Проблем при 325 TDS - Пуши , Гасне...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем при 325 TDS - Пуши , Гасне...
За придърпването и аз ще следя темата!!!
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: Проблем при 325 TDS - Пуши , Гасне...
да не е прескочил някой зъб на веригата? сменян ли е вобще тоя ангренаж? ако да - преди колко км. тоя двигател ако не е TU няма дебитомер (този с алуминиевия колектор)
I think things -- and they happen...
Re: Проблем при 325 TDS - Пуши , Гасне...
А на диагностика ходи ли , не че аз го правя ама нали било модерно
. Та прилича ми на загуба на центровка , а причини бол. И я кажи нещо дет пропускаш щото тва оставих я вечерта и после на заранта друга кола , само като пример един колега и той така пък после се оказа че без да знае негов колега я е поратъпкал и на сутринта не могъл да запали. Та провери авансатора на ГНП и по-точно буксата му и кабелчетата намира се отзад в долната част на помпата . Друго кат е студена веригите са отпуснати и се променя прдварението та авансатора коригира и кат загрее се опъват нищо че може да са разтегнати. Пък и шайба кол. вал погледни има изненади и оттам , провери си помпата отзад и за плътност на горивната система както и филтъра и в крайна сметка сложи почистваща добавка и двутактово масълце пък виж има ли промяна , че и плочката ги прави тез мизерии.

Re: Проблем при 325 TDS - Пуши , Гасне...
Колеги , здравеите....
Целия проблем на колата ( пушене ,гаснене ,придърпване ,тресене , невървене и тн.) е от TURBO-то.... 


Re: Проблем при 325 TDS - Пуши , Гасне...
SHAKI_M3 написа:Колеги , здравеите....Целия проблем на колата ( пушене ,гаснене ,придърпване ,тресене , невървене и тн.) е от TURBO-то....
Радвам се колега за теб нека така да . Само че не си съвсем коректен в обяснението на решението и други след теб като четат ( сиурно и на теб се случвало ) и като видят че не ти палела добре и гаснела след кат запалиш и ще казват ей го моя проблем -турбо , е да ама не никъв чак си няма то към паленето сутрин пък и да не казвам в ниските пак е мноооого съмнително да има някво значение ( и пак тук не е ясно ти какво разбираш под ниски обороти може би 2500 , а не 1000 - 1500 ) . Сподели кво толкоз му беше на турбото та освен пушенето и придърпването ( загуба на мощност ) показателни за турбо-проблем та и трудното палене сутрин и гасненето се оправиха щото честно казано ми прилича на къпанка на някой сервиз ( мое мнение ). Жив и здрав. ПС: Откачи си мапа и виж така останал без турбо дали ще загасне или ще запалиш ли на заранта .
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем при 325 TDS - Пуши , Гасне...
Какво по-точно на турбото?
Re: Проблем при 325 TDS - Пуши , Гасне...
Смених турбото и колата се оправи... Но нямам представа какво и е на самата Турбина.. Клапан ли е , Преките , Оста и т.н... Коато свалихме турбото не видях да имам някакав проблем турбото... Нито в перките , нито в оста и т.н.... Може би клапана маи имаше някакав проблем ,защото не искаше да помръдне както и с каквото да го напъвахме... Но го напръскахме с ВД и се оправи... Не знам Колеги не съм толкова компетентен за това не мога да обесня като хората... ЗА КОЕТО СЕ ИЗВИНЯВАМ... Ако някои има НЕ ДАЙ СИ БОЖЕ същият проблем с Радост ще помогна с каквото мога... Благодаря на всички за помоща и полезните коментари...



22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани