Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Братле според мене според това което сам 4увал от маистори проблем с генератора ...
замери го и ви6 дали ти зарежда нормално ако работи би трявало да не гаснее .......


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
vld написа:С течение на времето от температурата се изпича кабела на датчика на коляновия вал и прави мизерии, поне при бензиновите е така.
А колкото до това какво общо има с паленето, ми той оказва положението на първи цилиндър на компа ГМТ за паленето, това ако не е важно...
Само да допълня, че ако проблема ти е в него то тогава няма да има симптом на мудно въртене, просто ще си върти и няма да пали.
Смени го тоя стартер, може да затяга чат пат и затова да не върти като хората.
А има вариант да ти губи маса или плюса на стартера да е хлабав и затова да не върти хубаво
Ако всичко по системата е добре и алтернатора зарежда нормално, колата не трябва да гасне при махане на акумолатраПравил съм го на всичките ми коли които съм имал и никоя не е гаснала.
Еле па дизел, то на него ток не му трябва кой знае колко че да работи.
Генератора зарежда 14,4в. По генератора всичко е наред - защото дава 14,4 кое друго може да не в ред и да оказва влияние върху паленето и защо се появява от време на време!? Всичко е затегнато по клемите.
Възможно ли е когато стартера загрее да затяга във втулките, понеже втулката се разширява и затяга ротора? Има ли някъде в Пловдив стент за стартери където да ги натоварват така както при палене на двигател?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
metodi80 написа:Azereus написа: Май прочетох, че си свалял клемите докато работи двг. Ако искаш да ти изгори компютъра, продължавай в същия дух!!!
То на компютъра няма да му стане нищо , ама на алтернатора това сваляна на клеми при запален двигател изобщо не му понася ....![]()
И после има теми "колко трябва да е напрежението... лампата ми светна... както карах и..."

_65536_kb_sec_ написа:Това не ти е Опел с моноинжекция, че да му изгори компота... има си стабилизатори, има си защити и тн, не е оставено току така...
Ето ти пример - в мойта кола като обърна клемите - не че е лесно но все пак, на таблото светва удивителната и изпищява гонга еднократно...
Де ги тия стабилизатори,на моя генератор устройството е като на опел,те на практика са едни и същи в всички коли...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Това,дали щи гасне или не при откачане на клема на акумулатора,зависи от реле-регулатора
Защо смятам така ли?-От опит.На времето,докато беше жигулката с вибрационния реле-регулатор "РР380",можех да откача клемата и не гаснеше.Когато обаче го изхвърлих и си направих електронен (на базата на инт.стабилизатор тип 723)-откача ли клемата,гаснеше на момента
(никога не правете това
Компа на BMW-то може и да е защитен,но лампи,CD-та и разни други работещи в момента консуматори си горят
По останалите точки-колегите са ти отговорили.




По останалите точки-колегите са ти отговорили.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
А някои знае ли колко е съпротивлението на датчика на коляновия вал?Мисля,че беше около 1400ома,о не съм сигурен!?
Другото остава да е стартера-и него ще сменя.
Колко е един нов?

Другото остава да е стартера-и него ще сменя.
Колко е един нов?

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
ned_gm28 написа:Това,дали щи гасне или не при откачане на клема на акумулатора,зависи от реле-регулатораЗащо смятам така ли?-От опит.На времето,докато беше жигулката с вибрационния реле-регулатор "РР380",можех да откача клемата и не гаснеше.Когато обаче го изхвърлих и си направих електронен (на базата на инт.стабилизатор тип 723)-откача ли клемата,гаснеше на момента
(никога не правете това
Компа на BMW-то може и да е защитен,но лампи,CD-та и разни други работещи в момента консуматори си горят
![]()
По останалите точки-колегите са ти отговорили.
Да това с клемите не мисля да го правя пак,благодаря колеги!
А това реле нали е заедно с четкодържателя!?Моето го сменихме с ново-струваше около 17лв.Дали не е някво смотано!?Взех го от специализиран магазин в Пловдив -"ФУГО".
Оригинално от къде мога да си намеря,ако тоша е менте?Динамото е Валео 95А.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
~Мишо~ написа:_65536_kb_sec_ написа:Това не ти е Опел с моноинжекция, че да му изгори компота... има си стабилизатори, има си защити и тн, не е оставено току така...
Ето ти пример - в мойта кола като обърна клемите - не че е лесно но все пак, на таблото светва удивителната и изпищява гонга еднократно...
Де ги тия стабилизатори,на моя генератор устройството е като на опел,те на практика са едни и същи в всички коли...
Не ти говоря за генератора, а за самите компютри - всеки един от тях има филтри на захранването



Не за друго ами просто напрежението винаги варира, и за да се гарантира стабилна работа на електрониката захранваетно от генератора може да да варира м-у 11.5-14V, електрониката изисква да е стабилно захранването при запален мотор, което значи захранване над 12V.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
_65536_kb_sec_ написа:~Мишо~ написа:_65536_kb_sec_ написа:Това не ти е Опел с моноинжекция, че да му изгори компота... има си стабилизатори, има си защити и тн, не е оставено току така...
Ето ти пример - в мойта кола като обърна клемите - не че е лесно но все пак, на таблото светва удивителната и изпищява гонга еднократно...
Де ги тия стабилизатори,на моя генератор устройството е като на опел,те на практика са едни и същи в всички коли...
Не ти говоря за генератора, а за самите компютри - всеки един от тях има филтри на захранването![]()
![]()
![]()
Не за друго ами просто напрежението винаги варира, и за да се гарантира стабилна работа на електрониката захранваетно от генератора може да да варира м-у 11.5-14V, електрониката изисква да е стабилно захранването при запален мотор, което значи захранване над 12V.
Колега, единствената защита , която има компа е от обратно напрежение ... , ако изобщо може да се нарече защита .... Понеже захранването на компа е едно-полярно (плюс , спрямо маса ), реално защита се явяват филтриращите електролитни кондензатори на входа на захранването на компа. Тъй като електролитния кондензатор не позволява през него да премине напрежение с обратна фаза ... (демек , ако обърнеш поляритета на захранването , чрез размяна на клемите на акумулатора , то компа уж няма да изгори и причината я изложих по горе .... ). Ако на това му казваш "защита" , то значи почти всяка електроника (която има филтриращ блок на захранването) е защитена ......

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
И така и не разбрах каква е цената на един нов стартер и съпротивлението на датчика на коляновия вал?
А как може да се разбере дали акумулатора се презарежда?

А как може да се разбере дали акумулатора се презарежда?

- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
колега, ако смениш четкодържателя, а медния колектор е износен, файда няма. но ако играе оборотомера, може да има проблем в тоците въобще.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Nasko_325TD написа:И така и не разбрах каква е цената на един нов стартер и съпротивлението на датчика на коляновия вал?![]()
А как може да се разбере дали акумулатора се презарежда?
За презареждането мога да ти отговоря:Работата на реле-регулаторът е да поддържа напрежението на борда в границите 13.8-14.3V при всякакви обороти на коляновия вал. Това,дори при включени по-сериозни консуматори,като фарове и подгрев на задното стъкло.Ако напрежението е по-ниско,акумулаторът ти няма да се зарежда ефективно.Ако е по-високо,ще презарежда.Това е пагубно за всеки акумулатор.Скъсява се живота му,поради ускорено събаряне на активна маса (от оловните плочи).
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Ами при мен динамото дава 14,4 при всички обороти и при включени,нагревател,парно,и климатик.А относно оборотомера-играе,но само при гасене на колата. 

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
akula написа:колега, ако смениш четкодържателя, а медния колектор е износен, файда няма. но ако играе оборотомера, може да има проблем в тоците въобще.
А колега не трябва ли тогава да не дава 14,4в?
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Nasko_325TD написа:И така и не разбрах каква е цената на един нов стартер и съпротивлението на датчика на коляновия вал?![]()
А как може да се разбере дали акумулатора се презарежда?
1300 ома е съпротивлението на датчика.Мери го при хубаво загрят мотор след продължително каране тогава си показва магариите най-добре

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Нормално ли е,при запален двигател, махайки +колата да гасне
Благодаря ти много братле!!!!Имаш бира! 

33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани