11.03.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E36 318IS and E46 318I
Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от ProblemZ » 29 Авг 2011, 14:54

Сигурно е така,ама не съм на мнение че всеки който е хвърлил една камара пари за машини в сервиза си е компетентен,или човека който ще ползва машините е в час,иначе да спор няма,някой който го прави от 20 години,ще го направи по-добре то мене,тебе или него,дали на фреза или ръчно,въпрос на практика,а колкото до твоята кола,кофти работа че са я усрали,но ти гониш максимум,и правиш двигател с спортни валове,и разни модификаций,а дали собственика гони същото :)
Най - ТочниЯ

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от vld » 29 Авг 2011, 15:09

Boyadjiev написа:Ейй как ме хафърляхте :confused: Напасването е някви незначителни пари... примерно 50-60, вече не си спомням -> но цялостна ревизия с 24 клапана е 500лв. Правете си сметка сега като се извадят 12 клапана по 10-12лв... Ейй баси :paranoid:

Колега би ли споделил защо държиш клапаните да са втора ръка?
Според мен един нов клапан от сериозна фирма би бил доста по надежден, все пак тия мотори еле па М50 са на по 15-20 години, умората на материала си казва думата.
Поне аз така си мисля.
Сподели опит с какви марки клапани си си имал работа и не са били читави?
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от Mollov » 29 Авг 2011, 16:27

bum_bum написа:Има разлика мисля от 0 да направш 7000 и от 3-та да вкараш втора погрешка. :dunno:


Ми... аз съм вкарвал 2-ра от зор, вярно, не при 90-100 км/ч, но оборотомера се врътна над 6000 RPM... никви грижи... но и превключването беше бързо, не съм я оставял да падне под 3000 RPM...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от Boyadjiev » 29 Авг 2011, 16:57

vld написа:
Boyadjiev написа:Ейй как ме хафърляхте :confused: Напасването е някви незначителни пари... примерно 50-60, вече не си спомням -> но цялостна ревизия с 24 клапана е 500лв. Правете си сметка сега като се извадят 12 клапана по 10-12лв... Ейй баси :paranoid:

Колега би ли споделил защо държиш клапаните да са втора ръка?
Според мен един нов клапан от сериозна фирма би бил доста по надежден, все пак тия мотори еле па М50 са на по 15-20 години, умората на материала си казва думата.
Поне аз така си мисля.
Сподели опит с какви марки клапани си си имал работа и не са били читави?

Ами не съм се интересувал колега каква марка са, но сравних (в лявата и в дясната ръка) клапаните които се предлагат от момчетата на хладилника с тези на БМВ... Не случайно оригинален клапан е 45лв. а не 11-12лв. както предлагат по шлайф базите... Видимо е по-смотан... Не трябва да си специалист за да се види.... Тези които гледах варират между 11.70-12лв. като това е което ми предлагаха, може и да има по-добро за по 20+ на клапан, но там вече става страшно и от към цена... За това ако може да се намери от някой мотор който е на малко км. е далеч по-добре да се ползва БМВ клапан, нищо че е на 20 години ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем с двигателя!СПЕШНО

Мнение от b00st » 29 Авг 2011, 17:59

мене ако ми се наложи да сменям такива неща, никога няма да си взема noname клапани. тия бутала и клапани, на мотора не са проектирани и изработени да издържат 100 или 200 хиляди километра не говорете глупости. ако 1 мотор е подържан и са му сменяли маслото редовно тия неща могат спокойно ако не да ви надживеят да искарат доста километри.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook