Дебитомер 318tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Дебитомер 318tds
При м47 ,както и при м51 ОL /преди 96г/,няма разходомер.
Основния сензор работещ в посока подготовката на горивна смес изпьлнява датчика за температурата на постьпващия вьздух в колектора.Струва дребни левове и няма нужда от почистване.
Тьи че градски недеи тьрси нещо дето го няма,колкото и да ти се иска да има.Просто тоя мотор няма нужда от дебитомер и вьпреки това си покрива евро нормите за времето си
Основния сензор работещ в посока подготовката на горивна смес изпьлнява датчика за температурата на постьпващия вьздух в колектора.Струва дребни левове и няма нужда от почистване.
Тьи че градски недеи тьрси нещо дето го няма,колкото и да ти се иска да има.Просто тоя мотор няма нужда от дебитомер и вьпреки това си покрива евро нормите за времето си
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Дебитомер 318tds
Вече си мислех че за ТДС вече тайни няма ама ъок има се оказа и по-точно недоразбиранеи и нуточнение. Както Проф. Василев ( в добрия смисъл
) спомена не търси колега дебитомер , а по-скоро МАП сензор ( отчиташ въздушното налягане в колектора , при стоково свързване на мъркучлетата
) и темп. датчик на постъпващия въздух в колектора ( все за всмукателния става на въпрос ) и двата датчика дават инфо на ДДЕ който си прави заключенията какво количество въздух постъпва във двигателя и оттам да прави корекции на количеството подавано гориво от ГНП ( чрез пряко управление от плочката му ). Та както си дочул се чисти ( при желание от твоя срана ) мапа който нормално се намира ( vldе писал за това ) до горивния филтър и в него влиза мъркучле от колекторите и букса с три кабелчета. Та откачен ли е датчика ( или не работи ) няма да върви хич и разхода действително ще е по-голям че компа минава в авариен режим по предварително написани карти ( подавано гориво и предварение , колкото да се движиш що годе добре и добереш до сервиз та да ти ошмулят джобовете , тва в Германия иначе тук питаш или креташ
. Та дръпни му буксата на мапа и ако има разлика добре иначе търси проблем във връзките и кабелите па тогава обвинявай сензора налягане и сензор темп. въздух.



18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани