Как се сменят накрайниците отпред?Има ли особенности...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Как се сменят накрайниците отпред?Има ли особенности...
Може ли да се сменят само вътрешните без да се пипат външните от към шарнира? 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как се сменят накрайниците отпред?Има ли особенности...
Nasko_325TD написа:Може ли да се сменят само вътрешните без да се пипат външните от към шарнира?
Няма как да стане. Откачаш и двата, сменяш само вътрешния и така. Иначе за избиването на външния ако нямаш скоба става с няколко резки удара по шенкела (там дето влиза накрайника). Не ти трябват лостове и т.н. както един колега спомена.
За контрагайката на външния - доста често запичат, и със сила може и да не успееш, поне не лесно. Ако имаш оксижен нагрей хубаво и ще тръгне. След това има едно конусче, дето гайката при въртенето си го набива върху края на външния накрайник (той нали е сцепен в края си). Та с чука няколко несилни удара, за да освободи, и си готов да развиваш накрайника.
Както вече беше казано - колкото и да мериш, с точност няма да го направиш, но поне гледай да е близко. Пък и да не е - за няколко километра нищо няма да стане. Регулирането на сходимостта става като се върти вътрешния накрайник (след като е развита гайката и освободено конусчето естествено). Като отидеш на реглаж, е възможно/вероятно да видиш градусите на наклоните в червено. Те фабрично не се регулират, така че не се шашкай, и не се занимавай освен ако не е много зле. От наклони дърпа когато единия е положителен, а другия отрицателен, и съответно предницата ти е така /--/ или \--\. Това е в общи линии. Нищо сложно няма, но ако не си се занимавал може да ти отнеме време. И си струва да си ги смениш сам (ако имаш условия), щото това са ти едно 20-30лв. в най-добрия случай, зависи дали сменяш всичките. Не са много, но като видиш как майстора ги сменя за 5 мин. и ще те хване яд, че не си опитал

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Как се сменят накрайниците отпред?Има ли особенности...
На мен ми искат 50 за двата.Май сам ще си ги сменя,все пак не вярвам да е невъзможно!
Благодаря ти колега!!!
Благодаря ти колега!!!

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как се сменят накрайниците отпред?Има ли особенности...
Nasko_325TD написа:На мен ми искат 50 за двата.Май сам ще си ги сменя,все пак не вярвам да е невъзможно!
Благодаря ти колега!!!
E 50лв. за двата само е малко прекалено, като се има предвид колко лесно става, а в сервиза все пак се предполага да са професионалисти

Re: Как се сменят накрайниците отпред?Има ли особенности...
Dirty M5 driveR написа:Nasko_325TD написа:На мен ми искат 50 за двата.Май сам ще си ги сменя,все пак не вярвам да е невъзможно!
Благодаря ти колега!!!
E 50лв. за двата само е малко прекалено, като се има предвид колко лесно става, а в сервиза все пак се предполага да са професионалисти
То в повечето сервизи, само се предполага, че са такива


Mayle - 27,80 лв.бр.
На колегата му дават 2 за 50. Незнам каква марка му препоръчват, но надали е нещо по-качествено от тва мейле, щом са му искали 50 лв...
П.с... за реглаж на предницата, без да се замислям ти препоръчвам ADI 95. Търси ги в Овча купел. Ходил съм на няколко места на реглажи и все колата ми я изкарваха "перфектна". След малко като я подкарам, волана крив, колелата бягат настрани. При ADI95, стенда е брутален и пичовете са БМВ-джий. Перфектно зацепен волан, преден и заден мост. За гъдел, пускам си я на павирано без ръце, с не особено голяма скорост и не дърпа на страни...

Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
Re: Как се сменят накрайниците отпред?Има ли особенности...
Dirty M5 driveR написа:Nasko_325TD написа:На мен ми искат 50 за двата.Май сам ще си ги сменя,все пак не вярвам да е невъзможно!
Благодаря ти колега!!!
E 50лв. за двата само е малко прекалено, като се има предвид колко лесно става, а в сервиза все пак се предполага да са професионалисти
а бе пичове, 20 кинта е само реглажа ... пък и 50лв. като ви се видят много за предница


Re: Как се сменят накрайниците отпред?Има ли особенности...
Ми щото явно колегата му е писнало да вика неволята и е решил сам да пробва. В тия гладни времена парите са си пари бре
Макар, че 50 лв изобщо не е много за накрайници. Ма поне в сервиз ще си го направят и хора които са правили такива неща досега, както и имат набора от нуждните инструменти. Докато колегата, ще експериментира. Няма лошо де, аматьори направиха Ноевия ковчег и издържа, а специалисти Титаник и потъна





Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как се сменят накрайниците отпред?Има ли особенности...
Аз разбрах 50лв. за двата външни накрайника, което е много. За двата вътрешни... нормално е, зависи какъв е сервиза. И не е нужно някой да ми обяснява с какви пари се поддържа кола, щото на мен това ми е работата, и ми е ясно кое как върви като цена. Просто не сме се доразбрали един друг
А за реглажа... специално при е36 знаете, че отпред само сходимостта се регулира, и става изключително елементарно. Всеки от вас ако отиде в сервиз, където регулират, и ви се обясни за точно 5 сек. какво трябва да се направи - зяпате в монитора и регулирате. И за да дърпа от нея, то точно никакъв реглаж не е направен. Да - на лице трябва да е фактора "регулирана предница", но това не е единственото условие колата да върви направо с пуснат волан и прочие. Гумите и джантите оказват голямо влияние, за което доста от вас предполагам дори и не подозират. То и не е нужно - всеки с познанията си. "Те гумите чисто нови, сега ги сложихме"... е да.. ама не. Това, че гумата е чисто нова не значи, че не може да бъде крива, да има фабричен дефект и т.н. Или пък въртите гумите на баланса, хоп - 10гр. и край - заключвате, че дърпането е от това. Така че хайде не с рогата напред
За всичко си има тънкости, и който го може - нека го направи.


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Как се сменят накрайниците отпред?Има ли особенности...
Не съм се изразил правилно!Съжалявам.
Искат ми за смяна 50 лв за двата.И отделно реглажа.
Нямам скоба и май е време да си закупя.
Искат ми за смяна 50 лв за двата.И отделно реглажа.

Нямам скоба и май е време да си закупя.

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как се сменят накрайниците отпред?Има ли особенности...
Nasko_325TD написа:Нямам скоба и май е време да си закупя.
Подобни способия не са евтини, така че ако ще ти е само за тая смяна на накрайници... по-добре отиди да ти ги сменят. По-евтино ще ти излезе.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Как се сменят накрайниците отпред?Има ли особенности...
Dirty M5 driveR написа:Nasko_325TD написа:Нямам скоба и май е време да си закупя.
Подобни способия не са евтини, така че ако ще ти е само за тая смяна на накрайници... по-добре отиди да ти ги сменят. По-евтино ще ти излезе.


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Как се сменят накрайниците отпред?Има ли особенности...
Така си е колеги,ще си закупя!!! 

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани