Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Междо другото Pressure switch е датчика за налягане с 4-те проводника,нали? 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Nasko_325TD написа:....
Наско , ти не ме слушаш и това е .....
Казах ти да провериш на кое реле постъпва напрежение и от там на татък ще се ориентираш по схемата ... !!!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Ама там е работата,че ако сега слезна може всичко да е наред!
Аз те разбрах,но трябва да го направя когато се включи перката и аз да ида и да махна релето.Тогава ясно,но когато не прави парчета как да го хвана кое е!?
А на таблото кое реле е от всичките?Има ли схема с релетата?
Гледам че наистина датчиците работят с "-".
Утре ще прегледам по-обстойно схемата,но мисля че проблема идва от датчика за налягането.


Аз те разбрах,но трябва да го направя когато се включи перката и аз да ида и да махна релето.Тогава ясно,но когато не прави парчета как да го хвана кое е!?

А на таблото кое реле е от всичките?Има ли схема с релетата?
Гледам че наистина датчиците работят с "-".
Утре ще прегледам по-обстойно схемата,но мисля че проблема идва от датчика за налягането.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Nasko_325TD написа:.....но когато не прави парчета как да го хвана кое е!?![]()
Еми няма как , ще го мериш , когато се включи ....
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Ами пак го направи преди малко когато се опитах да я паля с подаване на ток и викам ей ся ще те видя.
Слизам аз и 1-то което ми хрумна е да откача датчика за 2-та степен на перката и хоп спря веднага.Ъ викам си е що така,чакай да я го включа и хоп пак тръгна.
Викам чакй да видя да не е от 3-та перка,чукнах я 2-3 пъти и спря.А сега шах и мат.
Пак изгасих и дадох на контакт и хоп пак тръгна,викам ей ся вече откачих.Отидох наведох се чукнах 3-4 пъти нуксата,обаче файда нямаше.И спрях да се занимава понеже май ми стана ясно от къде идва проблема.
Каква е цената на нов такъв датчик и каква марка да закупя?
И влия ли това на работата на мотора?Все пак гледам че има проводници и към екото от тази схема.
И има ли нещо общо този датчик с тресеното когато е студена?
Слизам аз и 1-то което ми хрумна е да откача датчика за 2-та степен на перката и хоп спря веднага.Ъ викам си е що така,чакай да я го включа и хоп пак тръгна.
Викам чакй да видя да не е от 3-та перка,чукнах я 2-3 пъти и спря.А сега шах и мат.

Пак изгасих и дадох на контакт и хоп пак тръгна,викам ей ся вече откачих.Отидох наведох се чукнах 3-4 пъти нуксата,обаче файда нямаше.И спрях да се занимава понеже май ми стана ясно от къде идва проблема.


Каква е цената на нов такъв датчик и каква марка да закупя?
И влия ли това на работата на мотора?Все пак гледам че има проводници и към екото от тази схема.
И има ли нещо общо този датчик с тресеното когато е студена?

Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Наско , брат , да знайш лошия дух от мойта колица го изгоних ...... ама май в твойта се е нагмездил
. На последния въпрос за тресенето студена , ако и тогава е включвала перката ( след като я запалиш примерно и не я чуваш ) натоварва двигателя чрез дръпнатия ток от генератора и може да не работи съвсем гладко , че не е наваксала колицата с тоци и температури. Иначе тоз датчик за налягане може да ти прави парчета еле не си включил климата щот той пича
си мери налягане е да ама той metodi80 хубаво го обясни че през датчиците се комутира масата демек ако е укусило някое кабелче на въпросния датчик и дава маса веднагически се затваря веригата през бубината на релето отговарящо на първата степен и перката хуква
. Та тея ел. проблеи са гадна работа тъй че не бързай с покупката на въпросния датчик а си провери добре надеждността на ел. веригите и тогаз фърляй пачки . Успех .



- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Ами добре де,то ако е се е опрял някой кабел на корпус,нали и да откача мдатчика все тая-веригата все е затворена.Само че преди датчика,дефакто той е шунтиран.
Аз кат ого откачих от буксата спря,веднага го боднах пак и тръгна.Значи според мен проблема ще е в него.Ще видя да няма и влага в тройната букса отдолу,но ме съмнява проблема да е от там!?
Даже ще го замеря с уреда когато прави парчета и ще видя дали е вклюзичл.
А другия датчик на главата има ли някакво уастие?Този който е за подгрева!?
Питам защото понякога когато я карам в балкана лятото на по малки предавки ми е включвала подгреа и на загрял двигател.
Това още не мога да си го обясня?
Иначе този "температураен ключ" гледам че включва един път на 91 мисля и един път на 99 градуса.
И не се мери едното краче на датчика с другото,а едното с корпус и другото с корпус,защото той минуса си го взема от корпуса на мотора.И вътре има две контактни системи.
Иначе в момента на претрисане перката не съм я чувал да се включва де.
Аз кат ого откачих от буксата спря,веднага го боднах пак и тръгна.Значи според мен проблема ще е в него.Ще видя да няма и влага в тройната букса отдолу,но ме съмнява проблема да е от там!?

А другия датчик на главата има ли някакво уастие?Този който е за подгрева!?
Питам защото понякога когато я карам в балкана лятото на по малки предавки ми е включвала подгреа и на загрял двигател.

Това още не мога да си го обясня?

Иначе този "температураен ключ" гледам че включва един път на 91 мисля и един път на 99 градуса.
И не се мери едното краче на датчика с другото,а едното с корпус и другото с корпус,защото той минуса си го взема от корпуса на мотора.И вътре има две контактни системи.
Иначе в момента на претрисане перката не съм я чувал да се включва де.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Наско, уточни коя степен на перката сработва. В първия пост написа, че е на първа степен и аз те питах дали си сигурен. Сега пишеш, че си свалил релето на втора степен. Към двете вериги се подават различн управляващи сигнали. Разгледай сехмите и ще се ориентираш. Tака наречения Pressure switch включва два елемента.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Ами значи когато откачих датчика на главата за 101 градуса така наречен,перката спря да се върти.
Значи би трябвало да е 2-та.
Значи незнам дали мисля правилно без да гледам схемата,но този датчик трябва да сработи при температура 101 градуса и да подаде директно маса(-) на перката без реостата-нали така.
А другия управлеява перката когато работи климатика.Аз не бях го пуснал,значи според мен датчика не е в ред,щом след като откача него спира.Това е само на теория.

Значи би трябвало да е 2-та.

Значи незнам дали мисля правилно без да гледам схемата,но този датчик трябва да сработи при температура 101 градуса и да подаде директно маса(-) на перката без реостата-нали така.
А другия управлеява перката когато работи климатика.Аз не бях го пуснал,значи според мен датчика не е в ред,щом след като откача него спира.Това е само на теория.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Nasko_325TD написа:Ами значи когато откачих датчика на главата за 101 градуса така наречен,перката спря да се върти.![]()
Значи би трябвало да е 2-та.
Значи незнам дали мисля правилно без да гледам схемата,но този датчик трябва да сработи при температура 101 градуса и да подаде директно маса(-) на перката без реостата-нали така.
А другия управлеява перката когато работи климатика.Аз не бях го пуснал,значи според мен датчика не е в ред,щом след като откача него спира.Това е само на теория.
Не мога да разбера , защо не гледаш тъпата схема и да си спестиш задаването на тия въпроси ?!!!
Значи ... !
И двата датчика/ключа (и този за температурата на двигателя , и другия за налягането на компресора) включват перката както на първа , така и на втора степен ! Ниската степен на въртене се управлява от компа , той приема "сигнала" от един от двата датчика и след това подава напрежение на бубината на "нормалното" реле , то от своя страна повада напрежение на перката (обикновено през реостат вграден в пеката). Високата степен на въртене е "директна", демек подава се маса от един от двата датичка на бубината на високоскоростното реле , то подава напрежение на перката и тя почва да върти силно ....
Както ти казах и в предишния си пост , свали едно от двете релета и виж на бубината на кое постъпва напрежение (на самите изводи на гнезодото на релето премери ...). По този начин ще можеш да разбереш коя степен ти се включва .... Това ще ти е ориентир дали да мериш на пиновете на компа (за да видиш кой точно датчик подава сигнал към компа) , които управляват нискоскоростното реле или да гледаш кой от датчиците ти подава маса към високоскоростното реле ... Гледай схемата и действай , честно ти казвам тая схема е елементарна (особено за човек който разбира да чете схеми , какъвто ти казваш , че си ... ). Ако и тоя път не си ме разбрал , сваляй ел.перката и слагай виско ...

П.С. За свършиме работа до край , а не само да си чешаме езиците , направи следното .... Премери на бубината на кое реле постъпва напрежение и ми пиши , аз ще ти кажа от там на татък какво да правиш !
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Е добре де,аз не мога да разбера къде са релетата в кутията?Как да знам къде да меря?
И другото което е нали този датчик на 101 градуса включва перката само тогава на най-висока степен или сега се оказва ,че не е така?
Във форума го прочетох.
А във форума пише,че един път включва на 91 , а след това на 99.
Нещо ми се губи ама карай.Или схемата е за коли с ел перки с климатик или нещо не е за коли с вискосъединител ли де да нзам и аз?
Иначе кажете ми кои релета са и ще слеза да премера какво става,това е най-лесната работа.
А схемата я разбирам,но не мисля,че е много точна за коли с виско.
И другото което е нали този датчик на 101 градуса включва перката само тогава на най-висока степен или сега се оказва ,че не е така?
Във форума го прочетох.
А във форума пише,че един път включва на 91 , а след това на 99.
Нещо ми се губи ама карай.Или схемата е за коли с ел перки с климатик или нещо не е за коли с вискосъединител ли де да нзам и аз?
Иначе кажете ми кои релета са и ще слеза да премера какво става,това е най-лесната работа.
А схемата я разбирам,но не мисля,че е много точна за коли с виско.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Nasko_325TD написа:Е добре де,аз не мога да разбера къде са релетата в кутията?Как да знам къде да меря?
Те .... !

13-високоскоростно реле
15- нормално реле
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Еми колега аз ще пробвам направо да ги изкарам от основите им и ще видя кога спира.То и да меря мисля,че резултата ще е същия. 

Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Чакай бе Наско , нещо взе да ги бъркаш двата щата , кви датчици на 91/99 градуса кви 5 лева. Твоя мотор с тая година на производство има три температурни датчика на главата отдясно-наляво - темп. ключ на 101 градуса задействащ релето на втората степен на ел. перката , темп. сензор подаващ живи данни на ДДЕ за актуалната температура на охлаждащата течност в двигателя , темп сензор подаващ инфо на таблото за стрелково отчитане текущата темп. на охладителната течност в двигателя. Въпросната ел. перка се командва освен от този ( на 101 градуса темп. ключ отговарящ само и единствено за втората степен ) и от датчик ( ключ ) за налягане на фреона в климатичната система командващ първата и втората степен на перката независимо . Та на мен не ми стана ясно коя точно букса си дръпнал на кой датчик че спряла перката ( на датчика за налягането на фреона ли ) или този дет е на 101 град. на главата че наистина каза в началото ,че ти се включвала първата степен пък той всъщност няма нищо общо с нея . Тъй че изясни си нещата и недей намесва датчици вграждани в бензинови модели и монтирани на радиатора ( водния ) , а не на главата , визирам споменатия ни в клин ни в ръкав от тебе датчик 99/91 градуса. Е те това е повече не мога го обясня по-добре. Абре как ги пълниш тея теми с толкоз мнения , абсолютен магьосник си , ам ти вече академик монтьор и баш мастор требе да си бе брат
. Айде със здраве.

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Еми чета едни схеми тука и от тях си вадя изводите.
Значи след като датчика отговаря за 2-та степен на перката и аз го откачам и тя спира,значи се върти на 2-ра степен.
Ми много ми е тиха ко да е направя,мисля че трябва да шуми повече 2-та степен.
Дори и датчика за налягането да и подава 2-ра степен тогава не мисля,че ще има нещо общо този термо ключ на 101градуса.
Значи след като датчика отговаря за 2-та степен на перката и аз го откачам и тя спира,значи се върти на 2-ра степен.
Ми много ми е тиха ко да е направя,мисля че трябва да шуми повече 2-та степен.

Дори и датчика за налягането да и подава 2-ра степен тогава не мисля,че ще има нещо общо този термо ключ на 101градуса.

49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани