LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Мойта съвсем леко се чува че вие,ама незнам дали е тя.
Става дума на място като въртя.
Ще сменя на пролет маслото-ама цялото и ще видим резултата.Предполагам,че е хубаво да се почисти и вътре-ама не мисля,че ще се справя с нея.
Едно ГНП счупих,не ми се чупи и хидравлична помпа.
Става дума на място като въртя.
Ще сменя на пролет маслото-ама цялото и ще видим резултата.Предполагам,че е хубаво да се почисти и вътре-ама не мисля,че ще се справя с нея.
Едно ГНП счупих,не ми се чупи и хидравлична помпа.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Nasko_325TD написа:Евала колега,ако има и повече колеги с такъв ремонт и теми на ГНП,ще са златни!!!![]()
А защо започна да правиш профилактиката или ремонта и аз незнам как да се изразя!?
Тази която ми е на колата в големите студове вие,трябва да поработи минута на място и млъква. Стигна се до там щото от как имам колата все се каня да сменя маслото...

batvlady79 написа:Възможно ли е по-"тежкия" волан да се дължи точно на това ?
Възможно е,но както каза колегата Dpy при подаване на газ ще олеква,според мен помпата не е единствената причина за тежкия волан,в самата рейка има едни уплатнения и ако са износени ще губи налягане. Това обаче не съм проверил на практика,не се е налагало да стигам до тях за сега...
Nasko_325TD написа:Моя е като на зил.
А на мерцедеса на мойта е като перце.Не мисля,че БМВ са се изложили от към хидравлика.
Не са,ТДСа на брат ми има по-лек волан от моя



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Ок,колега ще пробвам. 

- NKolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36, 320i
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
От къде мога да взема семерингата и другите уплътнения?
Благодаря.
Благодаря.
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Моята помпа е същата,но 110 бара незнам колко ви е твърд волана ,но след като я смених с друга усетих че имам хидравлика
Въпроса ми е защо започва да свири и стърже така гадно(лагери невидях ),за теча ми е ясно от какво е !

Въпроса ми е защо започва да свири и стърже така гадно(лагери невидях ),за теча ми е ясно от какво е !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
NKolev написа:От къде мога да взема семерингата и другите уплътнения?
Благодаря.
Колегата laviatan , мисля има пълни комплекти за рециклиране .... Другия вариант е по разните специализирани магазинчета за гумени уплътнения ...
- Graphite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Compact E36 Individual
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Тази помпа при какъв двигател е? Смисъл при М43B16 същата ли е? че аз минах през смяната на маслото и ефекта беше ...минимален...чува се отново виене и следващия етап е ревизия на самата помпа.. 


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Тази според колегата от когото я купих е от М42 95",при мен е М43 95" и е същата,според мен всички помпи стават,стига да паснат на местото.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Gerch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: '93 318 IS COUPE
- Детайли за колата: '93 318 IS COUPE
M42B18
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Браво колега, супер полезна тема
Помпата ти изглежда добре. След като разглоби предпазния клапан, как смяташ да го настроиш пак на 90 bar?
Искам да вмъкна, че ако челата на капаците, които лягат върху ротора са повредени (вижда се следи от триене и т.н.) работата не е добре и трябва да се прешлайфат. После се подлага латун със същата дебелина. Много е важно при пластинковите помпи точно тази хлабина.

Помпата ти изглежда добре. След като разглоби предпазния клапан, как смяташ да го настроиш пак на 90 bar?
Искам да вмъкна, че ако челата на капаците, които лягат върху ротора са повредени (вижда се следи от триене и т.н.) работата не е добре и трябва да се прешлайфат. После се подлага латун със същата дебелина. Много е важно при пластинковите помпи точно тази хлабина.
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Ще се възползвам да пиша тук в темата.При мен волана е твърдичък,не усещам разлика при по-високи обороти,и когато въртя на място се чува един звук наподобяващ свирене на ремък,но не е точно такъв...Вчера след малко пилене на гуми видях че е капало масло,много тънко масло,чисто,прозрачно,мисля че е от рейката,защото бутнах там в края и имаше малко омаслено от такова масло.Горе в казанчето имам масло,но там то е червено...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Gerch написа:...След като разглоби предпазния клапан, как смяташ да го настроиш пак на 90 bar?
Няма нужда от настройване,то се прави с шайби и аз не съм променял дебелината им и не съм ги подменял. За хлабината си прав,но всичко носи известен толеранс. Ако се шлайфа капака който затваря работната турбина,трябва да се шлайфа и капака на корпуса със същото отнемане,така няма да има нужда от подлагане на латун.
п.п. Все още не съм я монтирал тая помпа

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Колега,ще ми е интересно какво е станало след ревизията,защото купих от един колега една хидр.помпа(той казваше че е перфектна разбира се
) монтирах я (моята течеше и виеше) и след една седмица
каране и днес след малко резачки започна да вие
!
Сега мисля да отвора моята стара и да взема един ремонтен комплект и да я рециклирам,ама се чудя дали няма да вие след това !
Много ми е чудно това виене от какво се получава ?



Сега мисля да отвора моята стара и да взема един ремонтен комплект и да я рециклирам,ама се чудя дали няма да вие след това !
Много ми е чудно това виене от какво се получава ?

По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- Gerch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: '93 318 IS COUPE
- Детайли за колата: '93 318 IS COUPE
M42B18
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
~Мишо~ написа:
п.п. Все още не съм я монтирал тая помпа,когато го сторя ще пиша отзиви задължително!

- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
delas_328 написа:Колега,ще ми е интересно какво е станало след ревизията,защото купих от един колега една хидр.помпа(той казваше че е перфектна разбира се) монтирах я (моята течеше и виеше) и след една седмица
каране и днес след малко резачки започна да вие
!
Сега мисля да отвора моята стара и да взема един ремонтен комплект и да я рециклирам,ама се чудя дали няма да вие след това !
Много ми е чудно това виене от какво се получава ?
със същия проблем съм, М43 от '98-ма, минал съм през рециклиране на рейка и смяна на масло (няколко пъти), та - не е от това


лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани