Поведение на шпер при различна настилка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Поведение на шпер при различна настилка
Може и така да е, но явно има проблем и М-ката от клипа.
Re: Поведение на шпер при различна настилка
Ама той чоляка си го е написал бе мен , че това на асфалта не буксува , да виждаш в това изказване някаква дори загадка на идеята че не се върти. Ама кат почнете да спорите за недочетени неща направо голям смях става. Извинявам се че не по емата ама тя се запълни с уточнения пък то си написано ерно на бяло. 

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Поведение на шпер при различна настилка
значи аз не искам да се заяждам и съм прочел много добре какво е написал колегата. само уточнявам, че шпера винагъ върти и двете колела макар и с различни скорости, без значение терена (обстановата) на който са колелата. при колегата има проблем с дифа и това което е описал не е нормално за шпер. и за да не съм голословен ето и вие да прочетете......
http://lsdbg.com/
колкото до това на М5-цата нене механичен като на е36-цата и според мен за това така се получава на клипа...
http://lsdbg.com/
колкото до това на М5-цата нене механичен като на е36-цата и според мен за това така се получава на клипа...

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Поведение на шпер при различна настилка
Ba4oIlia написа::?: какъв е този variable sperrdif на сивата М6- ца от клипа
прочети линка в предният ми пост и ще разбереш


Re: Поведение на шпер при различна настилка
taba4ko написа:значи аз не искам да се заяждам и съм прочел много добре какво е написал колегата. само уточнявам, че шпера винагъ върти и двете колела макар и с различни скорости, без значение терена (обстановата) на който са колелата. при колегата има проблем с дифа и това което е описал не е нормално за шпер. и за да не съм голословен ето и вие да прочетете......
http://lsdbg.com/
колкото до това на М5-цата нене механичен като на е36-цата и според мен за това така се получава на клипа...
Колега и аз не се заяждам ама ти като четеш това : " и искам да попитам дали е нормално когато едното колело е на асфалт, другото на лед, това на леда да буксува а другото не?
" и какво разбираш , че не се върти колелото ? Ами не е така човека си пише ясно ( не буксува ) ама тва не значи че не се върти щото е на асфалт затва не буксува ами си зацепва нормално и това е нормално поведение за шпер и затва те изкарва от лед и кал ако едното колело е стъпило на здрава небуксуваща настилка. Е по-ясно от тоа няма как да се опише. Успех.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Поведение на шпер при различна настилка
taba4ko написа:
значи аз не искам да се заяждам и съм прочел много добре какво е написал колегата. само уточнявам, че шпера винагъ върти и двете колела макар и с различни скорости, без значение терена (обстановата) на който са колелата. при колегата има проблем с дифа и това което е описал не е нормално за шпер. и за да не съм голословен ето и вие да прочетете......
http://lsdbg.com/
колкото до това на М5-цата нене механичен като на е36-цата и според мен за това така се получава на клипа...
Това е ново поколение шперове на друг принцип. Не казвам че шпера ми е перфектен, но искам да се включат хора които карат с шпер и са го пробвали това в реална ситуация. Аз двама мой приятели съм питал и и двамата казват че и при тях е така. Говориме само за лед и асфалт. Тука форума е голям, много хора карат с шпер, могат да дадат мнение, а не да разсъждаваме как е по принцип. Все пак това е форум всеки има право на мнение и на никой не преча да си го представи.
значи аз не искам да се заяждам и съм прочел много добре какво е написал колегата. само уточнявам, че шпера винагъ върти и двете колела макар и с различни скорости, без значение терена (обстановата) на който са колелата. при колегата има проблем с дифа и това което е описал не е нормално за шпер. и за да не съм голословен ето и вие да прочетете......
http://lsdbg.com/
колкото до това на М5-цата нене механичен като на е36-цата и според мен за това така се получава на клипа...
Това е ново поколение шперове на друг принцип. Не казвам че шпера ми е перфектен, но искам да се включат хора които карат с шпер и са го пробвали това в реална ситуация. Аз двама мой приятели съм питал и и двамата казват че и при тях е така. Говориме само за лед и асфалт. Тука форума е голям, много хора карат с шпер, могат да дадат мнение, а не да разсъждаваме как е по принцип. Все пак това е форум всеки има право на мнение и на никой не преча да си го представи.
Последна промяна vankatagsi на 06 Фев 2011, 20:59, променена общо 1 път
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Поведение на шпер при различна настилка
Двамата нещо не можете да се разберете, по-скоро човека е написал, че другото колело изобщо не се върти, а дифа му се държи като отворен.
@taba4ko, а ти защо изобщо си го постнал този линк, не става ясно, ма и да караш хората да го четат още по-неясно защо го правиш, като изобщо няма нищо общо с технологията използваНА при БМВ...
Това е нормално поведение на шпера, с по-рязко отпускане на съединителя (Човек от форума, многоуважаван от мен ме е учил на това
) зацепва и другото колело - пробвано, изпитано.
@taba4ko, а ти защо изобщо си го постнал този линк, не става ясно, ма и да караш хората да го четат още по-неясно защо го правиш, като изобщо няма нищо общо с технологията използваНА при БМВ...
Това е нормално поведение на шпера, с по-рязко отпускане на съединителя (Човек от форума, многоуважаван от мен ме е учил на това

- pipoty
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.05.2010
- Местоположение: Пловдив/Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i Compact
- Мечтае да кара: всяка следваща серия BMW
Re: Поведение на шпер при различна настилка
Здравейте колеги от няколко дни чета във форума за въпросния шпер и стигнах до извода (поне за себе си), че въпросното колело което е на хлъзгавата повърхност се върти с по-голяма скорост (повече обороти) от това което е на асфалта! А и друго ми направи впечатление на въпросното клипче... сивата М-ка с "variable" шпер-а тръгна доста стабилно, което пък ме навежда на мисълта, че колелото което е на асфалта се върти по-бързо за да изтегли колата и да не и позволи да понесе. Също така и не се "врътна" задницата а остана доста стабилна. Това е моето мнение 

GERMANY, BMW, Bayern Munchen... 3 in 1
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Поведение на шпер при различна настилка
[quote="EnimEn" дифа му се държи като отворен.
@taba4ko, а ти защо изобщо си го постнал този линк, не става ясно, ма и да караш хората да го четат още по-неясно защо го правиш, като изобщо няма нищо общо с технологията използваНА при БМВ...[/quote]
е именно де. аз това викам, че дифа се държи като отворен и това не е нормално. за това го посъветвах в първият ми пост да се убеди дали наистина не е отворен и да са излъгали колегата......
този линк го пуснах защото обяснява какво е шпер и най-вече защото друг колега попита за дифа на м6-цата, защото на клипа е показан точно такъв тип диф, без хидравлика и дискове, а с много зъбни колела (червяци). обърни внимание в клипа. в бързината просто постнах линка в грешният пост за което се извинявам.
@taba4ko, а ти защо изобщо си го постнал този линк, не става ясно, ма и да караш хората да го четат още по-неясно защо го правиш, като изобщо няма нищо общо с технологията използваНА при БМВ...[/quote]
е именно де. аз това викам, че дифа се държи като отворен и това не е нормално. за това го посъветвах в първият ми пост да се убеди дали наистина не е отворен и да са излъгали колегата......
този линк го пуснах защото обяснява какво е шпер и най-вече защото друг колега попита за дифа на м6-цата, защото на клипа е показан точно такъв тип диф, без хидравлика и дискове, а с много зъбни колела (червяци). обърни внимание в клипа. в бързината просто постнах линка в грешният пост за което се извинявам.

- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Поведение на шпер при различна настилка
BMW_325i написа:При мен това, което е на асфалта се върти също, но с по-малка скорост от другото
направи едно клипче при ТРЪГВАНЕ ОТ МЯСТО.
Re: Поведение на шпер при различна настилка
"При мен това, което е на асфалта се върти също, но с по-малка скорост от другото "
Ей за тва става въпрос че се върти а не буксува и тук е мястото да се намеси автора на темата и да уточни за неразбиращите върти ли му се колелото което е на асфалта или не или има предвид че се върти но не буксува като това на леда. И ако е последното е абсолютно нормално поведение на шпера.
Ей за тва става въпрос че се върти а не буксува и тук е мястото да се намеси автора на темата и да уточни за неразбиращите върти ли му се колелото което е на асфалта или не или има предвид че се върти но не буксува като това на леда. И ако е последното е абсолютно нормално поведение на шпера.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Поведение на шпер при различна настилка
спора не е какво е написал автора а какво е нормалното поведение на шпер дифа. автора твърди, че на хлъзгаво дифа му се държи като отворен, което не е нормално за шпер диф.

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Поведение на шпер при различна настилка
Значи видимо колата едното колело е на лед, другото на асфалт се държи като отворен. Значи аз мисля че пак това което е на асфалта "Бута" нещо, защото колата пак тръгва като чели по-бързо от отворен в такава ситуация, но това на асфалта не буксува. Когато и двете са на лед/сняг въртят и двете, на асфалт също, дори и когато едното е стъпило по-виското от другото. Става въпрос за коментиранта ситуация със леда и асфалта.
Нека не си говориме само ние, а да се включат и други хора които имат шпер и са пробвали на тяхните коли, ако има и клип още по-добре.
Нека не си говориме само ние, а да се включат и други хора които имат шпер и са пробвали на тяхните коли, ако има и клип още по-добре.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Поведение на шпер при различна настилка
След определен пробег километри, в зависимост от режима на работа и качествата на използваните масла, фрикционните дискове се износват и постепенно процента на LSD намалява, ефективността - също! Възможно е преработване на диференциала така че да му се повиши процента на разпределяне на въртящия момент. Това става чрез допълнителни дискове или премахване на старите дискове от шпер касетата и поставане на нови с по-голяма дебелина и грапавост. това е което мога да ти кажа като за последно. поздрави. 


- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Поведение на шпер при различна настилка
Това което си го копирал го знам колега. Благодаря!
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани