Пак за фабричната аларма
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: Пак за фабричната аларма
Така...с доста обикаляне успях да намеря батерия за ключа,смених я и сега с натискане на бутона на ключа централното си работи,комфорт модула си работи,когато съм вътре и пусна алармата колата се заключва и не иска да запали,дори стартера не върти,но звук пак нямам,някой който се е занимава с аларми знае ли как мога да си извадя малкото ключе и да видя какво ще стане като щракна алармата на Он.
- Nitrowalk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 2.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Пак за фабричната аларма
A.Stoyanov написа:Така...с доста обикаляне успях да намеря батерия за ключа,смених я и сега с натискане на бутона на ключа централното си работи,комфорт модула си работи,когато съм вътре и пусна алармата колата се заключва и не иска да запали,дори стартера не върти,но звук пак нямам,някой който се е занимава с аларми знае ли как мога да си извадя малкото ключе и да видя какво ще стане като щракна алармата на Он.
Ще ти се включи звука , както ти казах още преди 10 поста


- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: Пак за фабричната аларма
това го разбрах и се надявам да е така,но сегашния въпрос е може ли да се изкара малкото ключе по някакъв начин,да смъкна алармата и да я занеса на ключар ли незнам,иначе мерси 

Re: Пак за фабричната аларма
И аз съм с оригиналната и си работи както трябва. Ключето он/офф е както казаха колегите само за спиране на звука и пускането му, има си датчици вътре и като се отвори вратата на пусната аларма си пищи доволно.
Отиваш при автоключар и ако е добър, съм сигурен, че ще ти врътне ключето
Отиваш при автоключар и ако е добър, съм сигурен, че ще ти врътне ключето

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Пак за фабричната аларма
Зависи от къде е вкарана колата. Не във всички европейски държави е позволено алармите на колите да издават звукова сигнализация. Казано по друг начин разрешено е само да има светлинна сигнализация. Нещо беше свързано с обществения ред.
Този ключ, който колегата е показал на снимката има и още поне една функция. Когато алармата е активирана и решите да я деактивирате с натискане на бутона на дистанционното, при задържане на бутона за повече от 1 сек. алармата започва да издава светлинна и звукова сигнализация, може и само светлинна както споменах по-горе. За да се деактивира се натиска еднократно бутона и сигнализацията спира. После трябва да се натисне още веднъж еднократно и алармата е деактивирана, централното сработва и отключва колата.
Този ключ, който колегата е показал на снимката има и още поне една функция. Когато алармата е активирана и решите да я деактивирате с натискане на бутона на дистанционното, при задържане на бутона за повече от 1 сек. алармата започва да издава светлинна и звукова сигнализация, може и само светлинна както споменах по-горе. За да се деактивира се натиска еднократно бутона и сигнализацията спира. После трябва да се натисне още веднъж еднократно и алармата е деактивирана, централното сработва и отключва колата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Пак за фабричната аларма
При мен от двигателния отсег, където е това ключе с он и оф се пуска или спира алармата изцяло. Като е на он не ми действа изобщо ключа за алармата. Като си е на он вече всичко си е ок и си действа централно, звук и светлини. А иначе си има 2 обемни датчици и след като ако гръмнеш близо до колата пиратка писва значи си има и шоков датчик. Но онова в двигателния отсег ми изключва централно алармата, понеже веднъж се прецака ключа след падане и после, за да я запаля и за да спре пищенето се наложи да изключа централно алармата. Явно е различно при различните коли, въпреки че изглеждат еднакво алармите ни на пръв поглед.
Карам бавно! Стигам Бързо!
- jazza77
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: гр.Своге
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 I 1.8 M43
- Мечтае да кара: M-Power
- Детайли за колата: БМВ- радостта от шофирането !
Re: Пак за фабричната аларма
А къде се намира копчето за on/of - аз отпред в двигателния отсек нямам нито сирена ,нито жак за ключето!!! Иначе ключето го имам но не знам къде е ключалката
Централното работи ,модула работи ,както и при затворено положение не можеш да я запалиш, а при удряне се включват само мигачите
Колата е вкарана преди годинио от Италия!


TURBO
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Пак за фабричната аларма
Ключалката би трябвало да е на кората под жабката
Re: Пак за фабричната аларма
Колеги не знам дали ще ви бъда полезен, но на мен предпазителя за звука ми стои под волана от ляво над краката, до едно реле на сименс. Но изобщо за какво ви е тази аларма, ако си изгубите ключа като мен ще се чудите каква да правите за да я подкарате.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани