Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от michi69 » 08 Окт 2010, 15:34

Незнам,но може да са няколко вида от различни марки и затова да има разминаване в мненията кои са обслужваеми и кои не
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от michi69 » 08 Окт 2010, 15:44

Като обобщение,полиуретанови явно са много по стабилни на пътя,но са малко по твърди от гумените,някои марки полиеретанови трябва да се обслужват(да се смазват),а други не,като цяло с такива впечатления оставам
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от kdl » 08 Окт 2010, 15:44

Пич, искрен съвет от човек, който е пробвал няколко варианта:
Искаш ли полиуретани -> купуваш Powerflex.
Искаш ли тампони обикновени -> купуваш плътен.

2 комплекта полиуретани смених, докато си падна на гъза с Powerflex.

Не са по-стабилни, влачат повече по неравностите. Става по-като картинг.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от vld » 08 Окт 2010, 15:49

Пауърфлекса на комбито несъм го пипал изобщо.
Другите полиоретани на компакта са бая по твърди и на мен лично не ми допадат ше ги махам...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от Nukem » 08 Окт 2010, 18:04

Powerflex-a пълен комплект от Англия ти идва към 400лв, не си заслужава да взимаш непълен комплект правен не знам как си за 310лв, иначе аз бях чул че powerflex-a нещо с времето си излизал от гнездата и т.н, но не познавам някой който да кара от повече вреем с такива който да сподели впечатления!
На мойта ще и слагам powerflex обаче сигурно след нова, че много неща станаха на един път!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от bum_bum » 08 Окт 2010, 18:21

Щом на комбито не са мръднали прай сметка колко време деянат. Това със сигурност са първия комплект пауърфлекс сожен на е36 в България. Тогава никой не ги беше чувал даже, да не говоря за майстора, че ги гледаше като 3лв на цяло. :shock:
Мисля си, че има и значение къде каква твърдост тампон се слага. Пауърфлекса са различни цветове за отзад. Има сини има и черни. Вярно е и, че колата като сложих задните се одърви прекалено и сега по дребни неравности с висока скорост е като картинг-ти завиваш, тя си продължава с леки подскоци напред :mhihi: Пак по такива неравности направо като надам много газ дори при 120-130 задните гуми се отлепват от пътя и километража скача от 120 на 140 за секунда..
Това обаче може би е не само от по-твърдото окачване, а от свалянето на колата с което се разваля центъра на тежестта. Което пък се лекува с други методи, но трябва много точно мерене и точна работа, а готови китове за е36 няма и не знам дали ще намеря някой тук да го направи.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от metodi80 » 08 Окт 2010, 19:49

Нищичко не знам за полиуретановите тампони , но мога смело да кажа , че плътните - т.н. "м-кови" са много , ама много , ама много добри !!! На моята кола съм сложил такива (даже са с изместен център) и съм много доволен.... Само че ги взех от ДАРУКАР ! Не знам колегата , които каза , че носача се въртял в тях какви тампони е взел , но такова явление изобщо не съм наблюдавал при мен ! Оня ден се връщах от Козлодуй и по пътя влязох в такава дупка , че от вибрацията CD-то угасна , до сега не бях влизал в такава "старшна" дупка ... Слязох , погледнах , като очаквах тампона да е на дроб , да , ама не .... цял , целеничак и пита за още .... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E 60 - 218 ка
Мечтае да кара: V 10 5.0

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от madrus » 08 Окт 2010, 20:06

на полиуретановите им трябва от синята грес ( води се морска ) да се намажат хубаво иначе почват да скърцат


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от sonny » 10 Окт 2010, 19:26

Nukem написа:Powerflex-a пълен комплект от Англия ти идва към 400лв, не си заслужава да взимаш непълен комплект правен не знам как си за 310лв, иначе аз бях чул че powerflex-a нещо с времето си излизал от гнездата и т.н, но не познавам някой който да кара от повече вреем с такива който да сподели впечатления!
На мойта ще и слагам powerflex обаче сигурно след нова, че много неща станаха на един път!

Само дето поверфлекса отзад прави общо 8 тампона от 19, правят 4те на магарето, двата на носачите и тези на стаб/ щангата. а българските имат 15 от 19, не се правят само на задните аморт. горе и на щангата. предните им тампони НЯМАТ нищо общо с мостра от поверфлекс. А задните им тампони са правени по чертежи разработени от мен и от още един човек, ползвахме поверфлекса за задните, но само защото ги имаше под ръка и без тях,пак щяхме да си направим чертежите. Да не говорим, че по тези тампони има промени, лично аз съм ги изпробвал на комбито, преди да се пуснат в продажба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от Nukem » 10 Окт 2010, 22:08

sonny това не го знаех, тогава явно ще се минава на powerflex+останалите който липсват от Българските, мерси за инфото!
Ако меже да ми кажеш точно кой са тези 7 който липсват от powerflrx-a да знам какво да поръчам от момчето, ще съм ти безкрайно благодарен!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от sonny » 10 Окт 2010, 23:39

Nukem написа:sonny това не го знаех, тогава явно ще се минава на powerflex+останалите който липсват от Българските, мерси за инфото!
Ако меже да ми кажеш точно кой са тези 7 който липсват от powerflrx-a да знам какво да поръчам от момчето, ще съм ти безкрайно благодарен!

А защо просто не си вземеш всичко от БГ тампоните :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от Nukem » 11 Окт 2010, 0:07

Ми защото вече е поръчан!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 6.11.2002
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от ФЕРАРИСТ » 12 Окт 2010, 19:25

michi69 написа:До колкото знам трябва да се мажат с някаква специална грес,която да не се измие от водата демек водо устоичива и това да се прави минимум веднъж годишно,защото тампоните започват да се скапват иначе

Бардал морска грес е най - доброто което може да се ползва за условията в България.
Когато трябваше да изпробваме коя грес издържа най дълго, започнахме по едно и също време с литиева, медна(Пауърфлекс слагат в комплектите си медна), и морска......след 3 месеца суркане из БГ, с коли карани горе долу еднакво в зимен период, категорично морската грес имаше най малък процент загуба, в смисъл беше се запазила в най - голяма степен.
Проблема на несмазването на тампоните се изразява във скърцане, износването е в много по малка степен проблем......полиуретана е в пъти по издържлев от гумата, но подложен ли е на сухо триене - скърца, и дори и Пауърфлекс не могат да се преборят с това - изхода е само смазване поне веднъж годишно на тампоните в който металната втулка се върти по интензивно в тампона - при Е36 за щастие това са само 2 от тампоните отзад, и евентуално тампона на предния носач......
Сега в повечето комплекти където позволява ще слагаме и полиуретанови шайби за уплътнение между тампона и външната метална(когато има такава), за допълнително задържане и уплътнение на греста......щото това се оказва най - тънкия момент и решение против скърцането - да се задържи греста колкото се може повече......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от kdl » 12 Окт 2010, 22:31

Е как Powerflex да не могат да се преборят като тука bum_bum сложи преди 4-5 години такива, аз сложих преди сигурно 3 и не са пипани, колата е ежедневно на път и няма следа от изсъхване. Каналите на powerflexa си задържат грес и всичко си е наред.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени

Мнение от bum_bum » 12 Окт 2010, 22:58

Гледайте да налучкате твърдостта и състава на пауърфлека, пък те че със скърцането са се преборили няма кво да спорим. Както казах на комбито имах първия пауърфлекс на е36 сложен в България и не съм го чул да скърца някога.
Иначе имам друг един проблем с полиуретанов тампон правен на бай стругар. Тоя, който държи дифа на магарето, колкото пъти го стегна толкова пъти сам се развива болта :mhihi: Колко лепило отнесе не е истина и пак се развива.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook