Извеждане на черната букса за клима Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Извеждане на черната букса за клима Е36
Срещу една бира ти отговарям веднага
1.чер/зелен - към имобилайзера, но на по-старите Е36 е чер/лилав, а при някой е свързан направо към релето на стартера.
2.червен/сив е за осветлението на бутоните и всички останали светещи работи. Просто сравни дали е същия като този за осветлението на таблото и разните светещи неща в купето. За него съм сигурен че има място на платките над мястото за почиващия крак.

1.чер/зелен - към имобилайзера, но на по-старите Е36 е чер/лилав, а при някой е свързан направо към релето на стартера.
2.червен/сив е за осветлението на бутоните и всички останали светещи работи. Просто сравни дали е същия като този за осветлението на таблото и разните светещи неща в купето. За него съм сигурен че има място на платките над мястото за почиващия крак.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Извеждане на черната букса за клима Е36
да.. до тук добре колега 
мерси.
но тои е червен по дебел със сива ивица..
и минава през бушон...
обаче в моята кола няма такова нещо червено със сив

мерси.
но тои е червен по дебел със сива ивица..
и минава през бушон...
обаче в моята кола няма такова нещо червено със сив
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Извеждане на черната букса за клима Е36
ares2 написа:да.. до тук добре колега
мерси.
но тои е червен по дебел със сива ивица..
и минава през бушон...
обаче в моята кола няма такова нещо червено със сив
Бирите станаха две и пия само Хайникен

Това дето го пишеш нещо не го вярвам. Я направи една снимка на тоя червен/сив проводник и къде видя че минава през предпазител?
1. Такъв цвят червен/сив в инсталацията на Е36 няма.
2. Проводника е сив/червен и е половин квадрат.
3. По схемите го дават да се свърже към "Light switch" - ключа за фаровете, а той на първо положение включва осветлението на таблото и дръгите джаджи по купето.
4. Цялата схема е свързана през предпазител.
5. От предпазитела сигнала отиват към ключа за фаровете, от него към платките над мястото за почиващия крак, а от там към всичко дето свети по сив/червен проводник.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Извеждане на черната букса за клима Е36
----под волата в разпределителните кутииares2 написа:Колеги някои дали може да помогне с това ?
Имам Е36 което оригинално е без тази черна букса..
имам буксата но не разгадавам всичко от нея ..
има ли някои които може да помогне по цветове..или поне с някакво инфо...
колата на която няма буксата е някъде края на 91' а модела климатик е от 93'
става дума за 11 пина:
7-жълт с лилава лента ---- под волата в разпределителните кутии
8-лилав със сива лента ---- ДМЕ букса х20
9-син с черна лента ----- към инсталацията на климатика към мотора..
10-сив с черна лента ------ ДМЕ букса х20 /инсталацията на климатика към мотора..
11-черен ------ ДМЕ букса х20
1-бял с жълта лента --- под волата в разпределителните кутии
2-бял с лилава лента ---- под волата в разпределителните кутии
3-черен с 2 бяли ленти ----- ДМЕ букса х20
4-син ---под волата в разпределителните кутии
5-черен със зелена лента --- ДМЕ букса х20
6-червен с жълта лента
черен с червена лента от едното реле за скорост.. на пин 46 от ДМЕ
това е кола с мотор около 93 година..
при различните години се променят някои пинове на ЕКУ то и цветове на някои кабели..
но поне за инфо тук.. ако някои има какво да каже да помогне.. за да не заблудим някого
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Извеждане на черната букса за клима Е36
Браво, работи ли климата?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Извеждане на черната букса за клима Е36
още работя по него.. но поне парното грее..
отварят се клапани.. и тн...
сега съм при компресора и трабите.. но се чудя дали да го пълня тази година изобщо.. то скоро няма да ми трябва.
а относно черния със зелена ивица.
но взех от Х20 там се оказа че идва и на купето 95' където го имаше в инсталацията..
мерси много колега за цялата помощ
отварят се клапани.. и тн...
сега съм при компресора и трабите.. но се чудя дали да го пълня тази година изобщо.. то скоро няма да ми трябва.
а относно черния със зелена ивица.
но взех от Х20 там се оказа че идва и на купето 95' където го имаше в инсталацията..
мерси много колега за цялата помощ
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Извеждане на черната букса за клима Е36

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани