Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

Мнение от Jang1r » 15 Юни 2011, 21:51

Проблема не е в това,че ги рециклират,а това колко "хубави" рециклажи идват при нас... :roll:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

Мнение от metodi80 » 15 Юни 2011, 23:13

Nukem написа:Методи знаеш, че и аз имах проблем с влизането на скоростите, сега и видимо взе да притриса на полусъединител, знаеш че смених скоростна кутия,2-те помпи на съединителя, гуменото каре, тампоните на мотора и скоростите, спирачната течност, обезвъздушаване и т.н, обаче накрая се оказа дефектен/най-вероятно фалшив/ съединител Luk 140лв го бях платил в моя случай, с него съм минал не повече от 10к км, сега чакам да ми пристигне новия съединител от Германско, че от тука се наплаших! Така че явно дали е 140, дали е 300 в Бг. няма значение, всичко е фалшиво, да не казвам как за 4к се разтракаха повдигачите от едно наливно уж оригинално масло!


Сега като смених притискателя скоростите влизат като масло , иначе и аз имах подобен проблем ! Даже сега не мога да премахна гадния навик първо да вкарвам трета скорост и после първа , понеже така влизаха нормално скоростите и бях свикнал с това ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

Мнение от ~Мишо~ » 16 Юни 2011, 8:31

Ама как си се омазал... :lol:

Изображение Изображение


Дано моят е по-добър...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

Мнение от ивчо3 » 16 Юни 2011, 9:47

00700 написа:Както споделих в друга тема, като загрее като се натисне съединителя се чува един шум, все едно нещо не е смазано.

Шумът идва от по-дългия ход на педала на съединителя, когато ограничителя (кръгла пластмаса с резба, завъртяна точно под педала в мокета № 16 и 17 на схемата: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... tch_pedal/ ), пластмасата с времето се чупи и ходът на педала се удължава с около сантиметър.
По темата, от личен опит знам, че автомобил с амбриажни(а) помпи(а) на съединителя не се скапват от раз, може спокойно да се кара в продължение на седмици, като в началото "започва да потъва (омеква)" при по-продължително задържане, впоследствие е необходимо неколкократно помпане, за да се вкара първа или задна скорост. Мето вероятно изобщо не е предполагал, че причината може да бъде в чисто новия съединител и затова се е насочил към помпите.
Последна промяна ивчо3 на 22 Юни 2011, 9:09, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

Мнение от plradev » 16 Юни 2011, 10:11

~Мишо~ написа:Ама как си се омазал... :lol:

Изображение Изображение


Дано моят е по-добър...

Дано,ма честно да ти кажа ,почнах да се съмнявам във всичко вече... И аз сложих LUK, уж истински и дадох 290лв за него (щото е за М20) и след 5к километра,почна да попритриса от време на време ,както писах в една друга тема ... Вече е на 20к ,но поне не се е влошил още повече :banghead:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Re: Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

Мнение от bmwmaniq » 16 Юни 2011, 22:30

Свалих горната помпа , отворих я , но и там нямаше никакъв проблем, гумичките си бяха като нови ...

Сега и ако кажеш как се сваля горната помпа цена няма да имаш..... При мен са същите симптоми като твоите ама съм 100% сигурен че е от някоя помпа щото като го припомпя и започва да включва ....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

Мнение от metodi80 » 16 Юни 2011, 23:07

~Мишо~ написа: Ама как си се омазал
Па аз три дена не бях на себе си ,по цял ден по колата работа , мазане , мазане ..... , до последно не знахе какво става с колата и къде е точно проблема .... Като отворих съединителя в първия момент всичко излгежаше перфектно , не се виждаше никакъв проблем , а аз вече бях в шах , защото уж всичко е наред , пък скорости не мога да вкарам ..... Та след като видях , че проблема е в притискателя , бързах да го оправя , че ми беше писнало три дена да съм без кола и да тичам с колите на приятели напред назад ... , бях решил , че ако ще да се мръкне , да се съмне и пак да се мръкне , докато не оправя колата нема да мръдна от канала , един приятел и той с мене , луд за връзване , и двамата бесни в канала посред нощите , оправяме съединител .... :mhihi:


~Мишо~ написа:Дано моят е по-добър...
Ти твоя май го купи от laviatan-a ?
Аз моя го купих от ауто + , когато още не пазарувах (даже не знаех ) за laviatan ..... , иначе повяравай , ауто+ изобщо нямаше да ги "отразя" .... Сега като ми трябва нещо или от него или от косер пазарувам ..... Не че нещо , но като се замисля от тях тампони за двигател взех , скъсаха се на 6-ти месец а ги взех за 200 лв двата тампона , съединител - скапа се на нема 40к , ако се позамисля може още нещо да се сетя....

М/у другото сега като гледам снимката на твоя съединител .... Струва ми се , че на горната шина на заварката има шупла (май си е от снимката) .... При мен шината се е скъсала непосредствено до заварката , не на , а до нея ..... Разглеждах на оригиналния ми притискател от стария съединител .... , еми ако ще да се разцепиш да гледаш не можеш да видиш къде е заварката ... Шината е изтеглена все едно е цял пръстен и все едно не е заварявана никъде .... Да не говоря за другите детайли - палците на диафрагмата при оригиналния съединител , отстрани допълнителните опорни пластини , абе избщо по всичко си личи кое е оригиналното .... С Киро натискахме на преса оригиналния притискател и "новия"..... , еми усещаше се сериозна разлика както в усилието , така и във равномерността на потъването на притискателя при натиск със пресата ... "Новия" в първия момент започваше да потъва , след това се спираше и след определено усилие изведнъж потъваше , докато оригиналния си потъваше плавно и постъпателно ..... Изобщо има защо оригиналните части да са по скъпи !




ивчо3 написа: Мето вероятно изобщо не е предполагал, че причината може да бъде в чисто новия съединител и затова се е насочил към помпите.
Да .... , аз го казах .... , не ми се искаше да вярвам , че съединителя се е скапал , щото нали уж сравнително на малко километри ... За това се насочих към хидравликата с надеждата да открия под вола теле , въпреки , че и логиката, и знанията ми казваха , че проблема е в съединителя .... Те помпите нито са текли , нито съм усещал някава промяна в твърдостта на педала , системата перфектно обезвъздушена , изобщо по хидравликата всичко си беше наред , но я разбутах , защото когато обезвъздушавах свалях работния цилиндър и видях , че на оста има лееко омазано със спирачна течност , та си рекох , може пък да е "думнала" гумичка и за това да е станало така , ама то за да стане така трябва да има стабилен теч , пък то нямаше .... но както и да е....




bmwmaniq написа:Сега и ако кажеш как се сваля горната помпа цена няма да имаш.....
Казвам веднага ....
Отвиваш двата болта (10-ка) на които се държи помпата и ги изтегляш от гнездата им .... Махаш скобата от страни на педала (скобата е малко особена и изисвка малко оглеждане , за да разбереш как се маха .... , трябва леко да я дръпнеш на ляво , за да с отключи и след това буташ , за да я отклиниш ) , на която е захваната оста на помпата , избутваш пина , който минава през педала ... Оста на помпата се освобождава и педала излиза леко на пред към теб... Помпата остава да се държи само на тръбите , който се вливат в нея ....
След това ... моята помпа е от късия тип и тръбите , който влизат в нея са захванати със скобички .... Едната линия идва от казанчето и се влива горе долу в средата на тялото на помпата ... Другата линия е в долния край на помпата , минава през купето и отива в работния цилиндър ....
Първо махаш скобата в долния край на помпата (по -лесно е ) , маха се с малка отверка .... Изнизваш тръбичката от помпата ..... След това леко завърташ помпата , за да стане удобна за вадене скобата от горната тръбичка , изтегляш скобата и изнизваш и горната тръбичка .... Това е , помпата ти пада в ръцете .... Подложи си задължително найлон и облепи точно около тръбите (близо до местата където преминават през купето ) на помпата с хартиено тиксо , за да си сигурен , че няма да се попилее течност по мокета ...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

Мнение от vld » 17 Юни 2011, 11:41

Чета и немога да повярва, 40 000. 20 000 след смяна не е нормално да има каквито и да било проблеми! Че оригиналния съединител кара по 200 000++км. какъв е смисъла ментето да кара 10 пъти по малко :shock: Честно ако знам, че няма да изкара поне 100к, хич и небих го купил, по добре три пъти по висока цена но един път сваляне и качване, че то не е като да си смениш термостата или водната помпа, бая повече труд и време си е.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

Мнение от Nukem » 17 Юни 2011, 14:21

Ми откаде да знаем :shock: че се чак такива боклуци, аз си мислех да изкара 50-60к и дотогава ще съм сменил колата сигурно пука ми че е мантак, Методи го е взел за 300лв изкарал 40к км, аз съм го взел за 140лв 10к км, сега като се замисля за тази цена си е нормално да е менте, сега като сложа новия ще видим той колко ще изкара, иначе найстина е странно моя стария е изкарал 180к км!
Тъпото е че като си мислех че е нов го изключих като причина и смених маса неща с 0-ев ефект!
П.С: Още като го слагахме майстора който го монтира ми каза че нещо му изглежда странен този съединител, сравнваша го с този който беше свалил ама аз му викам давай слагай, вярно си е бил прав човека!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 21.11.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
Мечтае да кара: F10

Re: Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

Мнение от balcanbas » 18 Юни 2011, 0:47

Nukem написа:Методи знаеш, че и аз имах проблем с влизането на скоростите, сега и видимо взе да притриса на полусъединител, знаеш че смених скоростна кутия,2-те помпи на съединителя, гуменото каре, тампоните на мотора и скоростите, спирачната течност, обезвъздушаване и т.н, обаче накрая се оказа дефектен/най-вероятно фалшив/ съединител Luk 140лв го бях платил в моя случай, с него съм минал не повече от 10к км, сега чакам да ми пристигне новия съединител от Германско, че от тука се наплаших! Така че явно дали е 140, дали е 300 в Бг. няма значение, всичко е фалшиво, да не казвам как за 4к се разтракаха повдигачите от едно наливно уж оригинално масло!



Колега, колата ми не гореше масло... сложих едно - УЖ, ОРИГИНАЛНО - НАЛИВНО МАСЛО. Ходих до морето и от макс на щеката, нямаше и най-долу, започна да работи като дизел .... беше изгоряло около 2л масло за 2,000км. и се оказа, че проблема не е в двигателя, защото го смених с истинско ОРИГИНАЛНО и сега не го пипа :ok:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

Мнение от vld » 18 Юни 2011, 11:01

Съединитела на компакта ми е на 212 000км. още работи отлично и не мисля да го пипам ако не се скапе нещо.
Да не говориме, че колата съм я взел на 153 000км. останалите до 212 са 90% градско в София :kuku:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

Мнение от CTORH » 22 Ное 2012, 10:14

И тая тема я няма в полезните, а според мен е за там :roll:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Съединители ли ... ?! Аман... ! Ремонт долна помпа –DIY

Мнение от b00st » 24 Ное 2012, 2:01

Моя съдединител беше сменен с SACHS заедно с нов оригинален демпфернен маховик преди 40K и все още работи като в деня кога го сложиха :dunno:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook