Въпроси за М40Б18 ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Въпроси за М40Б18 ?

Мнение от grudev » 25 Юли 2011, 18:54

ares2 написа:тези лули са ти кабелите на свещите..
а както забелязваш на ендат аима един пръстен.. това чете импулс и играе ролята на датчик разпределителен вал при М40
онези две букси са за него и за онзи датчик долу на коляновия.



Колега за моя двигател излиза това 12141727554 - Pulse generator ? Това не е ли датчик на разпр.вал ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=10&hl=27

номер 22 от схемата
Drift machine ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: Въпроси за М40Б18 ?

Мнение от anton mutafchiev » 25 Юли 2011, 20:05

това чете импулс и играе ролята на датчик разпределителен вал

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Въпроси за М40Б18 ?

Мнение от BorisMW » 04 Авг 2011, 19:32

grudev написа:
ares2 написа:тези лули са ти кабелите на свещите..
а както забелязваш на ендат аима един пръстен.. това чете импулс и играе ролята на датчик разпределителен вал при М40
онези две букси са за него и за онзи датчик долу на коляновия.



Колега за моя двигател излиза това 12141727554 - Pulse generator ? Това не е ли датчик на разпр.вал ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=10&hl=27

номер 22 от схемата

Това не е ли датчикът на коляновия вал?Не виждам пръстен на него както при кабела,излизащ от дистрибуторната капачка?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Въпроси за М40Б18 ?

Мнение от grudev » 04 Авг 2011, 22:37

BorisMW написа:
grudev написа:
ares2 написа:тези лули са ти кабелите на свещите..
а както забелязваш на ендат аима един пръстен.. това чете импулс и играе ролята на датчик разпределителен вал при М40
онези две букси са за него и за онзи датчик долу на коляновия.



Колега за моя двигател излиза това 12141727554 - Pulse generator ? Това не е ли датчик на разпр.вал ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=10&hl=27

номер 22 от схемата

Това не е ли датчикът на коляновия вал?Не виждам пръстен на него както при кабела,излизащ от дистрибуторната капачка?



И аз по-скоро мисля, че е на коляновия вал
Drift machine ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Въпроси за М40Б18 ?

Мнение от ned_gm28 » 04 Авг 2011, 23:49

22 на схемата е датчика на коляновия вал.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Въпроси за М40Б18 ?

Мнение от ивчо3 » 05 Авг 2011, 9:08

grudev написа:за моя двигател излиза това 12141727554 - Pulse generator ? Това не е ли датчик на разпр.вал ?

Pulse generator е наименованието на датчик на коляновия вал. Т.нар. датчик на ХОЛ, работещ на принципа електромагнитна индукция и генериране на ЕДН при преминаване зъбците на демпферната шайба в непосредствена близост до него. Колкото по-бързо се върти коляновия вал, толкова повече се променя ЕДН-то във вид на импулс, прекъсващ при преминаване на липсващите няколко зъба на демпферната шайба. На м40 няма датчик на разпределителния вал, който е също датчик на ХОЛ, и работи на същия принцип с тази разлика че генерира еднократно ЕДН при преминаване на палеца свързан към зъбното колело на разпределителния вал. Наименованието на датчик разпределителен вал е trigger contact (пусков контакт). Останалото е обяснено от Ares2- пръстена на кабела замества датчика на разпределителния вал и не знам доколко е нормално като се дръпне горния кабел да няма промяна в работата на двигателя. Имах БМВ с двигател м40, който работеше по-точно от часовник, не съм си правил експеримент да откачам този кабел за да твърдя със сигурност дали е така или не.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook