Прекъсва и няма мощност

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 19.06.2010
Пол: Мъж

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от valiober » 05 Май 2011, 8:20

Колега , при мен имаше подобен проблем , но с поредица от смени: -на свещи -топлинни датчици (много е важно да са ти читави) -маншона от дебитомера . Се оправи . При мен основния проблем беше датчика на разпределителния вал, който бъркаше компютъра и спъваше колата! Оказа се, че буксата била разхлабена пръснах я с контактен спрей, закачих я здраво и проблема изчезна сега е пушка !!!
Последна промяна valiober на 04 Мар 2015, 19:44, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 11.02.2009

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от mirkoo » 05 Май 2011, 9:41

колега не се откзвай и аз взех преди 2 год една м40б18 и собственика и като теб беше сменил всичко и се беше отказал (каза около 5000 за ремонти) аз я взех смених и темп. датчик и от тогава до сега нямам проблеми навъртях и 90 хил. и само газ и добро обслужване и това е самоче намам газ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от PREDATOR_318is » 05 Май 2011, 10:43

На мой приятел с м43б18 с ГИ - на газ му беше почнала да прави тая мизерия да работи на 3 цилиндъра и се оказа, че е една от бобинките на дюзите(едни малки оранжави нещица).
Но щом прави мизерии и на бензин пробвай това което колегите казват с бобини и палеца. Набил си достатъчно пари в тая кола за да се откажеш сега.
Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от grudev » 27 Май 2011, 11:41

Колега все едно аз съм ги писал тези неща. Моята италианка м40 има всички детски болести които си изброил. Един куп пари съм дал по нея и в момента съм без кола, сещаш се, в сервиза е и не могат да разберат какво й е. Има обикновено газово и не ще да пали, последния месец палеше трудно и се чудеше преди да тръгне, не държеше добре ниските обороти, но във високите както ти казва 6100 без проблем, тресеше двигателя все едно работи на 3 цилиндъра, абе всичко всичко изброено от теб. Баси филма
Drift machine ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от Jang1r » 27 Май 2011, 12:05

w1nner написа:Не тресе само при колометро 110 - 130 при десен завой

Крива гума,крива джанта или небалансирани такива ;)
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 3.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW X5 M
Детайли за колата: блъсната E36 318ti, '95

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от jlpetkov » 27 Май 2011, 13:31

Съболезнования колеги за неприятните проблеми.

1. Ако може да вкарам едно предположение -> имах подобен проблем на кола с ГИ (не бмв, но се надявам че няма особена разлика). След половин година ходене по мъките и благословии от майстори (последния предложи даже да ми даде някой лев и да и драсне клечката на колицата, толкова се беше изнервил) по абсолютна случайност открих къде е проблема!

Проблема беше в нерегламентиран въздух от най-неочаквано място, а по точно от гарнитурите на входящите колектори към главата. В моя случай там има две гарнитури, едната е клингеритова а другата хартиена и се слагат в точно определен ред: хартиената откъм колектора. естествено едни "майстори", които подменяха гумички на клапаните и т.н. бяха оплескали нещата при сглобяването на двигателя, като бяха обърнали реда на гарнитурите и това беше довело до "изгарянето" на хартиената и спукване на клингеритовата гарнитура откъдето влизаше и въздуха.
Естествено това водеше до сериозно влошаване на работата на двигателя на газ и доста по леко се усещаше на бензин, което никой не можа да ми обясни защо.
Проблема беше локализиран при пръскане от газаджия със сапунена вода при проверка на един маркуч за пропуски на газ.

След това доразвихме философски тестовия метод.
Съвета ми е да се вземе един пулверизатор (пръскало от препарат за прозорци например) и да се пръска обилно по въздушния тракт с ГАЗ ЗА ГОРЕНЕ (не с вода тъй като тогава има вероятност да се получи воден удар в двигателя и да доведе до много по крайни последствия) и да се следи за резки промени в работата на двигателя.
Естествено този тестов метод не носи 100%-ва гаранция за успех.
Не казвам също че и точно в това проблема на колегата, но е възможност за поява на аналогични симптоматики.

Естествено начин за тестване е и просто да се подменят всички гарнитури по входящия колектор както и гумения маншон на дебитомера.

и 2. ако може да попитам колегата, каква по-точно е грешката за сондата, която "нормално" се показва при коли с ГИ?
питам тъй като на моята 318-ка М42 (без газ) имах проблем със сондата и се оказа, че не самата сонда е проблема а буксата и. А според грешката на диагностиката, излизаше че е заминала самата сонда.
Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 15.07.2008
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: другите да изтръпват

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от 318iBMW » 27 Май 2011, 14:11

Колега и аз карам м40б18 и при мен ги имаше тия неща.Един ден реших да откача акумулатора и да поседи малко така без.Определено имаше разлика.Пробвай и ти може и от това да е,но аз обяснение с откачането на акумулатора нямам :lol: :lol: :kuku: .Ако си навит може и малко помощ :help: на място (не,че съм някъв майстор)
BMW 318i PoWeR Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от grudev » 19 Юли 2011, 10:59

bum_bum написа:По-скоро на разпределителния ;)



ако разпределителния е сдал багажа, ще качва ли 6100 оборота ?

Питрам защото и аз съм с проблемно палено понякога и нестабилни ниски обороти както и глъхнене и за губа на мощност в ниските. Сменил съм ламбда, стъпковото чистих, датчик на коляновия вал, въздушен филтар, дюзи и съм проверил всеки сантиметър от тръбите за въздух за пропуски и нямат!
Drift machine ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от bum_bum » 19 Юли 2011, 11:08

Имал съм проблем с него ама като едва пали колата и не работи стабилно и през ум не ми е минавало да я пробвам дали пълни обортомера. :kuku:
После били се чупели..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от jakson » 19 Юли 2011, 12:15

http://vbox7.com/play:0597b598
Погледни клипчето и ми кажи, нещо познато ли ти е от работата на двигателя ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от BorisMW » 22 Юли 2011, 19:53

jakson написа:http://vbox7.com/play:0597b598
Погледни клипчето и ми кажи, нещо познато ли ти е от работата на двигателя ?

На мен ми харесват оборотите ти на празен ход.От сумати време се опитвам да ги направя така да се получават каккто и при теб.Три моторчета смених-не се получи.Като че ли и оборотомера ти се движи по-бързо от моя :roll:
През фабричните колонки на 10 инч. лаптопче слушам клипа-нещо много дрънчи или трака.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от grudev » 22 Юли 2011, 20:54

Моята повече от 6100 не качва, дали от от датчика на разпределителния вал? И държи 700, а не 800-850 като при теб
Drift machine ....

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 22.01.2010
Местоположение: Карлово
Пол: Мъж
Кара: с вратите напред
Мечтае да кара: e30 Cabrio ;)
Детайли за колата: Спортен волан, Предни седалки плитко Рекаро, 3 точкови колани, Спортни пружини.

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от vtmn » 24 Юли 2011, 0:05

Колеги карам м50б20 ...от днес същия проблем. Само на бензин я карам. Тресе мотора, работи като на 3 цилиндъра, нещо съска покрай мотора, няма мощност да тръгне. 1 път да тръгне и във високите няма проблем, но в ниските мъка. Не е от ЕКУ-то - днес го смених. Темата Ви много ми помогна, утре започвам да търся проблема.....най-силно се съмнявам в свещи и гарнитури.
Човек и добре да живее се жени и син идиот му се ражда и ако не е карал BMW за какво е живял!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от BMWACSCHNITZER » 24 Юли 2011, 15:41

vtmn написа:Колеги карам м50б20 ...от днес същия проблем. Само на бензин я карам. Тресе мотора, работи като на 3 цилиндъра, нещо съска покрай мотора, няма мощност да тръгне. 1 път да тръгне и във високите няма проблем, но в ниските мъка. Не е от ЕКУ-то - днес го смених. Темата Ви много ми помогна, утре започвам да търся проблема.....най-силно се съмнявам в свещи и гарнитури.

Колега,моя м52б20 тресеше целия в ниските обороти и "вървеше" като 16ка и се оказа датчик колянов вал.Ако пали трудно може и тои да прави проблеми.Да спомена ако наистина се окаже тои,преди да си купиш нов датчик,погледни буксата на датчика-в края има гумен маншон,като го издърпаш надолу има 3 проводника които най вероятно са с прегоряла изолация и се допират един до друг,изолирай ги добре и пробваи! :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 22.01.2010
Местоположение: Карлово
Пол: Мъж
Кара: с вратите напред
Мечтае да кара: e30 Cabrio ;)
Детайли за колата: Спортен волан, Предни седалки плитко Рекаро, 3 точкови колани, Спортни пружини.

Re: Прекъсва и няма мощност

Мнение от vtmn » 24 Юли 2011, 19:03

BMWACSCHNITZER написа:
vtmn написа:Колеги карам м50б20 ...от днес същия проблем. Само на бензин я карам. Тресе мотора, работи като на 3 цилиндъра, нещо съска покрай мотора, няма мощност да тръгне. 1 път да тръгне и във високите няма проблем, но в ниските мъка. Не е от ЕКУ-то - днес го смених. Темата Ви много ми помогна, утре започвам да търся проблема.....най-силно се съмнявам в свещи и гарнитури.

Колега,моя м52б20 тресеше целия в ниските обороти и "вървеше" като 16ка и се оказа датчик колянов вал.Ако пали трудно може и тои да прави проблеми.Да спомена ако наистина се окаже тои,преди да си купиш нов датчик,погледни буксата на датчика-в края има гумен маншон,като го издърпаш надолу има 3 проводника които най вероятно са с прегоряла изолация и се допират един до друг,изолирай ги добре и пробваи! :yes:


Днес смених свещите - в окаяно състояние бяха. Пооправи се малко. Изключих дебитомера и сега върви добре, но не както трябва да върви....та май и дебитомер трябва да смена.
Човек и добре да живее се жени и син идиот му се ражда и ако не е карал BMW за какво е живял!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook