m50b25 прегрява....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: m50b25 прегрява....
Да не отварям нова тема-300-400мл за 12-14 месеца вписва ли се в нормалното. Говорим за ТДС. Всичко е сменено по охладителната сситема,маслото не се покачва и е черно,не прегрява и пуска втората степен на перката при температури над 25-26 градуса и настъпване,не надува маркучите. Само да добавя,че говорим за 8-10 000 км-изминати.
- mecan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 2.10.2009
- Местоположение: Италиа-Видин
- Пол: Мъж
- Кара: alfa 147jtd 16v-BMW320i E36
- Мечтае да кара: метла
Re: m50b25 прегрява....
А маркучите твърди ли са. и аз мисля, че си за шлайф на главата. На един приятел на митсубишито 3 капачки на радиатора му прееба и той все не вярваше, че е глава. после я шлайфа и сега няма проблеми.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: m50b25 прегрява....
vanci88 написа:Да не отварям нова тема-300-400мл за 12-14 месеца вписва ли се в нормалното. Говорим за ТДС. Всичко е сменено по охладителната сситема,маслото не се покачва и е черно,не прегрява и пуска втората степен на перката при температури над 25-26 градуса и настъпване,не надува маркучите. Само да добавя,че говорим за 8-10 000 км-изминати.
Перфектен си

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Vladimiroff
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 22.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Cabrio 325
- Мечтае да кара: M3
Re: m50b25 прегрява....
Здравейте колеги!
За да не отварям нова тема - M50B25 прегрява. Има газ.
Смених термостата току що и единия маркуч беше скъсан и изпускаше. Обезвъдуших от двете пробки на радиатора, но като ги затворя и почва да вдига температура. Не надува маркучите, и само в дясната половина заедно с радиатора са горещи когато пробките са затворени, парното спря да духа топло. Докато са отворени пробките няма проблем.
Какво да правя?
P.S. Двигателя е след основен ремонт на около 1500 км, така че изключвам гарнитурата да е продухана.
За да не отварям нова тема - M50B25 прегрява. Има газ.
Смених термостата току що и единия маркуч беше скъсан и изпускаше. Обезвъдуших от двете пробки на радиатора, но като ги затворя и почва да вдига температура. Не надува маркучите, и само в дясната половина заедно с радиатора са горещи когато пробките са затворени, парното спря да духа топло. Докато са отворени пробките няма проблем.
Какво да правя?
P.S. Двигателя е след основен ремонт на около 1500 км, така че изключвам гарнитурата да е продухана.

- Vladimiroff
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 22.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Cabrio 325
- Мечтае да кара: M3
Re: m50b25 прегрява....
Vladimiroff написа:Здравейте колеги!
За да не отварям нова тема - M50B25 прегрява. Има газ.
Смених термостата току що и единия маркуч беше скъсан и изпускаше. Обезвъдуших от двете пробки на радиатора, но като ги затворя и почва да вдига температура. Не надува маркучите, и само в дясната половина заедно с радиатора са горещи когато пробките са затворени, парното спря да духа топло. Докато са отворени пробките няма проблем.
Какво да правя?
P.S. Двигателя е след основен ремонт на около 1500 км, така че изключвам гарнитурата да е продухана.
Окей, открих че като се кара нормално, няма проблеми. Като се вкара в обороти - вдига температура.

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]