Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Незнам,но може да са няколко вида от различни марки и затова да има разминаване в мненията кои са обслужваеми и кои не

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Като обобщение,полиуретанови явно са много по стабилни на пътя,но са малко по твърди от гумените,някои марки полиеретанови трябва да се обслужват(да се смазват),а други не,като цяло с такива впечатления оставам

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Пич, искрен съвет от човек, който е пробвал няколко варианта:
Искаш ли полиуретани -> купуваш Powerflex.
Искаш ли тампони обикновени -> купуваш плътен.
2 комплекта полиуретани смених, докато си падна на гъза с Powerflex.
Не са по-стабилни, влачат повече по неравностите. Става по-като картинг.
Искаш ли полиуретани -> купуваш Powerflex.
Искаш ли тампони обикновени -> купуваш плътен.
2 комплекта полиуретани смених, докато си падна на гъза с Powerflex.
Не са по-стабилни, влачат повече по неравностите. Става по-като картинг.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Пауърфлекса на комбито несъм го пипал изобщо.
Другите полиоретани на компакта са бая по твърди и на мен лично не ми допадат ше ги махам...
Другите полиоретани на компакта са бая по твърди и на мен лично не ми допадат ше ги махам...

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Powerflex-a пълен комплект от Англия ти идва към 400лв, не си заслужава да взимаш непълен комплект правен не знам как си за 310лв, иначе аз бях чул че powerflex-a нещо с времето си излизал от гнездата и т.н, но не познавам някой който да кара от повече вреем с такива който да сподели впечатления!
На мойта ще и слагам powerflex обаче сигурно след нова, че много неща станаха на един път!
На мойта ще и слагам powerflex обаче сигурно след нова, че много неща станаха на един път!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Щом на комбито не са мръднали прай сметка колко време деянат. Това със сигурност са първия комплект пауърфлекс сожен на е36 в България. Тогава никой не ги беше чувал даже, да не говоря за майстора, че ги гледаше като 3лв на цяло.
Мисля си, че има и значение къде каква твърдост тампон се слага. Пауърфлекса са различни цветове за отзад. Има сини има и черни. Вярно е и, че колата като сложих задните се одърви прекалено и сега по дребни неравности с висока скорост е като картинг-ти завиваш, тя си продължава с леки подскоци напред
Пак по такива неравности направо като надам много газ дори при 120-130 задните гуми се отлепват от пътя и километража скача от 120 на 140 за секунда..
Това обаче може би е не само от по-твърдото окачване, а от свалянето на колата с което се разваля центъра на тежестта. Което пък се лекува с други методи, но трябва много точно мерене и точна работа, а готови китове за е36 няма и не знам дали ще намеря някой тук да го направи.

Мисля си, че има и значение къде каква твърдост тампон се слага. Пауърфлекса са различни цветове за отзад. Има сини има и черни. Вярно е и, че колата като сложих задните се одърви прекалено и сега по дребни неравности с висока скорост е като картинг-ти завиваш, тя си продължава с леки подскоци напред

Това обаче може би е не само от по-твърдото окачване, а от свалянето на колата с което се разваля центъра на тежестта. Което пък се лекува с други методи, но трябва много точно мерене и точна работа, а готови китове за е36 няма и не знам дали ще намеря някой тук да го направи.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Нищичко не знам за полиуретановите тампони , но мога смело да кажа , че плътните - т.н. "м-кови" са много , ама много , ама много добри !!! На моята кола съм сложил такива (даже са с изместен център) и съм много доволен.... Само че ги взех от ДАРУКАР ! Не знам колегата , които каза , че носача се въртял в тях какви тампони е взел , но такова явление изобщо не съм наблюдавал при мен ! Оня ден се връщах от Козлодуй и по пътя влязох в такава дупка , че от вибрацията CD-то угасна , до сега не бях влизал в такава "старшна" дупка ... Слязох , погледнах , като очаквах тампона да е на дроб , да , ама не .... цял , целеничак и пита за още .... 

- madrus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 - 218 ка
- Мечтае да кара: V 10 5.0
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
на полиуретановите им трябва от синята грес ( води се морска ) да се намажат хубаво иначе почват да скърцат
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Nukem написа:Powerflex-a пълен комплект от Англия ти идва към 400лв, не си заслужава да взимаш непълен комплект правен не знам как си за 310лв, иначе аз бях чул че powerflex-a нещо с времето си излизал от гнездата и т.н, но не познавам някой който да кара от повече вреем с такива който да сподели впечатления!
На мойта ще и слагам powerflex обаче сигурно след нова, че много неща станаха на един път!
Само дето поверфлекса отзад прави общо 8 тампона от 19, правят 4те на магарето, двата на носачите и тези на стаб/ щангата. а българските имат 15 от 19, не се правят само на задните аморт. горе и на щангата. предните им тампони НЯМАТ нищо общо с мостра от поверфлекс. А задните им тампони са правени по чертежи разработени от мен и от още един човек, ползвахме поверфлекса за задните, но само защото ги имаше под ръка и без тях,пак щяхме да си направим чертежите. Да не говорим, че по тези тампони има промени, лично аз съм ги изпробвал на комбито, преди да се пуснат в продажба.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
sonny това не го знаех, тогава явно ще се минава на powerflex+останалите който липсват от Българските, мерси за инфото!
Ако меже да ми кажеш точно кой са тези 7 който липсват от powerflrx-a да знам какво да поръчам от момчето, ще съм ти безкрайно благодарен!
Ако меже да ми кажеш точно кой са тези 7 който липсват от powerflrx-a да знам какво да поръчам от момчето, ще съм ти безкрайно благодарен!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Nukem написа:sonny това не го знаех, тогава явно ще се минава на powerflex+останалите който липсват от Българските, мерси за инфото!
Ако меже да ми кажеш точно кой са тези 7 който липсват от powerflrx-a да знам какво да поръчам от момчето, ще съм ти безкрайно благодарен!
А защо просто не си вземеш всичко от БГ тампоните

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Ми защото вече е поръчан!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ФЕРАРИСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 6.11.2002
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
michi69 написа:До колкото знам трябва да се мажат с някаква специална грес,която да не се измие от водата демек водо устоичива и това да се прави минимум веднъж годишно,защото тампоните започват да се скапват иначе
Бардал морска грес е най - доброто което може да се ползва за условията в България.
Когато трябваше да изпробваме коя грес издържа най дълго, започнахме по едно и също време с литиева, медна(Пауърфлекс слагат в комплектите си медна), и морска......след 3 месеца суркане из БГ, с коли карани горе долу еднакво в зимен период, категорично морската грес имаше най малък процент загуба, в смисъл беше се запазила в най - голяма степен.
Проблема на несмазването на тампоните се изразява във скърцане, износването е в много по малка степен проблем......полиуретана е в пъти по издържлев от гумата, но подложен ли е на сухо триене - скърца, и дори и Пауърфлекс не могат да се преборят с това - изхода е само смазване поне веднъж годишно на тампоните в който металната втулка се върти по интензивно в тампона - при Е36 за щастие това са само 2 от тампоните отзад, и евентуално тампона на предния носач......
Сега в повечето комплекти където позволява ще слагаме и полиуретанови шайби за уплътнение между тампона и външната метална(когато има такава), за допълнително задържане и уплътнение на греста......щото това се оказва най - тънкия момент и решение против скърцането - да се задържи греста колкото се може повече......
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Е как Powerflex да не могат да се преборят като тука bum_bum сложи преди 4-5 години такива, аз сложих преди сигурно 3 и не са пипани, колата е ежедневно на път и няма следа от изсъхване. Каналите на powerflexa си задържат грес и всичко си е наред.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Гледайте да налучкате твърдостта и състава на пауърфлека, пък те че със скърцането са се преборили няма кво да спорим. Както казах на комбито имах първия пауърфлекс на е36 сложен в България и не съм го чул да скърца някога.
Иначе имам друг един проблем с полиуретанов тампон правен на бай стругар. Тоя, който държи дифа на магарето, колкото пъти го стегна толкова пъти сам се развива болта
Колко лепило отнесе не е истина и пак се развива.
Иначе имам друг един проблем с полиуретанов тампон правен на бай стругар. Тоя, който държи дифа на магарето, колкото пъти го стегна толкова пъти сам се развива болта

55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани