Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Бате Сашо написа: Свали тази на кутията, тя е на 2-3 болта, внимателно я задръж отгоре за да не изпадне вилката и някой да натисне много леко съединителя, за да видиш дали се движи. Ако няма течове, седи .
Работния цилиндър е на 2 болта , отвива се за норматив....
Бате Сашо , на къде да изпадне тази вила ?! Той аксиалния лагер е заклинил във вилката и не и позволява да мърда на никъде освен не пред и на зад , от своя страна той пък лагерува в първичния вал на кутията , така , че няма мърдане на цялата тая "система" и няма на къде да изпада вилката ....

Не винаги това , че в момента няма течове , означава , че работния цилиндър или помпата са здрави , както вече казах , случва се вътре гумичките да са износени , при което спирачната течност преминава през тях и тогава помпата не създава добро налягане. Започва да се чува характерен звук , като скърцане или нещо подобно (аз му казвам да "прифляква" ...

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Ясно, значи ще купя горната помпа от М3 а на долната ремонтен комплект гумички и ще се смени течноста, така май ще е най-добре защото в бъдеще и аз искам да минавам на апарати от 330 е46 опред и 328 е36 отзад!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
мале колко съм зле, там има контра шайба няма да пада 

Последна промяна Бате Сашо на 22 Авг 2010, 15:02, променена общо 1 път
Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Бате Сашо написа:след като свали помпата от кутия къде викаш лагеруваако искаш може да се обзаложим как ще изпадне ако някой натисне съединителя на свалена помпа :
Жив и здрав , ама виж само какво пишеш ....

Как ще е свалена помпата и като натисне съединителя ще изпада нещо ...

Ето къде лагерува вилката ... , няма на къде да "изпада" , първо я придържа пружината и пластмасовия пин , после самия лагер е заклинил в нея ... На къде ще "пада" ?!
Да съм свалял сефте помпа , да си приказваме , ама не е един и два пъти ...
Ако имаш предвид , че може леко да мръне на страна , това съм съгласен , но да "пада " , нема на къде да пада ...
Ето и нагледно http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... /pica7.jpg
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
Nukem написа:Ясно, значи ще купя горната помпа от М3 а на долната ремонтен комплект гумички и ще се смени течноста, така май ще е най-добре защото в бъдеще и аз искам да минавам на апарати от 330 е46 опред и 328 е36 отзад!
328 ама от е46 са за отзад

- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
И на моята кола педала на съединителя е по-твърд от други коли, които съм карал. След смяна на спирачна течност твърдостта при мен не се промени...
ПП Лично на мен по-твърдият съединител ми допада повече!
ПП Лично на мен по-твърдият съединител ми допада повече!




е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
bum_bum написа:В Щатите разправят, щото като се сложат големите апарати от 330- ка се увеличавал хода на педала и помпата от М-ка оправяла нещата, но аз лично по-дълъг ход на педала не усетих да има от тия апарати
Аз направих същата процедура, но отзад сложих М3-кови спирачки от 3.0, а отпред Е46 330 и педала на спирачката умекна. А съединителя от край време си ми е твърд, но и аз мисля да слагам горна помпа от М3..
А има ли разлика и каква е тя в помпите на М3 (3.0) и М3 (3.2) ? Дали от 3.2 няма да е по-добре в моя случай?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
А аз колко съм проС
През цялото време си мисля за спирачна помпа, а пиша в темата за съединителя и за помпа на съединител 


- vako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?
колеги аз днеска си смених съединителя понеже след смяната на двигател (от 1.8-2.
останах с стария (1.
съеднителя при който педала беше мн мек а днеска като сложих чисто нов комплек съединител LUK педала стана мн твърд което мн неме радва защото в градски условия ме заболява кръка .нормално ли е това, ?нали като се смени съединителя трябва дае мек докато е нов а като свуршва дае твърд ?






24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани