чак толкова ли неще 318tds.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от vld » 22 Фев 2011, 17:43

Чипосана поема приятно от 1500 нагоре, над 2200 до към 4200 върви с пилна сила, трябва да се има в предвид, че пътя от турбото до колектора е бая дълъг и няма как да и върнеш газта и после да я смачкаш и колата да се изтреля, това просто няма как да стане при тая кола.
Ако искаш резпонс ше натискаш съединителя и ше и даваш междинна газ да не пада буста :mhihi:
Може да ви се струва пресилено, ма комбито си се стрелкаше доста прилично случвало ми се е на 2ра да тръгне настрани само от смачкана газ, без чекия на съединителя, на по износен асвалт рабира се.
И определено вървеше доста повече от 316 и 318, да не кажа че почти колкот йеска, че ше наскачат а ся нема как да се защитя :mhihi:
В сток варинат съм карал само комбито на грешката преди да го чипоса и преди да ремонтира изцяло мотора, стори ми се много спрело, все едно караш дизел без турбо, докато при мен си имаше осезаема ралика като почне да надува, а зад мен само сажди :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 26.02.2008
Пол: Мъж
Кара: e39 525 tds

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от t1sh0o » 22 Фев 2011, 17:47

Ей колата не е толкова бавна. Да едно тди на ФВ ще я бие, но колата си върви. Тдс е дизел от старо поколение. Двигатела е предкамерен, а турбото е уестгейт а не с променилва геометрия и от тук идва невървежа. Има и още едно нещо, че БМВ са коли за извънградско каране и са с малко по- дълги скорости и разчитат повече на максимална скорост. Сравнявал съм го с форд 1.8 дизел 90 коня и за сравнение с 318тдс правех 130 на 3та а форда 100 и от тука идва и разликата в ускорението. Също така турбото на тдс е по-голямо от това на другите 90 коня дизелчета и затова идва малко по лагаво, но затова върви на 4к оборота където другите дизели почват да умират. Даже 525 тдс на 4к просто почва да излита още повече но тва е друга тема. По тия причини не очаквай да върви преди 2000 оборота, но над тях си става г/д. Ако искаш да върви повече в ниските най- евтиния вариант е да свалиш виското. Иначе чипа е добър вариант, поне от това което съм чел. Ако не ти се дават пари може да буташ помпата и да натегаш гейта на турбото, но с чип ще стане по-добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от bum_bum » 22 Фев 2011, 18:02

vld написа: да не кажа че почти колкот йеска, че ше наскачат а ся нема как да се защитя :mhihi:


Той Ценко точно заради тва комби си сложи турбина на йеската,няма кво да скачат :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от ~Мишо~ » 22 Фев 2011, 18:07

Май-май почва надлъгването :mhihi: ,тръгнахме от "чак толкова ли неще 318tds" и сега вече сме на "Той Ценко точно заради тва комби си сложи турбина на йеската"... :ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от bum_bum » 22 Фев 2011, 18:15

Истина е. Аз не знаех какво още е бутано, Влади каза, че и помпата е била на макс. Чипа е от Германия, не помня, коя фирма беше вече. Тогава имаше един Кальо, сега е рали състезател, а по това време влизаше във форума и караше една 20-ка Е30. Той беше единствения, който предлагаше чипове по тва време. Аз се бях навил на чип, щото преди това карах един Форд 1.8 чист дизел, който вървеше в пъти повече от тдс-ката, а аз от нея имах големи очаквания, щото 1.8 турбо дизел ми се виждаше голям и силен мотор :mhihi: (по-късно разбрах, че и 1.8 не е). Пробвахме 3 или 4 чипа като с един не запали, с втори мин обороти му бяха на 1500 с трети не работеха уредите.. пращаха му ги от Германия и през 5-6 дни тествахме чипове. Последния просто заспа. Сложих и един панелен филтър и проходно гърне и колата наистина вървеше много доволно. Няколко човека от форума са я карали и всеки се пули като слезе. Лудия по тва време точно беше почнал да слага турбината на ис-ката и казваше, че върви почти колкото нея. (преди турбинирнето де) :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от Пресиян Василев » 22 Фев 2011, 18:19

Куц е мотора и това си е .За 1600 + малко кубици все пак 90 кончета що годе бива.
За сьжаление няма нищо общо с М51.Там в е36 с чип и филтьр се случват правилно нещата.
Кьм автора,примиряваи се това е .С чип по бива но не е кои знае какво
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от S7 » 22 Фев 2011, 18:36

Binev_OuT написа::shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Стига бе!
Добре нека разкажа следната ситуация за да видя дали наистина колата е добре.
Значи,карам по прав път с две ленти в посока на 3-та с около 40км/ч
Излезе кола пред мене и аз пуснах газта.След 3 4 секунди натиснах педала до ламарина и .......... нищо!
Изминаха около 5 секунди докато започне да набира(набира е силно казано)
Мен ми се струва невъзможно да са изкарали подобна крайно НЕдинамична кола от завода,но щом и вие споделяте мнението ми значи всичко е наред.
Все пак не я купих да се гоня просто немога да си позволя по мощтно БМВ.
Благодаря!


Един съвет от мене,преди да изпреварваш натисни съединителя и напомпи до към 3000 оборота и чак тогава пускай съединителя :driving: толкова за без чип,иначе чипа е супер алтернатива без него този двигател си е мъртвец :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от bum_bum » 22 Фев 2011, 19:06

От къв зор да припомпва, тва да не е зил :mhihi: Иска малко усет карането на такава кола. Просто като изпреварваш застигайки колата трябва така да си прецениш скоростта и разтоянието до предната кола, че да започнеш да подаваш газ и да го застигаш няколко секунди, преди насрещната кола да се е разминала с теб, в момента в който оня подмине вече трябва да си му на 4-5 метра зад него и доволно ускорил за да може като понатиснеш още газта в момента на изпреварването колата да тръгне добре и да го изпревариш бързо. Един вид изпреварването започва малко по-рано със засилка след колата, която изпреварваш, защото като си я закрепил на някакви обороти малко мудно поема. В момента карам такава без чип и нямам ядове. Само е прекалено изнервящо да се качиш на минус 150-тина коня ама кво да се прави, съдба :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от S7 » 22 Фев 2011, 19:33

bum_bum написа:От къв зор да припомпва, тва да не е зил :mhihi: Иска малко усет карането на такава кола. Просто като изпреварваш застигайки колата трябва така да си прецениш скоростта и разтоянието до предната кола, че да започнеш да подаваш газ и да го застигаш няколко секунди, преди насрещната кола да се е разминала с теб, в момента в който оня подмине вече трябва да си му на 4-5 метра зад него и доволно ускорил за да може като понатиснеш още газта в момента на изпреварването колата да тръгне добре и да го изпревариш бързо. Един вид изпреварването започва малко по-рано със засилка след колата, която изпреварваш, защото като си я закрепил на някакви обороти малко мудно поема. В момента карам такава без чип и нямам ядове. Само е прекалено изнервящо да се качиш на минус 150-тина коня ама кво да се прави, съдба :dunno:


Когато е натиснат съединителя по бързо прави обороти за турбото ако не се лъжа бяха към 2200-2300 и като си на около 3000 и пуснеш съединителя турбото вече е отлепило,аз поне така правех ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от Binev_OuT » 22 Фев 2011, 19:52

Хора нищо не искам от колата.Много съм си довлен от нея - е карам я 3 дена ама ще и свикна.
Просто преди имах М43 М52 М44 и сега като се качих на тая и си викам "Аве тука неможе да е така бе пич,има нещо на 100%"
Просто исках да рабера дали има някаква повреда.
Я сега ме светнете малко,че това ми е пръв дизел.
1.Къде е мапа и как да го почистя?
2.От къде,какъв чип да си купя и горе долу цена ако може?
3.Ако има още нещо фино да се бутне по нея да ме светнете.
Благодаря! :ok:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от S7 » 22 Фев 2011, 20:01

От къде си?Иначе като за начало можеш да запушиш ЕГР-а :yes: чипа е към 280 кинта....

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от vladi_a_i » 22 Фев 2011, 20:17

S7 написа:
bum_bum написа:От къв зор да припомпва, тва да не е зил :mhihi: Иска малко усет карането на такава кола. Просто като изпреварваш застигайки колата трябва така да си прецениш скоростта и разтоянието до предната кола, че да започнеш да подаваш газ и да го застигаш няколко секунди, преди насрещната кола да се е разминала с теб, в момента в който оня подмине вече трябва да си му на 4-5 метра зад него и доволно ускорил за да може като понатиснеш още газта в момента на изпреварването колата да тръгне добре и да го изпревариш бързо. Един вид изпреварването започва малко по-рано със засилка след колата, която изпреварваш, защото като си я закрепил на някакви обороти малко мудно поема. В момента карам такава без чип и нямам ядове. Само е прекалено изнервящо да се качиш на минус 150-тина коня ама кво да се прави, съдба :dunno:


Когато е натиснат съединителя по бързо прави обороти за турбото ако не се лъжа бяха към 2200-2300 и като си на около 3000 и пуснеш съединителя турбото вече е отлепило,аз поне така правех ;)

И искаш да кажеш,че колата рипа изведнъж,а не е ли по лесно да върнеш една предавка и да си на по високи обороти и тогава да предприемеш изпреварване.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 26.02.2008
Пол: Мъж
Кара: e39 525 tds

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от t1sh0o » 22 Фев 2011, 20:20

Чипове вече има много, има и за по малко от 280 лева.
Мапа е точно до горивния филтър. В него влиза едно маркуче, продухай го.
Махни виското за зимата и ако можеш направо мини на ел. перка.
Запуши егр клапана с нещо, той се намира преди всмукателния колектор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от S7 » 22 Фев 2011, 20:32

vladi_a_i написа:
S7 написа:
bum_bum написа:От къв зор да припомпва, тва да не е зил :mhihi: Иска малко усет карането на такава кола. Просто като изпреварваш застигайки колата трябва така да си прецениш скоростта и разтоянието до предната кола, че да започнеш да подаваш газ и да го застигаш няколко секунди, преди насрещната кола да се е разминала с теб, в момента в който оня подмине вече трябва да си му на 4-5 метра зад него и доволно ускорил за да може като понатиснеш още газта в момента на изпреварването колата да тръгне добре и да го изпревариш бързо. Един вид изпреварването започва малко по-рано със засилка след колата, която изпреварваш, защото като си я закрепил на някакви обороти малко мудно поема. В момента карам такава без чип и нямам ядове. Само е прекалено изнервящо да се качиш на минус 150-тина коня ама кво да се прави, съдба :dunno:


Когато е натиснат съединителя по бързо прави обороти за турбото ако не се лъжа бяха към 2200-2300 и като си на около 3000 и пуснеш съединителя турбото вече е отлепило,аз поне така правех ;)

И искаш да кажеш,че колата рипа изведнъж,а не е ли по лесно да върнеш една предавка и да си на по високи обороти и тогава да предприемеш изпреварване.


Koлега карал ли си 318тдс?????

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от vladi_a_i » 22 Фев 2011, 20:44

Не съм бе колега,карал съм по мощно и затова питам,затова и не споря...ти въпросителните ги нямаш за нищо,обоснови се ако обичаш.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook