Проблем с паленето на студен двигател
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с паленето на студен двигател
stefkata1990 написа:Колеги от дюзите може ли да го прави или не?
Свалял съм ги с рейката и там дето хвърля гориво на цвят са абсолютно еднакви,да предположим,че имаше разлика в пръскането щеше да си личи като при свещите коя е работила добре и коя не.Затова не съм ги чистил на ултра звук,не мисля да е от тях..ти ако изкаш ги изчисти твойте и ще споделиш после дали има ефект.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Проблем с паленето на студен двигател
Наистина може и да е от дюзите. Или ниско налягане на бензина.
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Проблем с паленето на студен двигател
има един клапан там при дюзите тои маи е за налягането на бензина да не е от него
защото бензиновата помпа и филтара са ми нови 


- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Проблем с паленето на студен двигател
stefkata1990 написа:Колеги тарсих подобна тема но моя проблем не го намерих за това ще попитам тук?колата ми е е36 мото м43б18.Сутрин пали без да се чуди ,но не може да вдигне повече от 1000 об и оборотите играят от 1000 до 1200 об за около 10 сец и после застават на 1000.Ако реша да подам газ оборотомера не марда и нещо пука вав ваздушния филтър.Ако трагна колата "забива муцуната" и започва да дави.после видях че с повишаването на температурата мога да подавам повече газ на колата и като загрее на 90 градуса се оправя и няма проблеми - цеди си се до прекасвач.бях в "Nice car" на диагностика, но на топъл двигател и ми казаха че и няма нищо и да сменя дебитомера с работещ.смених го аз и на другата сутрин паля и пак така си прави.температурен датчик смених -черния от кам радиатора и от него не е.свещите са ми нови както и горивния филтър.сменил сам бензинова помпа, лабда сонда , датчик на коляновия вал и ДМЕ-то на колатаАко някои мойе да помогне ще сам много благодарен![]()
![]()
Несе занимавай с глупости и направи диагностика иначе ще си даваш парите на вятъра.
Закачай колата поне 2 пъти на година и да не ти се струва скъпо ще спестиш доста разходи.
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Проблем с паленето на студен двигател
бях в "Nice car" на диагностика, но на топъл двигател и ми казаха че и няма нищо и да сменя дебитомера с работещ.
Колега май не виждаш, че сам ходил но на топъл двигател и нямам никакви грешки.осжен да я оставя там да изстине и пак да я закачим
Колега май не виждаш, че сам ходил но на топъл двигател и нямам никакви грешки.осжен да я оставя там да изстине и пак да я закачим

- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Проблем с паленето на студен двигател
Колеги клапана за свободния ход работи не е от дебитомера.ламбдата е нова.2-та температурни дартчика не са нови са сега сам се насочил кам дюзите защото колата на ниски обороти хич я няма и като подам 2-3 пати рязко гас и стреля през ауспуха, а и жече не знам какво друго може да е
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с паленето на студен двигател
stefkata1990 написа:бях в "Nice car" на диагностика, но на топъл двигател и ми казаха че и няма нищо и да сменя дебитомера с работещ.
Колега май не виждаш, че сам ходил но на топъл двигател и нямам никакви грешки.осжен да я оставя там да изстине и пак да я закачим
Това с диагностиките и аз ходих и нищо,я пробвай докато работи да откачиш буксата на дебитомера да видиш дали ще ти работи колата защото мойта гасне значи работи,а при теб..Вакум регулатора му махам маркучето и вдига оборотите,при теб какво се получава..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Проблем с паленето на студен двигател
същото като при теб.също махам буксата на стапковото моторче и вдига оборотите.днес сложих други дюзи и от тях не е, но от както е малко по студено колата ми започна да пуши син пушек и да мирише на неизгорял бензин и да гори доста повече.дайте предложения по бързо колеги че разход от порядака на 15 на 100 не ми харесва изобщо.благодаря предварително 

- Venko_3222
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.09.2010
- Местоположение: kazalnak
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 m42b18
Re: Проблем с паленето на студен двигател
колега до скоро и аз го имах сащтиа проблем! аз карам м42б18 и смених какво ли не и нещтеше да се оправи,а сега смених ландата и се пооправи но пак не6те6е да варви както трабва и да пали. и един ден савсем слу4аино ми замириса на бензин след като биах карал колата и си иа вкарах с сервиза и по4нах да проследавам горивната система и се оказа 4е един марку4 се е нацепил и оти когато го оправих намам дерт! марку4а се намира на резервоара,от страната на уреда които показва колко гориво има в резервоара,те са два марку4а колега погледани си го намират се под задната седалка
касмет

- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Проблем с паленето на студен двигател
благодаря ти колега, но мисля че сам ги гледал ама не пречи пак да проверя.При мен маи ще излезе стапков мотор защото днес сутринта го изолирах (запуших марку4а ит кам гофрирания маркуч)и нямах дерт на студен двигател и после като позагря го слойих пак и си варвеше но ми играят оборотите и мисля чее от него пак и имам малко повишен разход ,но като го сменя ще пиша.Нищо че го свалях и чистих и като му пусна ток отваря може да е сваршил курса и да е за кофата 

- тъчи
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м10б18,е36 м52б20
Re: Проблем с паленето на студен двигател
stefkata1990 написа:Колеги тарсих подобна тема но моя проблем не го намерих за това ще попитам тук?колата ми е е36 мото м43б18.Сутрин пали без да се чуди ,но не може да вдигне повече от 1000 об и оборотите играят от 1000 до 1200 об за около 10 сец и после застават на 1000.Ако реша да подам газ оборотомера не марда и нещо пука вав ваздушния филтър.Ако трагна колата "забива муцуната" и започва да дави.после видях че с повишаването на температурата мога да подавам повече газ на колата и като загрее на 90 градуса се оправя и няма проблеми - цеди си се до прекасвач.бях в "Nice car" на диагностика, но на топъл двигател и ми казаха че и няма нищо и да сменя дебитомера с работещ.смених го аз и на другата сутрин паля и пак така си прави.температурен датчик смених -черния от кам радиатора и от него не е.свещите са ми нови както и горивния филтър.сменил сам бензинова помпа, лабда сонда , датчик на коляновия вал и ДМЕ-то на колатаАко някои мойе да помогне ще сам много благодарен![]()
![]()
Пробвай с други свещи.
На някои свещи топлинното число е друго, и докато загрее така се получава.
П.с. Личен опит - на жигула.
Успех

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с паленето на студен двигател
тъчи написа:stefkata1990 написа:Колеги тарсих подобна тема но моя проблем не го намерих за това ще попитам тук?колата ми е е36 мото м43б18.Сутрин пали без да се чуди ,но не може да вдигне повече от 1000 об и оборотите играят от 1000 до 1200 об за около 10 сец и после застават на 1000.Ако реша да подам газ оборотомера не марда и нещо пука вав ваздушния филтър.Ако трагна колата "забива муцуната" и започва да дави.после видях че с повишаването на температурата мога да подавам повече газ на колата и като загрее на 90 градуса се оправя и няма проблеми - цеди си се до прекасвач.бях в "Nice car" на диагностика, но на топъл двигател и ми казаха че и няма нищо и да сменя дебитомера с работещ.смених го аз и на другата сутрин паля и пак така си прави.температурен датчик смених -черния от кам радиатора и от него не е.свещите са ми нови както и горивния филтър.сменил сам бензинова помпа, лабда сонда , датчик на коляновия вал и ДМЕ-то на колатаАко някои мойе да помогне ще сам много благодарен![]()
![]()
Пробвай с други свещи.
На някои свещи топлинното число е друго, и докато загрее така се получава.
П.с. Личен опит - на жигула.
Успех
С три модела съм карал,даже от еднополюсни до четири полюсни Бош до НЖК и пак така..за колегата не знам...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- rocky66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 1.09.2010
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 530i
- Детайли за колата: ...
BMW 318i M43B18 1996
BMW 530i M54B30 2001
Re: Проблем с паленето на студен двигател
При мен също гаснеше студена и миришеше гадно от недоизгорелите газове.
След диагностика се оказа: неправилно смесообразуване - спукано гофре (даже на 2 места).
Изолирано добре с армирано тиксо, вече всичко е наред
След диагностика се оказа: неправилно смесообразуване - спукано гофре (даже на 2 места).
Изолирано добре с армирано тиксо, вече всичко е наред

- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Проблем с паленето на студен двигател
моето също беше сзепено и аз сам го облепил добре.При мен проблема излезе Клапана за празния ход.Днес на студне двигател ми изкарах марку4а от гофрето и го запу6их както и самото гофре.запалих и все едно като нова.запали си и си дарйеше оборотите но ако подам малко.като позагря след синята зона го загасих двигателя сварзах го пак и сичко наред.сега си тарся клапан да го сменя и всичко да е ок.Поздрави



- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с паленето на студен двигател
stefkata1990 написа:моето също беше сзепено и аз сам го облепил добре.При мен проблема излезе Клапана за празния ход.Днес на студне двигател ми изкарах марку4а от гофрето и го запу6их както и самото гофре.запалих и все едно като нова.запали си и си дарйеше оборотите но ако подам малко.като позагря след синята зона го загасих двигателя сварзах го пак и сичко наред.сега си тарся клапан да го сменя и всичко да е ок.Поздрави![]()
Колега за моторчето за празния ход ли говориш или за клапана за картерните газове,че така назовано клапан

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани