Как се нарича??

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Как се нарича??

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2012, 18:30

////Alpine написа:Колеги кажете каде отиват маркучите


Отиват пред и зад дроселовата клапа и служат да цапат всичко с масло- дроселовата клапа,колектора, стъпковото моторче, датчика за температура на въздуха и т.н.Вкарват топъл, беден на кислород въздух в горивната смес, а маслените пари смъкват октановото число на бензина

Най-добре е да се изолират-

1.Откачат се маркучите от въздухопровода преди и след дросела и щуцерите им се затапват, може и някъде близо до щуцерите да се срежат и пак се затапват.
2.Малкият маркуч се вади от щуцера на капака на клапаните и последният се затапва или се реже малкият маркуч на 5-6 сантиметра от щуцера и се затапва самият маркуч
3.Големият маркуч се пуска свободно някъде към картера и се остава да си стои там, все пак гледайте да не е към ремъците.Може да се сложи скоба на щуцера му за да не изпадне някога някъде.
4.Другият вариант е да се пъхне във входящият щуцер на това, за което пита колегата- Oil Catch Tank. Вместо маслото от картерните газове да отива в атмосферата както е при случай 3 се улавя от него и след време се източва през пробка и ако искаш го изхвърляш, ако искаш го връщаш в двигателя. Това апартче е задължително за всеки, който тунингова двигателя- няма идиот, който да даде хиляди левове за тунинг и накрая да вкара мръсно масло да омаже всичко и топъл въздух за да смъкне динамиката на колата. ;)

Усещам, че сега ще почне голямо рязане. ;) Между другото методиката е изпробвана- на М50В20 3 години, а сега на М52В28 по подобно методика се лиших от щастието да имам клапан за вентилация на картерните газове поради гореспоменатите причини към които можем да добавим и цената му + екшъна, който настъпва когато се запуши. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 3.03.2006
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio

Re: Как се нарича??

Мнение от ////Alpine » 30 Ное 2012, 1:20

Трябва да се направи утре се захващам с това благодаря за отговора малко трудно разбирам но ще се помъча първо после ще питам
Изображение
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Как се нарича??

Мнение от zvetiko » 30 Ное 2012, 10:49

////Alpine написа:Трябва да се направи утре се захващам с това благодаря за отговора малко трудно разбирам но ще се помъча първо после ще питам


Трябва да видиш частите, за които говоря, да видиш разположението им и тогава ще разбереш всичко. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 3.03.2006
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio

Re: Как се нарича??

Мнение от ////Alpine » 01 Дек 2012, 1:20

Аз имам само номер 1 от схемата в първия пост и се чуда да ги поръчам ли другите или да импровизирам, ти за кои ми говориш или не са от схемата
Изображение
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Как се нарича??

Мнение от steeN » 01 Дек 2012, 5:26

това не е много добра идея да се разкара клапана. като го затапиш отдолу...
резултата е, че газовете почват да излизат от където им падне... т.е. през уплътненията и следват течове по картера :)
да оставиш да се проветрява свободно също не е много хубава идея, защото ще губиш много масло от там (иначе се връща обратно в двигателя)...
особено ако настъваш колата много.

идеята е, че идва един маркуч от щеката минава през клапана, който отделя парите и ги вкарва в колектора, а маслото го връща обратно горе.
клапана има 1 вход и два изхода. едния е забоден дикректно в колектора на 6 цилиндровите.


Код: Избери целия код
капак на клапаните <--------- клапан <--- щека за масло
                                                    |
                                                    |-->всмукателен колектор
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Как се нарича??

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2012, 10:26

steeN написа:това не е много добра идея да се разкара клапана. като го затапиш отдолу...
резултата е, че газовете почват да излизат от където им падне... т.е. през уплътненията и следват течове по картера :)
да оставиш да се проветрява свободно също не е много хубава идея, защото ще губиш много масло от там (иначе се връща обратно в двигателя)...
особено ако настъваш колата много.

идеята е, че идва един маркуч от щеката минава през клапана, който отделя парите и ги вкарва в колектора, а маслото го връща обратно горе.
клапана има 1 вход и два изхода. едния е забоден дикректно в колектора на 6 цилиндровите.


Код: Избери целия код
капак на клапаните <--------- клапан <--- щека за масло
                                                    |
                                                    |-->всмукателен колектор



Колега прочети внимателно какво точно съм написал- няма нищо общо с това, което ти коментираш. ;) Може би някъде си чул за този начин, но така не се прави. ;)
Къде видя да съм написал, че клапана се затапва от долу- това е пълна глупост и ако се направи наистина маслото ще бликне от всякъде.
А масло не се губи много защото при М50В20 картерните газове директно отиват в смукателният колектор и там загубата също би трябвало да е много голяма. При М50В28 филтъра, който струва 120лв., трябва да се сменя периодично и не знаеш кога и къде ще направи простотията си и освен това въпреки него се цапа всичко, спокойно може да се замени с Oil Catch Tank ,който практически е вечен, струва 70лв. и върши същата работа- е като се съберат 100мл масло след 3 месеца, ако искаш може да ги върнеш в двигателя.

Вентилацията на картерните газове е в обратна посока на тази, която ти описваш- картерните газове през съответните отвори стигат до капака на клапаните, от там отиват във филтъра, където става някакво частично сепариране на маслото от въздуха,последният отива във смукателният колектор, а маслото се връща в картера.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Как се нарича??

Мнение от steeN » 01 Дек 2012, 13:29

да, прав си, изобщо съм изключил... преди две седмици ги сменях тея простотии и ги гледах в детайли нещата.
но за мен няма начин да не губиш масло ако го оставиш да се проветрява и е съмнително колко добре ще се проветрява без вакуума на колектора.
с catch can сигурно е по-добре, ама не виждам смисъл като този клапан се сменя доста рядко... за мен това са измислени истории.

Sent using Tapatalk
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 15.02.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 купе

Re: Как се нарича??

Мнение от niko123 » 01 Дек 2012, 14:46

Ми колеги,аз съм с м50 и вече трета година съм запушил гофрето,а мъркуча от капака на главата си виси свободно до рейката.Проблеми с оборотите никога не съм имал.Сега колектора ми е много по-чист, а преди това всяка година го смъквах и по един пръст масло имаше винаги вътре! Да моя мотор си плаче за маслени сегменти,и затова си качва повече масло в колектора.След оставянето на мъркуча отворен не съм усетил кой знае колко да се е увеличил разхода на мосло.Но сега поне колектора ми е доволно чист,и темп.датчика ми не е потопен в масло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 3.03.2006
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio

Re: Как се нарича??

Мнение от ////Alpine » 01 Дек 2012, 16:02

можеш ли да снимаш как изглежда и кое къде отива?
Изображение
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook