Въпрос за джанти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Въпрос за джанти
delas_328 написа:Добре аз се чудя защо някой не направи една тема какви джанти с какво ЕТ стават за Е36 и не я сложат като важнаи я заключат и да си знаем или пък някой да ми каже от къде черпи това инфо за тези офсети
Е аз съм го написал по горе. Освен това е добре да се ползва и търсачката, щото има много писано.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Въпрос за джанти
Джантите сме ги дискутирали не един път,там сме опоменлаи кой как вкарва джанта с извън-заводките размери без да упира.Описано е с,какво може да се играе,за да се избегне упирането във веждите.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- BMW E34 520i Vanus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 16.02.2010
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530i
- Детайли за колата: BMW E39 530i `03
BMW E34 520i `95
BMW E34 520i Touring `95
Re: Въпрос за джанти
На моята каляска (купе, М окачване) в момента съм с 16ки 8,5J ЕТ23 с гуми 225/50 16, та мога да кажа че отпред не закачат никъде, отзад с подгънат ръб на веждата и празна кола няма ядове - с хора почва стъргученето
П.П. Казвам това с цел ако може да си направиш някаква сметка какво ще е най-добре да слагаш

П.П. Казвам това с цел ако може да си направиш някаква сметка какво ще е най-добре да слагаш

БЕНЗИН В КРЪВТА
Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...
Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...
Re: Въпрос за джанти
Толкова исках да ги махна тез Шнитзерки , че и офсета не им погледнах . Е36 не е за 17" според мен . Аз си взех 15" ББС и съм мега доволен (мисля с офсет 35). Със 17"-ките скъсах един болт на прасето , дето с 100000 зора се изкара с прикапване . Не е за предпочитане на купе без подсилване да се кара с големи джанти 

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Въпрос за джанти
Invisible написа: ... Е36 не е за 17" според мен . Аз си взех 15" ББС...

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Въпрос за джанти
е36 спокойно носи и на 18'' но пътищата ни не са за такива джанти. 17'' с подходящи параметри няма да правят проблем дори и когато колата е с 5 човека и багаж.

Re: Въпрос за джанти
Колеги , всеки със вкусовете си . Има една такава приказка , че колкото повече се придържаш към заводските стойности на една кола , толкова по-добре . И мене ме кефеше как стоят джантите , но ми бяха нефункционални . Затова и ги продадох . М-ка е друго нещо . Там и мостове и захвати просто са създадени за зор . Ако някой е запознат с устройството на задницата на М3 Е46 например (ДСГ) , тя е с един огромен тампон , който поема всички ритници на Ди Ес Джи-то .Ето кое е по здраво на М-ките (това е малък пример само). Мои разбирания са това с джантите , не задължавам . 

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Въпрос за джанти
Invisible написа:Колеги , всеки със вкусовете си . Има една такава приказка , че колкото повече се придържаш към заводските стойности на една кола , толкова по-добре . И мене ме кефеше как стоят джантите , но ми бяха нефункционални . Затова и ги продадох . М-ка е друго нещо . Там и мостове и захвати просто са създадени за зор . Ако някой е запознат с устройството на задницата на М3 Е46 например (ДСГ) , тя е с един огромен тампон , който поема всички ритници на Ди Ес Джи-то .Ето кое е по здраво на М-ките (това е малък пример само). Мои разбирания са това с джантите , не задължавам .
Толкова много говориш за натоварването, незнам защо мислиш че като са големи джантите са много тежки, тромави и товарят колата. Замисли се само ако сложиш пак гума с ширина 205, като на стандартните 15"-ски, самоче на 17" цола и ако си с някой по лек модел джанти, дето са по леки от железарките или поне колкото тях, колко ше се натовари. Единственото нещо в което е разликата е че има повече джанта и по малко гума

- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Въпрос за джанти
Да не говорим от към цена разлика между 15" и 17" особено пък зимни
щото всички "гъзари" със 17 и 18" зимата като карат с летни гуми щото нямат пари за скъпите зимни 17"-ки като паднат снегове и ледове как се движат с 2-3км/h и се мятат наляво надясно или въобще не си карат колите щото и окачването им е като на дрифтарки и като има дъжд и сняг си чупят колите
, а с 15" 195/65 зимни които има и за по 80лв бройката си караш като пич без проблеми цяла зима, е миналата седмица един познат с М6 джанти и гуми на 40 и на 35 в дъжда дал газ засукал се и у канавката, а пича не е от вчера-знае да кара, ама колата като е с "гъзарски" джанти и гуми
15-ки на 55 или на 60 с хубави джанти и някой фланец да излезнат точно до веждите си е доста по добре от 17 и 18 с гуми на 35 и 40 и при тея пътища дет имаме за една година не остава един накрайник, шарнир и тампон здрав по окачването, да не говорим за амортисьорите.....
Добър вариант е и 16 на 50 или 55, цените на нови гуми с тоя размер на 55 са доста прилични, колата става и стабилна и с добра височина
И в крайна сметка всеки сам си избира







15-ки на 55 или на 60 с хубави джанти и някой фланец да излезнат точно до веждите си е доста по добре от 17 и 18 с гуми на 35 и 40 и при тея пътища дет имаме за една година не остава един накрайник, шарнир и тампон здрав по окачването, да не говорим за амортисьорите.....
Добър вариант е и 16 на 50 или 55, цените на нови гуми с тоя размер на 55 са доста прилични, колата става и стабилна и с добра височина
И в крайна сметка всеки сам си избира

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Въпрос за джанти
Колата ми е с 17-ки, оригинални, излизат си по номер в реалоема, кара се с гуми 225/45, в момента чисто нови. Общ пробег до момента с 17-ки около 30 000км, амортессорите ми са на общ пробег 50 000 вече, т.е. били са на 20 000 км, когато съм качил 17-ки. Стандартно окачване, плътни тампони носачи отпред и шарнири на мейле без тампон. За времето, откакто съм минал на 17-ки, не съм сменил НИТО ЕДИН елемент по окачването, в момента също нямам нищо за смяна. Преди много години, като качих ладата на 15-ки с гуми 195/50, заедно с много сериозни амортесори и забравих за предницата, така че, айде стига с легендите, че 17-ките разбиват.
only rear wheel drive
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Въпрос за джанти





Ей като ви слушам, жалко че Е36 не събира 13-ски като астрата и ескорта

- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Въпрос за джанти
Nikito_nn написа::mhihi:![]()
Те тез дето се мятат наляво надясно
Не е от гумите да знаеш
![]()
Ей като ви слушам, жалко че Е36 не събира 13-ски като астрата и ескорта
Ела тук в Сливен с твойта кола ако си със 17-ки, като падне снега да видим как ще се качиш из кварталите, разбирачев......
Карате 36-ци и се прайте че мноо разбирате а един бушон повечето не могат да си сменят и пускат темички за някви дреболии дето и селяните ги знаят, аман...........
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Въпрос за джанти
michev написа:Колата ми е с 17-ки, оригинални, излизат си по номер в реалоема, кара се с гуми 225/45, в момента чисто нови. Общ пробег до момента с 17-ки около 30 000км, амортессорите ми са на общ пробег 50 000 вече, т.е. били са на 20 000 км, когато съм качил 17-ки. Стандартно окачване, плътни тампони носачи отпред и шарнири на мейле без тампон. За времето, откакто съм минал на 17-ки, не съм сменил НИТО ЕДИН елемент по окачването, в момента също нямам нищо за смяна. Преди много години, като качих ладата на 15-ки с гуми 195/50, заедно с много сериозни амортесори и забравих за предницата, така че, айде стига с легендите, че 17-ките разбиват.
Ти пък тея километри ги имаш за много ли кво?!!! Тя колата ти сигурно е на 500000 ти говориш за някви 30к, и тея 30к къде ги направи от вас до работа или даскало..... или извънградско, щото има голяма разлика.....
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Въпрос за джанти
VaLy0 написа:Nikito_nn написа::mhihi:![]()
Те тез дето се мятат наляво надясно
Не е от гумите да знаеш
![]()
Ей като ви слушам, жалко че Е36 не събира 13-ски като астрата и ескорта
Ела тук в Сливен с твойта кола ако си със 17-ки, като падне снега да видим как ще се качиш из кварталите, разбирачев......
Карате 36-ци и се прайте че мноо разбирате а един бушон повечето не могат да си сменят и пускат темички за някви дреболии дето и селяните ги знаят, аман...........
Опа опа, да спазваме добрия тон колега



45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани