Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?

Мнение от metodi80 » 22 Авг 2010, 12:25

Бате Сашо написа: Свали тази на кутията, тя е на 2-3 болта, внимателно я задръж отгоре за да не изпадне вилката и някой да натисне много леко съединителя, за да видиш дали се движи. Ако няма течове, седи .


Работния цилиндър е на 2 болта , отвива се за норматив....
Бате Сашо , на къде да изпадне тази вила ?! Той аксиалния лагер е заклинил във вилката и не и позволява да мърда на никъде освен не пред и на зад , от своя страна той пък лагерува в първичния вал на кутията , така , че няма мърдане на цялата тая "система" и няма на къде да изпада вилката .... :smoke:
Не винаги това , че в момента няма течове , означава , че работния цилиндър или помпата са здрави , както вече казах , случва се вътре гумичките да са износени , при което спирачната течност преминава през тях и тогава помпата не създава добро налягане. Започва да се чува характерен звук , като скърцане или нещо подобно (аз му казвам да "прифляква" ... :mhihi: )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?

Мнение от Nukem » 22 Авг 2010, 12:34

Ясно, значи ще купя горната помпа от М3 а на долната ремонтен комплект гумички и ще се смени течноста, така май ще е най-добре защото в бъдеще и аз искам да минавам на апарати от 330 е46 опред и 328 е36 отзад!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!


Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 13.08.2010
Пол: Мъж

Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?

Мнение от Бате Сашо » 22 Авг 2010, 12:38

мале колко съм зле, там има контра шайба няма да пада :mhihi:
Последна промяна Бате Сашо на 22 Авг 2010, 15:02, променена общо 1 път
Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?

Мнение от metodi80 » 22 Авг 2010, 12:45

Бате Сашо написа:след като свали помпата от кутия къде викаш лагерува :mhihi: ако искаш може да се обзаложим как ще изпадне ако някой натисне съединителя на свалена помпа :


Жив и здрав , ама виж само какво пишеш .... :ok:
Как ще е свалена помпата и като натисне съединителя ще изпада нещо ... :mhihi:

Ето къде лагерува вилката ... , няма на къде да "изпада" , първо я придържа пружината и пластмасовия пин , после самия лагер е заклинил в нея ... На къде ще "пада" ?!
Да съм свалял сефте помпа , да си приказваме , ама не е един и два пъти ...
Ако имаш предвид , че може леко да мръне на страна , това съм съгласен , но да "пада " , нема на къде да пада ...

Ето и нагледно http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... /pica7.jpg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?

Мнение от bum_bum » 22 Авг 2010, 14:21

Nukem написа:Ясно, значи ще купя горната помпа от М3 а на долната ремонтен комплект гумички и ще се смени течноста, така май ще е най-добре защото в бъдеще и аз искам да минавам на апарати от 330 е46 опред и 328 е36 отзад!


328 ама от е46 са за отзад ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?

Мнение от Тонката » 22 Авг 2010, 19:37

И на моята кола педала на съединителя е по-твърд от други коли, които съм карал. След смяна на спирачна течност твърдостта при мен не се промени...

ПП Лично на мен по-твърдият съединител ми допада повече! :)
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?

Мнение от lakmus » 22 Авг 2010, 19:48

bum_bum написа:В Щатите разправят, щото като се сложат големите апарати от 330- ка се увеличавал хода на педала и помпата от М-ка оправяла нещата, но аз лично по-дълъг ход на педала не усетих да има от тия апарати :dunno:


Аз направих същата процедура, но отзад сложих М3-кови спирачки от 3.0, а отпред Е46 330 и педала на спирачката умекна. А съединителя от край време си ми е твърд, но и аз мисля да слагам горна помпа от М3..
А има ли разлика и каква е тя в помпите на М3 (3.0) и М3 (3.2) ? Дали от 3.2 няма да е по-добре в моя случай?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?

Мнение от bum_bum » 22 Авг 2010, 23:42

А аз колко съм проС :banghead: През цялото време си мисля за спирачна помпа, а пиша в темата за съединителя и за помпа на съединител :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Велико Търново

Re: Твърд педал на съединителя, помпа за съединителя от М3?

Мнение от vako_ludiq » 28 Юни 2011, 23:27

колеги аз днеска си смених съединителя понеже след смяната на двигател (от 1.8-2.8) останах с стария (1.8) съеднителя при който педала беше мн мек а днеска като сложих чисто нов комплек съединител LUK педала стана мн твърд което мн неме радва защото в градски условия ме заболява кръка .нормално ли е това, ?нали като се смени съединителя трябва дае мек докато е нов а като свуршва дае твърд ? :dunno: :dunno: :dunno:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook