За триене !!!!!!!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: M50b25 малко освежаване
bum_bum написа:Ката с най-евтиния вариант, 1400 ги намерих аз, иначе тука Хед ги дават за 1600 ако не се лъжа. Проблема е там, че за големи коне трябва големи валове. Ако ще са с малко градуси далеч по-добър вариант са М-ковите, щото Каткамса не са върха на сладоледа и може да се окаже, че след някакви км не изглеждат баш така, както ни се иска. Та проблема с големите валове е, че не се понасят с ваноса като вземат да мърдат и няма достатъчно клиърънс. Това води до необходимост от бъзикане по ваноса. Това бъзикане по ваноса пък води до необходимост от друга електроника, защото с тия големите на Каткамс ваноса трябва да се стопира нацяло. Ако това стане екуто ще почне да трупа грешки като не го вижда да се движи и така ...
Та варианта за много градуси с относително нормална работа на ваноса (подлага се една шайба, най-обикновена ама и искат $25+25 доставка) остава Сънбелт или Евоспорт (или Шрик ама там и 4к няма да стигнат за тия градуси). По принцип тия двата хамериканците от опит казват, че дават повече коне от Шрика, но са по-нелинейни, т.е. конете идват в по-високите. Въпреки, че на 2600-2700 оборота вече имат едни 100 коня на колелата и не ги знам кво повече искат от атмосферка
И цените съответно на Сънбелта стейдж 2 са 1600 долара (ама ги нямат в наличност и скоро май няма и да има), а Евото са 2000. Цена там без доставка и без ДДС, мито и т.н. Доставката е 360 долара + 30% на митницата и цената си става.
Искаш за кажеш за КантКамса че след повече км могат да се износят ли или че просто ще ти умалеят и колата ще ти се струва бавна..? 1400лв иначе е приемлива цена / доколкото е възможно за две железа/, тези над 2-3к вече са много скъпи. В темата обаче става въпрос за мотор БЕЗ ванус, а доколкото знам има разлика във валовете, както от към градуси, така и на вид, М-ковите там нестават. Цените същите ли са за БЕЗ вануса.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: M50b25 малко освежаване
Пич ако искаш яка амтосферка от твоето М50 ми пиши на Л.С.
П.С. и пари ще ти останат за бензин и море
П.С. и пари ще ти останат за бензин и море




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: M50b25 малко освежаване
Boyadjiev написа:Пич ако искаш яка амтосферка от твоето М50 ми пиши на Л.С.
П.С. и пари ще ти останат за бензин и море
Защо на лс, нека стане достояние на всички.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M50b25 малко освежаване
Някои афтърмаркети имат проблем идентичен с тоя на М40-ките
то това определя и цените де.
За М50 не съм гледал много, но предполагам, че ще е далеч по-трудно да се намери квото и да е просто щото хората на запад са тъпи за разлика от нас и тук колкото го величаем там толкова го нямат за кола изобщо заради тежките карантии, които са не особено съвместими с атмосферния тунинг.
Как да е, гледам че темата пак се накланя към клошарския тунинг и спирам да пиша щото пак ще ме обидят на ЛС
С М20 маховик, изпускател от Ибея и 2 всмукателя колата далеч няма да стане "яка атмосферка".

За М50 не съм гледал много, но предполагам, че ще е далеч по-трудно да се намери квото и да е просто щото хората на запад са тъпи за разлика от нас и тук колкото го величаем там толкова го нямат за кола изобщо заради тежките карантии, които са не особено съвместими с атмосферния тунинг.
Как да е, гледам че темата пак се накланя към клошарския тунинг и спирам да пиша щото пак ще ме обидят на ЛС

С М20 маховик, изпускател от Ибея и 2 всмукателя колата далеч няма да стане "яка атмосферка".
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: M50b25 малко освежаване
С М20 маховик, изпускател от Ибея и 2 всмукателя колата далеч няма да стане "яка атмосферка".


- porsche_design
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: M50b25 малко освежаване
Аз мисля,че с тези пари без проблем ще може да препарира малката м-ка на 400м.Сетъпа за 25ци е ясен-строук на ~3.2.По спомен се използва колянов вал от м54б30 и опелови бутала от ц20хе и гарнитура правеняк.Читав вал се намира за 500-600лв,буталата втора ръка са една кръчма пари,а сегментите за тях са супер евтини.Вече има няколко човека,които карат така.Хубав ребилд на главата ~500лв. ,еднакви разпределителни валове(ако е без ванос) и ремап на дино 500лв.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: M50b25 малко освежаване
bum_bum написа:Някои афтърмаркети имат проблем идентичен с тоя на М40-китето това определя и цените де.
За М50 не съм гледал много, но предполагам, че ще е далеч по-трудно да се намери квото и да е просто щото хората на запад са тъпи за разлика от нас и тук колкото го величаем там толкова го нямат за кола изобщо заради тежките карантии, които са не особено съвместими с атмосферния тунинг.
Как да е, гледам че темата пак се накланя към клошарския тунинг и спирам да пиша щото пак ще ме обидят на ЛС![]()
С М20 маховик, изпускател от Ибея и 2 всмукателя колата далеч няма да стане "яка атмосферка".
3.2 М50 е бавно, да знаеш




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: M50b25 малко освежаване
Дупе искам аз да стане за 4 бона атмосверка по-надеждна и бърза от с50
Да не забравяме все пак, че и на с50 някои леки модчета доста се услаждат 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M50b25 малко освежаване
Аз за Бояджиев писах, но и на теб пожелавам С50, нека после някой те задминава с правен М50 на 3,2 

Re: M50b25 малко освежаване
Хаха мерси. Де ги тея бързи 3.2 ки м50, уж всеки говори че ги имало, ама никой не ги е виждал 

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: M50b25 малко освежаване
Ако се огледате, М50-то е колата която върви точно пред М3-то 
П.С. Мерси за пожеланието дано е по-скоро

П.С. Мерси за пожеланието дано е по-скоро




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M50b25 малко освежаване
Абе то хубаво S50 да сложи, ама то да няма да е само това. Тая кола ще трябва и да спира добре, и да стои на пътя добре, и то отидоха пари като за едно М3 

51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани