Поведение на шпер при различна настилка

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от vankatagsi » 06 Фев 2011, 20:25

Може и така да е, но явно има проблем и М-ката от клипа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от vladobate » 06 Фев 2011, 20:28

Ама той чоляка си го е написал бе мен , че това на асфалта не буксува , да виждаш в това изказване някаква дори загадка на идеята че не се върти. Ама кат почнете да спорите за недочетени неща направо голям смях става. Извинявам се че не по емата ама тя се запълни с уточнения пък то си написано ерно на бяло. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от taba4ko » 06 Фев 2011, 20:41

значи аз не искам да се заяждам и съм прочел много добре какво е написал колегата. само уточнявам, че шпера винагъ върти и двете колела макар и с различни скорости, без значение терена (обстановата) на който са колелата. при колегата има проблем с дифа и това което е описал не е нормално за шпер. и за да не съм голословен ето и вие да прочетете......

http://lsdbg.com/

колкото до това на М5-цата нене механичен като на е36-цата и според мен за това така се получава на клипа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от taba4ko » 06 Фев 2011, 20:48

Ba4oIlia написа::?: какъв е този variable sperrdif на сивата М6- ца от клипа

прочети линка в предният ми пост и ще разбереш :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от vladobate » 06 Фев 2011, 20:53

taba4ko написа:значи аз не искам да се заяждам и съм прочел много добре какво е написал колегата. само уточнявам, че шпера винагъ върти и двете колела макар и с различни скорости, без значение терена (обстановата) на който са колелата. при колегата има проблем с дифа и това което е описал не е нормално за шпер. и за да не съм голословен ето и вие да прочетете......

http://lsdbg.com/

колкото до това на М5-цата нене механичен като на е36-цата и според мен за това така се получава на клипа...

Колега и аз не се заяждам ама ти като четеш това : " и искам да попитам дали е нормално когато едното колело е на асфалт, другото на лед, това на леда да буксува а другото не?
" и какво разбираш , че не се върти колелото ? Ами не е така човека си пише ясно ( не буксува ) ама тва не значи че не се върти щото е на асфалт затва не буксува ами си зацепва нормално и това е нормално поведение за шпер и затва те изкарва от лед и кал ако едното колело е стъпило на здрава небуксуваща настилка. Е по-ясно от тоа няма как да се опише. Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от vankatagsi » 06 Фев 2011, 20:57

taba4ko написа:
значи аз не искам да се заяждам и съм прочел много добре какво е написал колегата. само уточнявам, че шпера винагъ върти и двете колела макар и с различни скорости, без значение терена (обстановата) на който са колелата. при колегата има проблем с дифа и това което е описал не е нормално за шпер. и за да не съм голословен ето и вие да прочетете......

http://lsdbg.com/

колкото до това на М5-цата нене механичен като на е36-цата и според мен за това така се получава на клипа...





Това е ново поколение шперове на друг принцип. Не казвам че шпера ми е перфектен, но искам да се включат хора които карат с шпер и са го пробвали това в реална ситуация. Аз двама мой приятели съм питал и и двамата казват че и при тях е така. Говориме само за лед и асфалт. Тука форума е голям, много хора карат с шпер, могат да дадат мнение, а не да разсъждаваме как е по принцип. Все пак това е форум всеки има право на мнение и на никой не преча да си го представи.
Последна промяна vankatagsi на 06 Фев 2011, 20:59, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от EnimEn » 06 Фев 2011, 20:59

Двамата нещо не можете да се разберете, по-скоро човека е написал, че другото колело изобщо не се върти, а дифа му се държи като отворен.
@taba4ko, а ти защо изобщо си го постнал този линк, не става ясно, ма и да караш хората да го четат още по-неясно защо го правиш, като изобщо няма нищо общо с технологията използваНА при БМВ...
Това е нормално поведение на шпера, с по-рязко отпускане на съединителя (Човек от форума, многоуважаван от мен ме е учил на това 8) ) зацепва и другото колело - пробвано, изпитано.
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив/Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i Compact
Мечтае да кара: всяка следваща серия BMW

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от pipoty » 06 Фев 2011, 21:05

Здравейте колеги от няколко дни чета във форума за въпросния шпер и стигнах до извода (поне за себе си), че въпросното колело което е на хлъзгавата повърхност се върти с по-голяма скорост (повече обороти) от това което е на асфалта! А и друго ми направи впечатление на въпросното клипче... сивата М-ка с "variable" шпер-а тръгна доста стабилно, което пък ме навежда на мисълта, че колелото което е на асфалта се върти по-бързо за да изтегли колата и да не и позволи да понесе. Също така и не се "врътна" задницата а остана доста стабилна. Това е моето мнение :)
GERMANY, BMW, Bayern Munchen... 3 in 1

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от taba4ko » 06 Фев 2011, 21:07

[quote="EnimEn" дифа му се държи като отворен.
@taba4ko, а ти защо изобщо си го постнал този линк, не става ясно, ма и да караш хората да го четат още по-неясно защо го правиш, като изобщо няма нищо общо с технологията използваНА при БМВ...[/quote]
е именно де. аз това викам, че дифа се държи като отворен и това не е нормално. за това го посъветвах в първият ми пост да се убеди дали наистина не е отворен и да са излъгали колегата......

този линк го пуснах защото обяснява какво е шпер и най-вече защото друг колега попита за дифа на м6-цата, защото на клипа е показан точно такъв тип диф, без хидравлика и дискове, а с много зъбни колела (червяци). обърни внимание в клипа. в бързината просто постнах линка в грешният пост за което се извинявам.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от EnimEn » 06 Фев 2011, 21:09

BMW_325i написа:При мен това, което е на асфалта се върти също, но с по-малка скорост от другото ;)

направи едно клипче при ТРЪГВАНЕ ОТ МЯСТО.
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от vladobate » 06 Фев 2011, 21:14

"При мен това, което е на асфалта се върти също, но с по-малка скорост от другото "
Ей за тва става въпрос че се върти а не буксува и тук е мястото да се намеси автора на темата и да уточни за неразбиращите върти ли му се колелото което е на асфалта или не или има предвид че се върти но не буксува като това на леда. И ако е последното е абсолютно нормално поведение на шпера.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от taba4ko » 06 Фев 2011, 21:24

спора не е какво е написал автора а какво е нормалното поведение на шпер дифа. автора твърди, че на хлъзгаво дифа му се държи като отворен, което не е нормално за шпер диф.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от vankatagsi » 06 Фев 2011, 21:29

Значи видимо колата едното колело е на лед, другото на асфалт се държи като отворен. Значи аз мисля че пак това което е на асфалта "Бута" нещо, защото колата пак тръгва като чели по-бързо от отворен в такава ситуация, но това на асфалта не буксува. Когато и двете са на лед/сняг въртят и двете, на асфалт също, дори и когато едното е стъпило по-виското от другото. Става въпрос за коментиранта ситуация със леда и асфалта.
Нека не си говориме само ние, а да се включат и други хора които имат шпер и са пробвали на тяхните коли, ако има и клип още по-добре.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от taba4ko » 06 Фев 2011, 21:39

След определен пробег километри, в зависимост от режима на работа и качествата на използваните масла, фрикционните дискове се износват и постепенно процента на LSD намалява, ефективността - също! Възможно е преработване на диференциала така че да му се повиши процента на разпределяне на въртящия момент. Това става чрез допълнителни дискове или премахване на старите дискове от шпер касетата и поставане на нови с по-голяма дебелина и грапавост. това е което мога да ти кажа като за последно. поздрави. :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Поведение на шпер при различна настилка

Мнение от vankatagsi » 06 Фев 2011, 21:41

Това което си го копирал го знам колега. Благодаря!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook