Отопление на дросел?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Отопление на дросел?
махай го смело подгрева, ефект има положителен и то не малък, за отрицателен ефект, не съм збелязъл, но положителен има. Най-малкото ако е М52,може да се провери по живи данни с карсофта колко пада температурата в интейка 

- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: Отопление на дросел?
sonny написа:махай го смело подгрева, ефект има положителен и то не малък, за отрицателен ефект, не съм збелязъл, но положителен има. Най-малкото ако е М52,може да се провери по живи данни с карсофта колко пада температурата в интейка
Щом Сони казва явно наистина има ефект.

Обаче сега друго ме мъчи - защо изобщо се слага това , като по всички логики ще спъва колата със тоя топъл въздух

Може би за да е еднаква температурата (или поне с малки разлики) на постъпващия въздух - ЗИМАТА И ЛЯТОТО.
Да може да се изпарява хубаво горивото зимата или при студен мотор и да не влиза на капчици в горивната камера, щото течния бензин не гори а само мие цилиндрите .
Аз за това се сещам ама

Re: Отопление на дросел?
sonny написа:махай го смело подгрева, ефект има положителен и то не малък, за отрицателен ефект, не съм збелязъл, но положителен има. Най-малкото ако е М52,може да се провери по живи данни с карсофта колко пада температурата в интейка


- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Отопление на дросел?
Значи утре свързвам маркучетата и слагам конусния филтър
Само да попитам отворите в които влиза и излиза антифриза в дросела да ги запушвам ли с нещо и ако ДА с какво?
Все пак някой не е ли запознат точно защо е сложен тоя подгрев?

Все пак някой не е ли запознат точно защо е сложен тоя подгрев?
- gog_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 30.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: пасатор с турбо..
- Мечтае да кара: самолет
Re: Отопление на дросел?
колега смело прайш един бай пас на маркучетата и си ти!
дросела няма нужда да го запушваш.успех

не става само с БМВ....трябва и акъл...
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Отопление на дросел?
sonny написа:махай го смело подгрева, ефект има положителен и то не малък, за отрицателен ефект, не съм збелязъл, но положителен има. Най-малкото ако е М52,може да се провери по живи данни с карсофта колко пада температурата в интейка
От каква на каква температура пада и в движение ли сте мерили и при колко топло време?
Re: Отопление на дросел?
Изрода написа:sonny написа:махай го смело подгрева, ефект има положителен и то не малък, за отрицателен ефект, не съм збелязъл, но положителен има. Най-малкото ако е М52,може да се провери по живи данни с карсофта колко пада температурата в интейка
Щом Сони казва явно наистина има ефект.![]()
Обаче сега друго ме мъчи - защо изобщо се слага това , като по всички логики ще спъва колата със тоя топъл въздух![]()
Може би за да е еднаква температурата (или поне с малки разлики) на постъпващия въздух - ЗИМАТА И ЛЯТОТО.
Да може да се изпарява хубаво горивото зимата или при студен мотор и да не влиза на капчици в горивната камера, щото течния бензин не гори а само мие цилиндрите .
Аз за това се сещам ама
ако треа отговоря откровенно, отговора е НЕ ЗНАМ. дросела си има термостатче, така, че не е постоянно топъл но дефакто логиката е, че при сток кола е важно първо емисии, второ разход, после шум, комфорт, плавно потегляне и т.н. топлия дросел явно има нещо от тези неща, но това не означава, че е 100% полезен, дори не означава изобщо, че е полезен. както знаем в книжаката на колата пише, да се запали и да се потегли веднага, ама това не е щото е полезно за колата, а щото е по-малко вредни емисии. така, че има неща дето на нас не ни харесват и съответно ги отстраняваме

nParMaTuK написа:sonny написа:махай го смело подгрева, ефект има положителен и то не малък, за отрицателен ефект, не съм збелязъл, но положителен има. Най-малкото ако е М52,може да се провери по живи данни с карсофта колко пада температурата в интейка
От каква на каква температура пада и в движение ли сте мерили и при колко топло време?
едно е39 го мерихме август месец и по спомен даде 12-15 градуса надолу, мерихме на място, не помня да сме карали и да мерим в движение.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Отопление на дросел?
Правил съм го ама на М10 /L джетроник/- полза никаква, на М43 беше се запушил, а собственика не беше разбрал дори, както и не усети разлика след като го отпушихме
only rear wheel drive
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Отопление на дросел?
michev написа:Правил съм го ама на М10 /L джетроник/- полза никаква, на М43 беше се запушил, а собственика не беше разбрал дори, както и не усети разлика след като го отпушихме
М10, L-jetronic, няма стъпков мотор, като на мотроника. Вместо него се използва най обикновен шибър, който се отваря-затваря в зависимост от температурата на главата. Допирните повърхности на шибъра и главата са алуминиеви, с висока топлопроводимост. В корпуса на шибъра има биметална пластина, която при температура 20-30 градуса, както и при минусови е извита на дъга. Колкото повече се загрява тази пластина, толкова повече се изправя, с което затваря байпасния канал. При спадане на външните температури под 2.5 градуса се подава напрежение към нагревателя на пластината, с цел по-бързо затваряне на отвора, без да е необходимо да загрее главата. Двигателите с този тип инжекциони имат ръчно регулиране на празния ход с един конусен болт, който увеличава или стеснява байпасния канал, част от който е и това устройство за стабилизиране оборотите на празен ход. Всички инжекциони тип motronic, имат стъпков мотор, устройството на който е известно на повечето потребители във форума. Ще поясня защо толкова подробно акцентирам на това. Двигателите с метални колектори страдат от недостатъка загряване на входящия въздух, именно от загряването на колектора от главата и топлия въздух, засмукван от перката /ите/ на охладителната система. Това се усеща като моментна загуба на торк при потегляне и особено при движение в градски условия и задръствания, лятно време. На дълъг път загряването на металните тръби е сведено до минимум, защото влиза силна струя въздух през дроселовата клапа и охлажда колектора. Не така стоят нещата при работа на празен ход, предимно в градски условия. Електическият стъпков мотор създава байпас на входящия въздух, а дросела е почти затворен. Студеният въздух донякъде охлажда долната част на колектора и разширението на горната. По този начин смукателите се загряват много и се създава усещането за намалена мощност при потегляне, което си е точно така. Инжекциона L-jetronic, около или малко след излизане на стрелката от синята зона, практически няма байпасен канал, за разлика от мотроника и засмукваният въздух минава изцяло през дросела, като охлажда колектора. Писах в тази тема, че няма никакъв ефект премахването на отоплението на колектора /дросела/, което си е едно и също, при двигателите м40, 42, 43 и 44. По-различен е варианта на м44, на който байпасното устройство е монтирано на самия корпус на дросела. Явно инженерите са отчели недостатъка в предишните версии м40,42 и 43. Премахването на отоплението на м50-52, предполагам ще има положителен ефект, защото е с пластмасови колектори.
Последна промяна ивчо3 на 23 Май 2010, 12:37, променена общо 1 път
- diqn_bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 18.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-to nastrani
Re: Отопление на дросел?
здр колеги аз съм с м50б20 може ли да кажете дали и аз имам такова отопление на дросела че мисля да го махна и аз.и ако има каде точно се намира аз имам два маркуча които влизат във кутията на въздушния филтър дали това е отоплението щото гледам че на дросела невлизат никакви маркучи.много ще съм ви благодарен. 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Отопление на дросел?
Освен тези маркучета, трябва да има и клапан- термостат. Да, те са за отоплението, което предполагам на м52 е на дросела. На м50 

- diqn_bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 18.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-to nastrani
Re: Отопление на дросел?
и аз вече го затапих .значи аз не съм видял добре тези маркучета кадето отиват във кутията след тва от там отиват във дросела в долната част .махнах маркучите от дросела и ги свързах чрез баипас .нали така трябва да се направи или съм объркал нещо.
Re: Отопление на дросел?
А само да попитам, вие каква разлика очаквате? Некви 20-30-80 коня ли??? Разликата е в това, че колата става по-рязка при изфорсирване, заради повечето въздух, дефакто става по-точно измерването на мафа и въздуха си минава по-безпроблемно през дросела, без допълнително затопляне. Реално при работещо термостатче се случва точно това, ама нии вяра му нямаме. Аз разлика съм си усетил от това, че съм си махнал отоплението и то на мъртва двайска.
- vanko 318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 28.06.2009
- Местоположение: високо в планината
- Пол: Мъж
- Кара: млади майки да полудяват ...
- Мечтае да кара: всичко,без пари да давам
Re: Отопление на дросел?
Здравеите колеги,всички пишете ама никои никакви снимки не пуска.Даите някоя снимка да видиме за какво става вапрос. 

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Отопление на дросел?
vanko 318i написа:Здравеите колеги,всички пишете ама никои никакви снимки не пуска.Даите някоя снимка да видиме за какво става вапрос.
2-ве маркучшта свързани с тръбичка

55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани