ВАЖНО!отосно трудното палене на топъл тдс!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- kosio-Своге
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 10.02.2006
- Местоположение: гр.Своге
Намира се на ГНП то от страната на шофьорското стъкло. Оньа пич в Супер дизел я извади с едно удъжение дълго 60-70см.LAST RIDE написа:каде точно се намира тая цетка и ще може ли да се оправи в някои друг сервиз освен Супер-дизел
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Преди около месец-два имах същия проблем! Изведнъш започна да пали много трудно когато е топла и обратното когато е студена.Не и обърнах кой знае какво внимание защото делника ми е много натоварен, но можеби седмица след старта на проблема с паленето протече Горивно-нагнетателната помпа.Оказа се, че едни уплатнениея са заминали и трябва да се сменят!Купих ги от Супер Дизел и ги смениха в един сервиз.Майсторите там обаче ми казаха, че после като са правили центровка на помпата, се е оказало че съм имал доста голяма предварение, което са коригирали. Обаче какво стана след ремонта:
- колата пали топла като часовник
- сутрин когато е студено обаче пали по трудно
- започна да пуши повече, доста повече
- определено стана по тромава от преди и ускорява доста по-бавно в сравнение с положението преди ремонта
И сега незнам какво да правя, от една страна оправих едно, от друга положението се влоши в други аспекти.Това бавно ускорение ми бърка в здравето, а като запуша отзад се чувствам като че ли карам 24 годишен Форд 1.4 дизел /без да се убиждат собствениците на Форд/!
Имате ли някакви съвети, какво да правя, при кой майстор да ходя ???
Някой може ли да ми кажа какъв е номенклатурния номер на ангренажната верига за да си направя справка за цена ???? Или поне някаква яснота, защото намерих две вериги с различни чени, два оптегача отново с различни цени и някаква релса и всичко пише че е за Е36 318tds ? Аз всичко ли трябва да купувам или ?Благодаря предварително за инфото!
- колата пали топла като часовник
- сутрин когато е студено обаче пали по трудно
- започна да пуши повече, доста повече
- определено стана по тромава от преди и ускорява доста по-бавно в сравнение с положението преди ремонта
И сега незнам какво да правя, от една страна оправих едно, от друга положението се влоши в други аспекти.Това бавно ускорение ми бърка в здравето, а като запуша отзад се чувствам като че ли карам 24 годишен Форд 1.4 дизел /без да се убиждат собствениците на Форд/!
Имате ли някакви съвети, какво да правя, при кой майстор да ходя ???
Някой може ли да ми кажа какъв е номенклатурния номер на ангренажната верига за да си направя справка за цена ???? Или поне някаква яснота, защото намерих две вериги с различни чени, два оптегача отново с различни цени и някаква релса и всичко пише че е за Е36 318tds ? Аз всичко ли трябва да купувам или ?Благодаря предварително за инфото!
::: vankata™ :::
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
LAST RIDE написа:има ли няква опасност да се скъса веригата
Преди 500 000 км, почти никаква

::: vankata™ :::
- kosio-Своге
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 10.02.2006
- Местоположение: гр.Своге
Ходите ли някъде за ремонт нека то да бъде в супер дизел. Ходих там само два пъти, но съм много доволен. 525 цата вече е на над 450 000 и все оште като и дадеш газ не знае къде се намира без да е сменян ангренаж. Само с една центровка и нова цедка на помпата. 318 ката вчера я продадох и не успях да я прегледам, но съм сигурен че пак е от цедката.
- Гост
-
днес говорих с 1 познат на които пак така му се е ебавало и тои каза че затегнал веригата и се оправило ... иначе ми каза че преди тфа било яко зле въртел доста време даже акумулатора му падал и я бутал да запали
та ... исках да питам на хората които им е правило тоя проблем по колко време въртят преди да запали колата ? при мене като се появи проблема наи много да върти 3-4 сек. макс и пали ... да не се окаже че така е нормално ?
та .. споделете при вас колко са
та ... исках да питам на хората които им е правило тоя проблем по колко време въртят преди да запали колата ? при мене като се появи проблема наи много да върти 3-4 сек. макс и пали ... да не се окаже че така е нормално ?
та .. споделете при вас колко са
обобщение
Нека да обобщим проблема за да знаят и по младите фенове на дизеловото гориво.
При определени километри, няма да пиша колко и да влизам в спорове се получава определено износване на автомобила както каза Тод комплексно износване. То включва в случая при топлиястарт.
1. Във веригата се получават изменения които се компенсират от останалите елементи на ангренажния механизъм разбира се до ВРЕМЕ.
Затова ни святка един инспекшън колата да я водин в БМВ, но ние не го правим само зануляваме и продължаваме да караме. И какво мислите че става......... Тези хлабини при отпускане и стягане на веригата я разтягат лека полека /само да вметна в зависимост от карането/.
Така,
при загрял двигател веригата която е доста голяма се отпуска допълнително и центровката е аут. респективно при студен се сива и пари от раз. Всичко това може да се компенсира и от помпата, тя може да компенсира цял зъб на веригата ако помпата си е добре и нищо и няма. Но както споменах по горе и тя търпи износване и фактическия диапазон за регулировка намалява като цяло.
Затова за едни Супер дизел са богове за други за "нищо не стават"
При някой с центровка на помпата се оправя пи други НЕ.
Има и вярянт разбира се веригата е сменяна обаче на помпата и е дошло времето, тогава кво правим??????
И аз винаги съм си задавал този въпрос при това положение какво да правя?????? Тъй като колата не мени обороти, защото ако мени е100 процента веригата , но когато не пали само на топло са възможни варияции. И така аз мисля, че първото което трябва да се направи е да се види, до колко е износена помпака като се включват консуматори както знаем трика с фаровете и стрелката на оборотомера се заклаща. Ако се получават големи амплитуди трябва да си помислим че е самата помпа . Това е вярно но не влучая на топлия старт тук несъмнено е веригата а помпата вече няма накъде да ходи и става една работа че се дават много и различни диагнози.
Най добре е всичко ново ,нова помпа , нова верига нова кола и тн. обаче на нас това не ни е целта !!!!
Съветвам! почне ли да го прави това с паленето не се скъпете за верига и не ходете тук там дацсе учат на вашата кола, проблема не е от вчера . Идете в Дару или КАмор или Бош Или вСупер дизел да ви мръднат помпата колкото може за да карате и да палите после при първа възможност като я жалете защото стака си жалите джоба и акто имате паренца си сменете веригата със всички атрибути около нея после върнете помпата в изходно положенеие газ до ламарината.
По въпроса за дюзите дали не хвърлят гориво при несветеща лампа. Да правилно не хвърлят ама той компютъра ги смята тия работи и при положение че е здрав не оказва влияние на топлия старт.
5-Та дюза тази с кабелчето е тъкмо за тази работа тя диагностицира състоянието на двигателя и го праща на ЕКУ От нея ЕКУ разбира доста работи и тя ако лъже значи и ЕКУ лъже електронния блок на помпата така че има резон и тука, но Еку не е толкова глупав за да го излъже една дюза затова той си смята освен моментното състояние и цялостната работа на ДВГ. Демек за момент е възможно да се получи промяна в оборотите заклащане на двигателя не отчетливост при ред на работа и изобщо един куп грижи за копито ще си помислим да си продаваме колата едвали не ще се оттърваваме от нея. Тя обаче е видима част и ако и има нещо обикновено тече или е онаслена от нафтата .
Връщам се при студения двигател ако пали 6 значи е ок ако не паки и на студено е възможно и горивната система на не ни се обезвъздушава и е хубаво да си погледнем маркуча от помпата до горивния филър да нре изпуска при зегерката понеже вече е на годинки тоя маркуш и в самия накрайник на него изпуска. Тоа става само оригинален щото проблема не е в маркуча а в накрайниците.
Досега аз съм сменил всички маркучи глава на помпа, като съм взимал под внимание суъстоянието на елементите на помпата и състоянието на веригата .
Тази цедка за която говори колегата всъщност е един клапан регулираш и аз незнам какво, но си има цедка защото от опит знам какви мърсотии влизат в помпата лично съм я разглабял поне 6 пъти и е редно да се погрижим и за тази цедка , най общо казано през нея не протичаерно гориво и става обърквация., същия е проблема когато уплатненията на помпата там където се връзва с ангренажа изпускат , от там също се получава обърквация в хода на работа на двигателя.
Има и още един недъг това е връщащото гориво или маркуча ако той е напукан от там смуче като неработо колата затова съм сложил клапан там.
Но това са други проблемации на ТДС-чето
Успех с тия вериги и няма страшно страшното е че пари се дават
При определени километри, няма да пиша колко и да влизам в спорове се получава определено износване на автомобила както каза Тод комплексно износване. То включва в случая при топлиястарт.
1. Във веригата се получават изменения които се компенсират от останалите елементи на ангренажния механизъм разбира се до ВРЕМЕ.
Затова ни святка един инспекшън колата да я водин в БМВ, но ние не го правим само зануляваме и продължаваме да караме. И какво мислите че става......... Тези хлабини при отпускане и стягане на веригата я разтягат лека полека /само да вметна в зависимост от карането/.
Така,
при загрял двигател веригата която е доста голяма се отпуска допълнително и центровката е аут. респективно при студен се сива и пари от раз. Всичко това може да се компенсира и от помпата, тя може да компенсира цял зъб на веригата ако помпата си е добре и нищо и няма. Но както споменах по горе и тя търпи износване и фактическия диапазон за регулировка намалява като цяло.
Затова за едни Супер дизел са богове за други за "нищо не стават"
При някой с центровка на помпата се оправя пи други НЕ.
Има и вярянт разбира се веригата е сменяна обаче на помпата и е дошло времето, тогава кво правим??????
И аз винаги съм си задавал този въпрос при това положение какво да правя?????? Тъй като колата не мени обороти, защото ако мени е100 процента веригата , но когато не пали само на топло са възможни варияции. И така аз мисля, че първото което трябва да се направи е да се види, до колко е износена помпака като се включват консуматори както знаем трика с фаровете и стрелката на оборотомера се заклаща. Ако се получават големи амплитуди трябва да си помислим че е самата помпа . Това е вярно но не влучая на топлия старт тук несъмнено е веригата а помпата вече няма накъде да ходи и става една работа че се дават много и различни диагнози.
Най добре е всичко ново ,нова помпа , нова верига нова кола и тн. обаче на нас това не ни е целта !!!!
Съветвам! почне ли да го прави това с паленето не се скъпете за верига и не ходете тук там дацсе учат на вашата кола, проблема не е от вчера . Идете в Дару или КАмор или Бош Или вСупер дизел да ви мръднат помпата колкото може за да карате и да палите после при първа възможност като я жалете защото стака си жалите джоба и акто имате паренца си сменете веригата със всички атрибути около нея после върнете помпата в изходно положенеие газ до ламарината.
По въпроса за дюзите дали не хвърлят гориво при несветеща лампа. Да правилно не хвърлят ама той компютъра ги смята тия работи и при положение че е здрав не оказва влияние на топлия старт.
5-Та дюза тази с кабелчето е тъкмо за тази работа тя диагностицира състоянието на двигателя и го праща на ЕКУ От нея ЕКУ разбира доста работи и тя ако лъже значи и ЕКУ лъже електронния блок на помпата така че има резон и тука, но Еку не е толкова глупав за да го излъже една дюза затова той си смята освен моментното състояние и цялостната работа на ДВГ. Демек за момент е възможно да се получи промяна в оборотите заклащане на двигателя не отчетливост при ред на работа и изобщо един куп грижи за копито ще си помислим да си продаваме колата едвали не ще се оттърваваме от нея. Тя обаче е видима част и ако и има нещо обикновено тече или е онаслена от нафтата .
Връщам се при студения двигател ако пали 6 значи е ок ако не паки и на студено е възможно и горивната система на не ни се обезвъздушава и е хубаво да си погледнем маркуча от помпата до горивния филър да нре изпуска при зегерката понеже вече е на годинки тоя маркуш и в самия накрайник на него изпуска. Тоа става само оригинален щото проблема не е в маркуча а в накрайниците.
Досега аз съм сменил всички маркучи глава на помпа, като съм взимал под внимание суъстоянието на елементите на помпата и състоянието на веригата .
Тази цедка за която говори колегата всъщност е един клапан регулираш и аз незнам какво, но си има цедка защото от опит знам какви мърсотии влизат в помпата лично съм я разглабял поне 6 пъти и е редно да се погрижим и за тази цедка , най общо казано през нея не протичаерно гориво и става обърквация., същия е проблема когато уплатненията на помпата там където се връзва с ангренажа изпускат , от там също се получава обърквация в хода на работа на двигателя.
Има и още един недъг това е връщащото гориво или маркуча ако той е напукан от там смуче като неработо колата затова съм сложил клапан там.
Но това са други проблемации на ТДС-чето
Успех с тия вериги и няма страшно страшното е че пари се дават





Колеги, пробвайте да си измерите напрежението по време на въртене на стартера. Ако е под 10 волта, при мен беше 9.2-9.5, нещо се бърка в електрониката и не подава гориво както трябва! Студена на четвърт, топла не ще! Аз съм от Варна и тук имаме само един който е чак на Баварци но и той не помогна! Всичко смених Глава на помпата, вериги, що стендове, центровки, включително в сервиза и в този на Опел, хиляди левове и нищо! Накрая сам го открих това. Пробвах я с едно стартово, пали докато и покажеш ключа! Един нов акумулатор и вече година нямам проблем!
Споделям личен опит! Има значение тока явно, а и няма накал! На мен ми се получаваше така: ако я загася и завартя веднага пали от раз, изчакам ли 1 мин - край, върти като луда и пали след 3-5, че 7 секунди! Черни пушаци! И аз мислех като вас / така ми казаха / и всичко смених с нови и оригинални части - вериги, глава на ГНП и... нищо! Който го има този проблем не е лошо да започне с проверка на това! Само един мултицет на запалката! Сам можеш да го направиш. Същото се беше станало и с една Омега 2,5TD, щеше да я продава човека след първия майстор! При него се оказа, че алтернатора не зарежда добре! 

Ами, явно подава! ама кога? Човек, неможеш да си представиш колко ме мъчиха с това! BOSCH, Дизел сервиз, Дарукар, Каргоекспес, при вас на Цариградско шосе някакъв - до София се разкарвах за това! Над 25 пъти са регулирали порцията на горивото! Студена и на -17С беше, на четвърт пали, топла не ще! Какво друго да ти кажа! Това е моя experience! Но от помпата и веригите нямаше ефект! Само дето тези с главата на ГНП и бутнаха предварение уш да пали по-лесно и се наложи да я връщам, че почна да тресе двигателя особено към 1100об.
- BateValcho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
Ново двайсет!!
Ха така! Вчера хоидх в Камор на диагностика на двигателя и компютъра, за да проверя дали ще ми дадат същите констатации както в Супер-дизел. Е, познайте!? В Камор нищо не споменаха за ангренажна верига. Отклонението в центровката било от някаква електронна плочка, която командвала работата на горивната помпа. Някой чувал ли е нещо за това чудо? (Впрочем - казаха, че подмяната щяло да струва "само" 1000 лв. Смях!).
Дали се демонтира лесно тая платка и ако й мина с поялник спойките, дали няма да се оправи? Имал ли е някжой такъв проблем?
Дали се демонтира лесно тая платка и ако й мина с поялник спойките, дали няма да се оправи? Имал ли е някжой такъв проблем?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани