Поставяне на диг. климатроник в кола без - въпроси
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Поставяне на диг. климатроник в кола без - въпроси
jakson написа:Днес на 25.04.2011 прасето тръгна и бачка перфект http://picbg.net/img.php?file=5f115135400551f0.JPG
Бравос !

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Поставяне на диг. климатроник в кола без - въпроси
Сега ме вълнува друго ....
Колата ми е 93та год. седан . Инсталацията за климатика е изградена още в завода .
Кабелите необходими за релетата седят в бушониерата и са свързани по 2ки или 3ки с мостове . Аз изградих инсталацията с релетата която иснаталация не съм поставил все още в колата .
Трябва да я закача към моята , по-точно към някой от кабелите които седят на дъното на бушониерата и са вързани с мостове .
Как трябва да закача инсталацията ? трябва ли да откача моста или директно към него закачам съответния кабел ?
Колата ми е 93та год. седан . Инсталацията за климатика е изградена още в завода .
Кабелите необходими за релетата седят в бушониерата и са свързани по 2ки или 3ки с мостове . Аз изградих инсталацията с релетата която иснаталация не съм поставил все още в колата .
Трябва да я закача към моята , по-точно към някой от кабелите които седят на дъното на бушониерата и са вързани с мостове .
Как трябва да закача инсталацията ? трябва ли да откача моста или директно към него закачам съответния кабел ?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Поставяне на диг. климатроник в кола без - въпроси
jakson написа:Сега ме вълнува друго ....
Колата ми е 93та год. седан . Инсталацията за климатика е изградена още в завода .
Кабелите необходими за релетата седят в бушониерата и са свързани по 2ки или 3ки с мостове . Аз изградих инсталацията с релетата която иснаталация не съм поставил все още в колата .
Трябва да я закача към моята , по-точно към някой от кабелите които седят на дъното на бушониерата и са вързани с мостове .
Как трябва да закача инсталацията ? трябва ли да откача моста или директно към него закачам съответния кабел ?
Еми ще съобразяваш какво точно връзваш към съответния мост и гледай тоя мост дали е достатъчно "силен" да издържи консумацията ... Ако има свободни гнезда на моста и ако той ще понесе веригата , която ще дозакачиш на него - няма проблем .... Гледай схемата (мисля че по схема работиш) и най вече предпазителя за съответна верига и по него преценявай ...
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Поставяне на диг. климатроник в кола без - въпроси
metodi80 написа:jakson написа:Сега ме вълнува друго ....
Колата ми е 93та год. седан . Инсталацията за климатика е изградена още в завода .
Кабелите необходими за релетата седят в бушониерата и са свързани по 2ки или 3ки с мостове . Аз изградих инсталацията с релетата която иснаталация не съм поставил все още в колата .
Трябва да я закача към моята , по-точно към някой от кабелите които седят на дъното на бушониерата и са вързани с мостове .
Как трябва да закача инсталацията ? трябва ли да откача моста или директно към него закачам съответния кабел ?
Еми ще съобразяваш какво точно връзваш към съответния мост и гледай тоя мост дали е достатъчно "силен" да издържи консумацията ... Ако има свободни гнезда на моста и ако той ще понесе веригата , която ще дозакачиш на него - няма проблем .... Гледай схемата (мисля че по схема работиш) и най вече предпазителя за съответна верига и по него преценявай ...
Ами те на мостовете няма някакви големи токове ...
По те са командващи , импулс подават само . Иначе захранването си е на едни дебели кабели мисля , че са 6 квадрата .
Вероятно моста нетрябва да се прекъсва
Re: Поставяне на диг. климатроник в кола без - въпроси
Прав си, и при мен тръгваше стрелката на темп. при около 200 с включен климатик. Като спирах климатика, се оправяше. Това на Компактчето. Доколкото знам, брат ми още не е сменил радиатора и кара с малкия. Ама май и двамата сме кротки шофери. Така че, ако се кара нормално колата, няма проблеми и с малкия.err0r написа:Ами не, точно обратното е. На по-висока скорост, съответно по-високи обороти, водната помпа превърта охладителната течност по-бързо и последната се застоява недостатъчно дълго в радиатора, за да отдаде температурата. Аз ти го казвма от опит, не на теория... При скорост над 180 започваше да прегрява, до 220 успяваше да се справи парното, надуто на топло, но след 220 нищо не помагаше.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Поставяне на диг. климатроник в кола без - въпроси
liloff написа:Прав си, и при мен тръгваше стрелката на темп. при около 200 с включен климатик. Като спирах климатика, се оправяше. Това на Компактчето. Доколкото знам, брат ми още не е сменил радиатора и кара с малкия. Ама май и двамата сме кротки шофери. Така че, ако се кара нормално колата, няма проблеми и с малкия.err0r написа:Ами не, точно обратното е. На по-висока скорост, съответно по-високи обороти, водната помпа превърта охладителната течност по-бързо и последната се застоява недостатъчно дълго в радиатора, за да отдаде температурата. Аз ти го казвма от опит, не на теория... При скорост над 180 започваше да прегрява, до 220 успяваше да се справи парното, надуто на топло, но след 220 нищо не помагаше.
Аз с 1.6 М40 да карам с 220 ... пък и аз некарам бързо , 150 макс.малко нестабилна я чувставам при висока скорост може би криви джанти нямам идея , но неправя експерименти

Да чукна на дърво досега стрелката на температурата не ми е преминавала средата , независимо от условията в които карам , в задръствания лятото съм висял доста продължително и немърда , на балкан съм карал и то натоварена кола на разни баири и не ми е загрявала .
Щом има колеги които карат с малкия радиатор и са с климатици значи битрябвало да няма проблем . Ако беше нещо фрапиращо напр. да загрява постоянно тогава щях да сложа големия радиатор ама това е играчка и $$$ ....
Ще сложа една тръба с датчика от големия радиатор както е направил колегата Мутафчиев и по този начин ще си спестя доста работа и средства

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Поставяне на диг. климатроник в кола без - въпроси
jakson написа:Сега ме вълнува друго ....
Колата ми е 93та год. седан . Инсталацията за климатика е изградена още в завода .
Кабелите необходими за релетата седят в бушониерата и са свързани по 2ки или 3ки с мостове . Аз изградих инсталацията с релетата която иснаталация не съм поставил все още в колата .
Трябва да я закача към моята , по-точно към някой от кабелите които седят на дъното на бушониерата и са вързани с мостове .
Как трябва да закача инсталацията ? трябва ли да откача моста или директно към него закачам съответния кабел ?
Интересува ме дали го реши този проблем, защото и аз си прибрах един комплет за климатик с вртките и искам да инсталирам на е36 купе 92 год (м42)... и сщо искам да попитам, дали си има кабели пример за компресора за вентилатора за перки или това тряба да се прави... когато помислам доста ми е не ясно

Well I'm not braggin' babe so don't put me down
But I've got the fastest set of wheels in town
But I've got the fastest set of wheels in town
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Поставяне на диг. климатроник в кола без - въпроси
аз монтирах на 93купе м42 . 2те релета за 1ва и 2ра степен на перката ги нямаше , мисля че от цялата инсталация под капака отпред , имаше само жиците за двойния клапан на парното и жицата за щайбата на компресора , останалото го садих. Поне в купето имах 2те букси .

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани