Ремонт на виско шпер?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Ремонт на виско шпер?
Infinite написа:Има виско шпер на е36 (макар и зверски рядко да се срещат, главно по последните е36ци). Имам познат с компакт с M43B19 мотор, който е произведен 99-та година. Силно се съмнявам да има какъвто и да е ремонтен комплект за този вид шпер
Виско шпера се ползва 4х4 автомобили, за да може да прехвърли въртящ момент от централния диф към задния.След като компакта има само 1 задвижващ мост виско съединителя каква роля има според тебе?
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Ремонт на виско шпер?
В случая става въпрос за виско блокиране на задния диференциал, имат го е30 325их, нисан с13, с14, мазда мх5 и тн 

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Ремонт на виско шпер?
M10 написа:В случая става въпрос за виско блокиране на задния диференциал, имат го е30 325их, нисан с13, с14, мазда мх5 и тн
Mazda MX-5 е на предно, а Нисаните са на друг принцип, но не и на виско.Виско системата с фрикционни пластини и вискозитетн гел се ползва за предаване на въртящ момент между оси.Няма как да имаш виско съединител между полуоските, при положение че имаш шпер касета.По тфойта логика задния диференциал трябва да е малко по-голям от този на Камаз.А Нисаните са си чисто и просто ЛСД-та, американските са с клипсове, които на повишен въртящ момент заключват касетата..
И само да вметна, че виското не се ползва за блокиране на задния диференциал, защото то работи на принципа на приплъзване, и ако работи постоянно зацепено както твърдиш, на 2рата минута ще се взриви цялата механика по колата!.
Re: Ремонт на виско шпер?
Mazda mx5 си е точно на задно и са с виско шперове.
А IXа как е с виско, а не е с колосални размери
Колега да не бъркаш виско диффа с виско муфа(visco kupplung)?
А IXа как е с виско, а не е с колосални размери

Колега да не бъркаш виско диффа с виско муфа(visco kupplung)?
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Ремонт на виско шпер?
bmw28 написа:Mazda mx5 си е точно на задно и са с виско шперове.
А IXа как е с виско, а не е с колосални размери![]()
Колега да не бъркаш виско диффа с виско муфа(visco kupplung)?
Обърках я с МХ 3, http://www.youtube.com/watch?v=9B0ANOI3GcM гледайте това клипче за да разберете за къде е виско муфата, за какво се ползва.
Re: Ремонт на виско шпер?
ekcta3uto написа:bmw28 написа:Mazda mx5 си е точно на задно и са с виско шперове.
А IXа как е с виско, а не е с колосални размери![]()
Колега да не бъркаш виско диффа с виско муфа(visco kupplung)?
Обърках я с МХ 3, http://www.youtube.com/watch?v=9B0ANOI3GcM гледайте това клипче за да разберете за къде е виско муфата, за какво се ползва.
В темата се пише за виско LSD диф.
А не за виско муфи. И тия муфи ги няма когато има централен диф, ама това е др. Тема....
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: Ремонт на виско шпер?
ekcta3uto написа:M10 написа:В случая става въпрос за виско блокиране на задния диференциал, имат го е30 325их, нисан с13, с14, мазда мх5 и тн
Mazda MX-5 е на предно, а Нисаните са на друг принцип, но не и на виско.Виско системата с фрикционни пластини и вискозитетн гел се ползва за предаване на въртящ момент между оси.Няма как да имаш виско съединител между полуоските, при положение че имаш шпер касета.По тфойта логика задния диференциал трябва да е малко по-голям от този на Камаз.А Нисаните са си чисто и просто ЛСД-та, американските са с клипсове, които на повишен въртящ момент заключват касетата..
И само да вметна, че виското не се ползва за блокиране на задния диференциал, защото то работи на принципа на приплъзване, и ако работи постоянно зацепено както твърдиш, на 2рата минута ще се взриви цялата механика по колата!.
Вярно,темата е стара,но ми стана интересно,понеже има някои мнения с грешки....
Имам Примера (Нисан) с два виско шпера,та виско гела се ползва за какво ли не.........,дори и в нисан . Поне някъде в темата става ясно,че могат да се рециклират такива касети.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Ремонт на виско шпер?
ТРСТ написа:ekcta3uto написа:M10 написа:В случая става въпрос за виско блокиране на задния диференциал, имат го е30 325их, нисан с13, с14, мазда мх5 и тн
Mazda MX-5 е на предно, а Нисаните са на друг принцип, но не и на виско.Виско системата с фрикционни пластини и вискозитетн гел се ползва за предаване на въртящ момент между оси.Няма как да имаш виско съединител между полуоските, при положение че имаш шпер касета.По тфойта логика задния диференциал трябва да е малко по-голям от този на Камаз.А Нисаните са си чисто и просто ЛСД-та, американските са с клипсове, които на повишен въртящ момент заключват касетата..
И само да вметна, че виското не се ползва за блокиране на задния диференциал, защото то работи на принципа на приплъзване, и ако работи постоянно зацепено както твърдиш, на 2рата минута ще се взриви цялата механика по колата!.
Вярно,темата е стара,но ми стана интересно,понеже има някои мнения с грешки....
Имам Примера (Нисан) с два виско шпера,та виско гела се ползва за какво ли не.........,дори и в нисан . Поне някъде в темата става ясно,че могат да се рециклират такива касети.
http://bgmufi.com/
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: Ремонт на виско шпер?
ekcta3uto написа:ТРСТ написа:ekcta3uto написа:M10 написа:В случая става въпрос за виско блокиране на задния диференциал, имат го е30 325их, нисан с13, с14, мазда мх5 и тн
Mazda MX-5 е на предно, а Нисаните са на друг принцип, но не и на виско.Виско системата с фрикционни пластини и вискозитетн гел се ползва за предаване на въртящ момент между оси.Няма как да имаш виско съединител между полуоските, при положение че имаш шпер касета.По тфойта логика задния диференциал трябва да е малко по-голям от този на Камаз.А Нисаните са си чисто и просто ЛСД-та, американските са с клипсове, които на повишен въртящ момент заключват касетата..
И само да вметна, че виското не се ползва за блокиране на задния диференциал, защото то работи на принципа на приплъзване, и ако работи постоянно зацепено както твърдиш, на 2рата минута ще се взриви цялата механика по колата!.
Вярно,темата е стара,но ми стана интересно,понеже има някои мнения с грешки....
Имам Примера (Нисан) с два виско шпера,та виско гела се ползва за какво ли не.........,дори и в нисан . Поне някъде в темата става ясно,че могат да се рециклират такива касети.
http://bgmufi.com/
Благодаря,колега! БГмуфите ги зная от есента на 2009г. Там ще си рециклирам и виско ДИФОВЕТЕ,а ако е възможно ще подменя и касетата на предния диф с виско-такава.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Ремонт на виско шпер?
Сакън, ще се убиеш. На колите с предно предаване (като мазда мх-5 и нисан с13
) не се слагат виско шперове, защото блокират между осите, което привлича като магнит колата към дърветата!!! А и дифа е по-голям от този на камаз и незнам ще се хване ли при теб. Ако все пак си решил, може би трябва направо да присадиш заден мост от камаз отпред, защото предните на камаза нямат диф, а от завиване нямаш нужда след като са ти блокирани осите 



- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: Ремонт на виско шпер?
M10 написа:Сакън, ще се убиеш. На колите с предно предаване (като мазда мх-5 и нисан с13![]()
) не се слагат виско шперове, защото блокират между осите, което привлича като магнит колата към дърветата!!! А и дифа е по-голям от този на камаз и незнам ще се хване ли при теб. Ако все пак си решил, може би трябва направо да присадиш заден мост от камаз отпред, защото предните на камаза нямат диф, а от завиване нямаш нужда след като са ти блокирани осите
Спокойно,колега;Колата ми не е с предно предаване.Не е и със задно.Ползвай глобалната търсачка,така ще ти стане ясно.Търси инфо за примера 4х4.Средния и задния диф са виско лсд.Сузуки витара също ползват в някои модели за ЗАДНИЯ мост и никак не са големи като на......както го каза.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Ремонт на виско шпер?
@ekcta3uto, правиш анти-реклама на сервизчето, първо научи разликите м/у валове и оси, запознай се след това с диференциалите произведени от бмв и чак тогава давай наистина с компетентни мнения, че иначе подвеждаш хората...
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Ремонт на виско шпер?
ТРСТ написа:както го каза.
не го казах аз, а колегата екстази, чети квото пише той ги разбира

- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: Ремонт на виско шпер?
M10 написа:ТРСТ написа:както го каза.
не го казах аз, а колегата екстази, чети квото пише той ги разбира
Вярно бе.Доста разбиращи люде има тук. Да обобщим: Виското,разглеждано като шпер диф,е много приятно за каране-собствен опит. Не е подходящо за спорт сякаш,но хубавото е ,че се ремонтира.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани