За заключване!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Питане за Масло!!!
Peturcho_bmw написа:колегата е абсолутно прав че а мачкаш ли ис си бара масло аз съм с ис М44 и с нормално каране доливам около 200 -300 грама на 10 000 км. а мачкам ли повече утива на 600 700 грама... карама я с 10w 40 Castrol и сам доволен много колега...![]()
eдно е 600-700 грама на 10 000 км при мачкане (мачкане, мачкане, колко да е мачкане с тоя iS


Колегата има проблем



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Питане за Масло!!!
ogata написа:Peturcho_bmw написа:колегата е абсолутно прав че а мачкаш ли ис си бара масло аз съм с ис М44 и с нормално каране доливам около 200 -300 грама на 10 000 км. а мачкам ли повече утива на 600 700 грама... карама я с 10w 40 Castrol и сам доволен много колега...![]()
eдно е 600-700 грама на 10 000 км при мачкане (мачкане, мачкане, колко да е мачкане с тоя iS) , друго е 2500 грама на 1000 км
![]()
Колегата има проблем
Къде го видя това,че колата харчи 2.5л масло на 1000км???
И какво като е ИС?Не може да се мачка ли?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Питане за Масло!!!
Тва за иса беше в кръга на майтапа (майтап, майтап.. хубаво, че е майтапа да си кажеме истината
) , а иначе ...


jujko88 написа: имам максимум 1000км изван градско мотора ми гори доста масло долял сам около 2,5л масло и сега се чудя да ли е от маслото или е от мотора


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Питане за Масло!!!
ogata написа:Тва за иса беше в кръга на майтапа (майтап, майтап.. хубаво, че е майтапа да си кажеме истината) , а иначе ...
jujko88 написа: имам максимум 1000км изван градско мотора ми гори доста масло долял сам около 2,5л масло и сега се чудя да ли е от маслото или е от мотора
Демек 7000 градско и 1000 извънградско

Няма да спориме за възможностите на ис-а за да не разваляме тамата на човека(не,че не я наспамихме де)
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Питане за Масло!!!
Peturcho_bmw написа:(bubsa) написа:1.Принципно ИС-ките си имат проблем с маслените сегменти![]()
2.Опитай с хубаво масло от проверен търговец.
3.А и м-у другото ис-а си подхарчва масло ако се юрка много
колегата е абсолутно прав че а мачкаш ли ис си бара масло аз съм с ис М44 и с нормално каране доливам около 200 -300 грама на 10 000 км. а мачкам ли повече утива на 600 700 грама... карама я с 10w 40 Castrol и сам доволен много колега...![]()
И аз съм го усетил това с маслото/при мачкане/,но на последно време се кротнах нещо-дали що минах 30г.


БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Питане за Масло!!!
vladi_a_i написа:Peturcho_bmw написа:(bubsa) написа:1.Принципно ИС-ките си имат проблем с маслените сегменти![]()
2.Опитай с хубаво масло от проверен търговец.
3.А и м-у другото ис-а си подхарчва масло ако се юрка много
колегата е абсолутно прав че а мачкаш ли ис си бара масло аз съм с ис М44 и с нормално каране доливам около 200 -300 грама на 10 000 км. а мачкам ли повече утива на 600 700 грама... карама я с 10w 40 Castrol и сам доволен много колега...![]()
И аз съм го усетил това с маслото/при мачкане/,но на последно време се кротнах нещо-дали що минах 30г.или щот много ченгета и камери нещо...,та сега седи на 1мм под макс. а ми остават две-три зелени лампички,че сега съм с табло от англичанка и не гледам милите
Мойте гаснат на около 18000км тогава ли да сменям масълцето


- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Питане за Масло!!!
vladobate написа:vladi_a_i написа:Peturcho_bmw написа:(bubsa) написа:1.Принципно ИС-ките си имат проблем с маслените сегменти![]()
2.Опитай с хубаво масло от проверен търговец.
3.А и м-у другото ис-а си подхарчва масло ако се юрка много
колегата е абсолутно прав че а мачкаш ли ис си бара масло аз съм с ис М44 и с нормално каране доливам около 200 -300 грама на 10 000 км. а мачкам ли повече утива на 600 700 грама... карама я с 10w 40 Castrol и сам доволен много колега...![]()
И аз съм го усетил това с маслото/при мачкане/,но на последно време се кротнах нещо-дали що минах 30г.или щот много ченгета и камери нещо...,та сега седи на 1мм под макс. а ми остават две-три зелени лампички,че сега съм с табло от англичанка и не гледам милите
Мойте гаснат на около 18000км тогава ли да сменям масълцето. Май не е правилно освен ако не карам с 13-ки джанти та да ги навърта набързичко.
От 8к до 10к е желателно,но 18к е много..лампите гаснат от 2к до 2,5к за една..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Питане за Масло!!!
Колега(ogata)от двигатела не тече масло слизал съм от долу гледал съм я няма никакъв проблем няма никаде омаслено самия двигател си го харчи тва масло преди имаше омасляване около капака на клапаните но тази гарнитура сам я сменил вече а от долу под двигатела си е сухичко няма смисал да мия и да гледам след като няма омазняване,най вероятно ще видя парво това с гумичките на клапаните и само те ли трябва да се сменят,като се сменят смаква ли се цялата глава или само капак на клапаните и от там се сменят щото ако трябва да смъквам глава ще ме фане досто с нова гарнитура и шлайфане само70-80лв за тва,пак вече сам решил и да сложа масло бмв или мотул 6100(10w40) парво ще сменя маслото ще видя как ще е с него и тогава вече ако има сащият разход на масло ще тарся истинската причина!!!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Питане за Масло!!!
vladobate написа:Jang1r написа:При работна температура 15w40 и 10w40 са еднакво гъсти!
Откъде инфото ми е много интересно и в такъв случай каква е причината с 5W40 пак да не са еднакви.
Това е толкова тъпкано и отъпквано,че незнам!!

1вото число преди W в случая 10 и 15 показват гъстотата на маслото в студено състояние....съответно масло 0W40 зимата е по рядко от 10W40 или 15w40,но при работна температура примерно 100 градуса 0w40,10w40 и 15w40 са еднакво "тънки",гъсти или там както искате му кажете!
2рото число в случая 40 показва визкозитета на маслото при загрял мотор....респективно 50 е по-гъсто,а 30 по-рядко.
Това е накратко...ако искаш повечко информация чичко гугъл и 10тина минутки свободно време за да попрочетеш за основните неща

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
Re: Питане за Масло!!!
Jang1r написа:vladobate написа:Jang1r написа:При работна температура 15w40 и 10w40 са еднакво гъсти!
Откъде инфото ми е много интересно и в такъв случай каква е причината с 5W40 пак да не са еднакви.
Това е толкова тъпкано и отъпквано,че незнам!!![]()
1вото число преди W в случая 10 и 15 показват гъстотата на маслото в студено състояние....съответно масло 0W40 зимата е по рядко от 10W40 или 15w40,но при работна температура примерно 100 градуса 0w40,10w40 и 15w40 са еднакво "тънки",гъсти или там както искате му кажете!
2рото число в случая 40 показва визкозитета на маслото при загрял мотор....респективно 50 е по-гъсто,а 30 по-рядко.
Това е накратко...ако искаш повечко информация чичко гугъл и 10тина минутки свободно време за да попрочетеш за основните неща
Да така е на пръв поглед обаче в действителност пропускаш много важния факт че 10W40 е много вероятно да е полусинтетика където вече в сравнение с 15W40 се оказва с по-голям воскозитет при 100градуса по Целзий . Мда-а супер неподходящо е да се минава на минерални масла като има износване на ДВГ и заблуждение че ще е по-гъсто , е да ама не . Е тва имах предвид иначе ясно са ги дали с тази втората цифра ама само тва ще гледаме . Живи и здрави.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Питане за Масло!!!
То в едно масло не са само цифричките, за това едно 5W-40 го гори, а друго не го пипа. Има температура на изпаряване в запалима форма, температура на течливост, относителна плътност, вискозитет при 40 и при 100 градуса, вискозитетен индекс и т.н. Все пак има причина 5W-40 на една марка да е чудесно масло, а на друга да е пълна пикня, а като гледаш етикета вискозитета е еднакъв и смяташ, че и двете са еднакво добри. За това е и разликата в цените. Някои имат повече добавки, по-добри формули и по- добри характеристики.
Последно на ТДС-ката ми 5W40 Яко направо все едно имаше дупка в блока.. 2 литра долях за 6000
Сега съм с Кастрол 5W-40 за 4000 не е мръднало. Следващата смяна ще е с Motul 0W-30, него поне от опит знам, че ако е читав също не го бара.
Та варианта ти е да пробваш с читаво 5W-40 БМВ спесифик на Мотул примерно или друга марка, 15W-40, което за мен е малко тъп вариант или 10W-40 от така любимото на ентусиастите Motul Synergie +
Последно на ТДС-ката ми 5W40 Яко направо все едно имаше дупка в блока.. 2 литра долях за 6000

Та варианта ти е да пробваш с читаво 5W-40 БМВ спесифик на Мотул примерно или друга марка, 15W-40, което за мен е малко тъп вариант или 10W-40 от така любимото на ентусиастите Motul Synergie +

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Питане за Масло!!!
Yacco е едно от най-добрите масла, не знам защо не ти е понесло на ТДС-а
А за масларки, както писах по-горе, любимия ми Мотул е техносинтетиката 15W50. Иначе, Long Life 5W40 ама не от 15 лв. литъра 


bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- bojo88
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 9.08.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-та
Re: Питане за Масло!!!
Alexch написа:Yacco е едно от най-добрите масла, не знам защо не ти е понесло на ТДС-аА за масларки, както писах по-горе, любимия ми Мотул е техносинтетиката 15W50. Иначе, Long Life 5W40 ама не от 15 лв. литъра
яко е много яко,след смяната на кастрол с такова якооо,за 2000км 2 литра изчезват


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Питане за Масло!!!
Аз не казвам, че не е добро ама не ми понесе нито на ТДС-а, нито на 28-цата, нито на 20-ката, нито на м10-тката.. на всички го гореше.
Предполагам е добро като масло ама не е за тия коли, въпреки, че много хора го карат на БМВ без оплаквания. Аз лично приключих с тая марка, докато не си взема някакво пИжо, рИно или нещо такова 


47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани