проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!!

Мнение от jakson » 14 Юли 2011, 15:02

metodi80 написа:Браво!
Една грижа ти отпадна ....

:yes: :lalala:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Густо майна филибето на типето путки фраж

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от bavarcheto.su11 » 22 Авг 2012, 17:11

Малко да поразбутам темата. Голямо благодарско на колегата където е обяснил подробно за направеното от него. Снощи не знаех дори какво е "таралеж", а днес вече работи перфектно. Благодаря на всички които помагат в този форум :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.01.2013

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от bord1 » 28 Май 2013, 13:29

Колеги при мен има същият проблем - вентилатора духа много слабо, почти не се усеща. При опит да усиля скоростта му дисплеят се пълни до края , но силата на вентилатора си е същата. Забелязах и нещо друго- всеки път след по-голяма пауза от 2 часа, като дам на контакт и дисплеят светва на АВТО. Дали е от таралежа или от нещо друго ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от vld » 29 Май 2013, 10:48

bord1 написа:Колеги при мен има същият проблем - вентилатора духа много слабо, почти не се усеща. При опит да усиля скоростта му дисплеят се пълни до края , но силата на вентилатора си е същата. Забелязах и нещо друго- всеки път след по-голяма пауза от 2 часа, като дам на контакт и дисплеят светва на АВТО. Дали е от таралежа или от нещо друго ?

Колега въздушния вилтър се сменява от време на време все пак затова е филтър, за да се запушва от боклуци.
Като го смениш скоротта на струята ще се подобри значително.
Относно това, че климатроника тръгва сам при подаване на контакт, то това е нормалното му състояние.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.01.2013

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от bord1 » 29 Май 2013, 23:34

Филтъра е сменяван преди 2 месеца и го погледнах - абсурдно е да се е запушил. А това , че всеки път се включва сам - ще имаш да взимаш. Изобщо не е нормално. Ти ще кажеш че при подаване на контакт и фаровете трябва да светнат , при положение че си ги изключил преди това !?!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от vld » 30 Май 2013, 14:10

bord1 написа:Филтъра е сменяван преди 2 месеца и го погледнах - абсурдно е да се е запушил. А това , че всеки път се включва сам - ще имаш да взимаш. Изобщо не е нормално. Ти ще кажеш че при подаване на контакт и фаровете трябва да светнат , при положение че си ги изключил преди това !?!

Да ще го кажа и не само аз, при всички Е36 с дигитален климатроник и Е46 преди фейса, климатроника тръгва когато дадеш контакт.
Ако го спреш тотално и няколко минути след това дадеш контак няма да тръгне, но ако поседи повече тръгва ;)
Чак на Е46 след фейса може да се кодира да не тръгва никога при подаване на контакт.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от bmw325tds » 30 Май 2013, 14:40

vld написа:...при всички Е36 с дигитален климатроник и Е46 преди фейса, климатроника тръгва когато дадеш контакт...
Какво разбираш под тръгва?
То като дадеш на контакт се подава сигнал на климатроника и той си отваря клапата за входящия въздух, но не тръгва вентилатора и екрана не свети (само бутоните светят) ако не си загасил на пуснат вентилатор. Поне при мен е така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от Драгослав » 30 Май 2013, 15:09

Точно така. При Е36 с дигиталният климатрони,при подаване на контакт,вентилаторът тръгва да работи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от bmw325tds » 30 Май 2013, 16:13

Драгослав написа:Точно така. При Е36 с дигиталният климатрони,при подаване на контакт,вентилаторът тръгва да работи.
Включва се вентилатора за темпаратурата в управлението, но не и вентилатора за входящия въздух.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от vld » 30 Май 2013, 18:28

bmw325tds написа:
Драгослав написа:Точно така. При Е36 с дигиталният климатрони,при подаване на контакт,вентилаторът тръгва да работи.
Включва се вентилатора за темпаратурата в управлението, но не и вентилатора за входящия въздух.

Колега тръгва и вентилатора за въздуха в купето, но има и коли при които не тръгва, но те са много малко, до определена година мислч че беше.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от bmw325tds » 31 Май 2013, 11:08

vld написа:...тръгва и вентилатора за въздуха в купето, но има и коли при които не тръгва, но те са много малко, до определена година мислч че беше.
Може и да не съм прав, но това не съм го видял на никоя е36-ца. Аз съм свалял таралежа, който управлява вентилатора за входящия въздух, и съм замервал сигнала на управляващия проводник (лилав, тънък). Установих, че към таралежа не се подава сигнал докато екрана на дигиталното управление не свети. Моята кола е '96. Според мен може на някои коли да се сдухват таралежите и да подават ток без да е подаден управляващ сигнал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от Драгослав » 31 Май 2013, 14:27

Моята кола е 97г с дигиталното управление. Когато подам на контакт вентилаторът вкарва въздух със същата сила ,с коята и когато е запален двигателя. Може и да бъркам,но не откривам разлика между запален двигател и само контакт.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от bmw325tds » 31 Май 2013, 14:32

Драгослав написа:Моята кола е 97г с дигиталното управление. Когато подам на контакт вентилаторът вкарва въздух със същата сила ,с коята и когато е запален двигателя...
Чакай малко. Тук пишем дали като дадеш на контакт почва да духа ако не е пуснато управлението, иначе дали си на контакт или си запалил е все тая за управлението. Или някой иска да каже, че на втори контакт не му духа вентилатора докато не запали?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от ivopicha » 31 Май 2013, 15:37

Аз съм с дигитален климатроник (незавършен все още) и когато изгася колата на изключен климатроник, като я запаля той отново си е изключен. Само се чуват как клапите за външния въздух се затварят. Когато я изгася на пуснат климатроник, като я запаля или дам на контакт той си е пуснат. Това независимо дали е пусната снежинката или е на отопление и независимо колко време е стояла изгасена. И при 2-3 дни не палена пак е така. Моят панел е без "auto" до перката на дисплея. Може от там да идва това пускане при някои като дадат на контакт.
Последна промяна ivopicha на 31 Май 2013, 16:07, променена общо 1 път
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем с вентилатора на парното - РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА!!

Мнение от vld » 31 Май 2013, 15:50

bmw325tds написа:
Драгослав написа:Моята кола е 97г с дигиталното управление. Когато подам на контакт вентилаторът вкарва въздух със същата сила ,с коята и когато е запален двигателя...
Чакай малко. Тук пишем дали като дадеш на контакт почва да духа ако не е пуснато управлението, иначе дали си на контакт или си запалил е все тая за управлението. Или някой иска да каже, че на втори контакт не му духа вентилатора докато не запали?

Ма то няма как да духа без да е тръгнало управлението, даваш контакт климатроника светва и почва да духа, ако го изгасиш и врамките на 10-20 минути дадеш пак контакт остава изгасен, но ако колата седи загасена повече от 30-40 минути (не съм засичал точно колко) климатроника тръгва сам без да си го пускал.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook