м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
проблема е че не пали, ако запали от едноминутно въртене влиза в авариен режим - не реагира газта нито от педала нито от при дросела просто си стои на 500 оборота без да мърда или играе и пуши мн от ауспуха както и пушат картерните газове при ваноса, ако отвора леко капачката на маслото се чува свистене - налягане се получава. Ако работи така десетина мин и загрее до работна темп. чакам малко /5-10 мин/ и пали съвсем нормално и си върви и всичко е наред докато не дойде момент да не може да се изреже над 6к или до 4к а някой път пука в ауспуха и не може повече от 2к докато не почне и да гасне сама. За сега съм за суап с друг б20 не искам б25 да ми върви колата да стреля искам да е нормална двайска подържана и читава или пък най малко м52 с което филма е скъп и дълъг, аз искам да си догледам тоя нито бързам че да търса 20 коня отгоре като при б25 нито имам парите. В момента всичко е ревизирано и сменено вс течности са в нормите подменени както и филтри така и някой датчици уж за смяна,няма изгорели маркучи ли скъсано, компа е проверен и работи бушони няма изгорели само акумолатора ще се смени че от толко въртене не става за нищо и 1-2 дена ще се помъча да сваля главата както и блока и да ги сменя не виждам друга алтернатива просто само те останаха неподменени.
п.с. нямам ламда сонда и отдушник картерни газове /но освен за разхода и аванса за друго не фигурират тези части,за това няма смисъл подмяната им тъй като колата не пали/
п.с. нямам ламда сонда и отдушник картерни газове /но освен за разхода и аванса за друго не фигурират тези части,за това няма смисъл подмяната им тъй като колата не пали/
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
Мери компресия
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
и какво като я замеря, после кво права? нямам уред и незнам как
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
Е иди в сервиз да ти я измерят. Как така ще правиш основен ремонт или ще сменяш двигател без да си мерил компресия?
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
иди на маистор за съвет
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
////Alpine написа:проблема е че не пали, ако запали от едноминутно въртене влиза в авариен режим - не реагира газта нито от педала нито от при дросела просто си стои на 500 оборота без да мърда или играе и пуши мн от ауспуха както и пушат картерните газове при ваноса, ако отвора леко капачката на маслото се чува свистене - налягане се получава. Ако работи така десетина мин и загрее до работна темп. чакам малко /5-10 мин/ и пали съвсем нормално и си върви и всичко е наред докато не дойде момент да не може да се изреже над 6к или до 4к а някой път пука в ауспуха и не може повече от 2к докато не почне и да гасне сама. За сега съм за суап с друг б20 не искам б25 да ми върви колата да стреля искам да е нормална двайска подържана и читава или пък най малко м52 с което филма е скъп и дълъг, аз искам да си догледам тоя нито бързам че да търса 20 коня отгоре като при б25 нито имам парите. В момента всичко е ревизирано и сменено вс течности са в нормите подменени както и филтри така и някой датчици уж за смяна,няма изгорели маркучи ли скъсано, компа е проверен и работи бушони няма изгорели само акумолатора ще се смени че от толко въртене не става за нищо и 1-2 дена ще се помъча да сваля главата както и блока и да ги сменя не виждам друга алтернатива просто само те останаха неподменени.
п.с. нямам ламда сонда и отдушник картерни газове /но освен за разхода и аванса за друго не фигурират тези части,за това няма смисъл подмяната им тъй като колата не пали/
Този авариен режим не влиза ли заради датчика на коляновия вал..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
да я запала и да ида освен... не мис е тегли по майстори вече писна ми ... и да мера и да не мера няма разлика сменям мотора и тва е
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
Е щом предварително си решил да сменяш мотора, защо изобщо пускаш тема? То меренето на компресия не е нещо кой знае какво, във почти всеки сервиз могат да ти я измерят и после можеш да напишеш тук за всеки цилиндър какви са стойностите.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
от къде си всъщност, няма ли никой покрай теб да сложиш двата датчика /колянов вал и разпределителен вал/ за проба ?
Те за това си взех чист М50, без никви вануси и ануси, камо ли Сименс електроника.
Те за това си взех чист М50, без никви вануси и ануси, камо ли Сименс електроника.
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
ми и двата са ок даже единия се ронеше оплътнението и е сменен, и на колегата по горе - не съм решил ами търся мнение и решение на проблема нали за това е форума за писане на теми за знаещи и незнаещи не само за четене
и тъй като аз съм един от тях ще питам някой разглабял ли е сам и ще сподели ли какво му е било нужно като матеряли помощ тънкости и т.н.

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
закарай колата на сервиз, може и да не е нужен осн. ремонт, може да е нещо елементарно. Как така се решавате на такива скъпи филми, без да знаеш дали на истина има нужда от това
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
много лесно колата е била на сервиз даже е била на десетина такива... отговора на въпроса що не пали е или незнам или сегменти гарнитура на главата картер или на кратко осн. ремонт.. дайте съвет сега как да си сваля главата с блока и да сложа здрави такива 

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: м50б20 ванос осн. ремонт или смяна?
тоз двигател изобщо работел ли е нормално ?
За да разглобиш двигателя ти трябва: малко гедоре, гедоре, еврейско гедоре, различни ключета, но предимно № 10, 11, 13, отверки /- и +/. Малко четене ако не знаеш какво да правиш. Това е.
За да разглобиш двигателя ти трябва: малко гедоре, гедоре, еврейско гедоре, различни ключета, но предимно № 10, 11, 13, отверки /- и +/. Малко четене ако не знаеш какво да правиш. Това е.
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани