Схема за клапата на задното гърне при 328
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Схема за клапата на задното гърне при 328
Ще имаш грешка "Клапан изгорели газове" запаметена в ЕКУ-то,но не е проблем. 



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: Схема за клапата на задното гърне при 328
R_Lakov написа:А какво да направя ако искам да стои постоянно отворена тая клапа. Смисал, дали ще се отрази отрицателно на колата? Дали ще даде някаква грешка на чека.
Клапата ще е отворена ако и извадиш буксата на машинката(т.е.прекъснеш захранването и)
ще се отчете грешка естествено но не е фарална

- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10
Re: Схема за клапата на задното гърне при 328
Това ми е целта, да се чува малко повече в ниските.
http://www.e36-tech.com/forum/diy-328i- ... -3402.html
http://www.e36-tech.com/forum/diy-328i- ... -3402.html

Re: Схема за клапата на задното гърне при 328
Здравеите и от мен! Сложих 2.8 но генерацията е правена
с 2-ве резонансови пури заглошител и спортно гърне съм
Заглошитела го сложих защото без него нещата бяха страшни
Сега звукът е доста силен и плътен и на ниские
Нямам клапа
http://foto-bg.info/display/O6NZXTURJYKFJPNUYACBF80Z5PA8L558.jpg
http://foto-bg.info/display/YUK7RRELB7HNCZAP4ROQ8189LFGSLE2F.jpg
с 2-ве резонансови пури заглошител и спортно гърне съм
Заглошитела го сложих защото без него нещата бяха страшни
Сега звукът е доста силен и плътен и на ниские
Нямам клапа

http://foto-bg.info/display/O6NZXTURJYKFJPNUYACBF80Z5PA8L558.jpg
http://foto-bg.info/display/YUK7RRELB7HNCZAP4ROQ8189LFGSLE2F.jpg
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Схема за клапата на задното гърне при 328
Извинете ме , че така се намесвам ама от доста време се чудя за тязи клапа . Каква роля изпълнява ? Прочетох , че има връзка с ЕКУто , да не би да е на принципа на дебитомера ?
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Схема за клапата на задното гърне при 328
при студен мотор е затворена, принципно и при топъл май е затворена, а се отваря след някви обороти.
- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10
Re: Схема за клапата на задното гърне при 328
При угасен мотор стои отворена. 2-3 секунди след като запалиш вакум я затваря. Отваря се след 2000- 2300 оборота при мен.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Схема за клапата на задното гърне при 328
Ролята на тази клапа е да е тиха колата на ниски обороти, а тъй като Б28 за е36 е бил най-големия мотор (не броя М-ките), следователно е най-спортно насочената версия, най-скъпата, най-вървящата. За това е сложена и тази клапа на ауспуха. На ниски обороти и из града ти е тихичко, като я настъпиш и клапата се отвори, звука е доста по-силен, за по-"спортно" усещане. Като цяло си е било едно нововъведение което е слагано само в най-скъпите е36-тици... Самата работа на клапата се управлява от комютъра на автомобила, като след 2500 оборота се отваря тази клапа. Системата за управление е осъществена чрез вакуум, който се взима от входящия колектор, вакуум резервоарче, електромагнитен клапан и тръби. Ако някой се чуди (който разбира се няма такова гърне на колата си) дали има смисъл от тази клапа и дали ефекта от отварянето й е толкова голям - разликата е с една дума ОГРОМНА. При отворена клапа звука е просто... много по-силен и различен. Ако ви е интересно, тези дни ще ви снимам едно видео с отворена и затворена клапа за да стане по-ясно колко голяма е разликата. Тъй като при мен гърнето е слагано допълнително и след дълги размисли и опити оставих клапата изцяло отворена...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Схема за клапата на задното гърне при 328
sabi1984 написа:айде и аз да кажа кавото знам по въпроса.
от вакум машинката излизат две кабелчета-едното се вързва на следконтактен плюс(хващате го някаде по избор) а другия се вързва за 68 пинт на компа(кафяв кабел)
ако не се лъжа така беше но за по сигурно ще погледна пак схемите
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Схема за клапата на задното гърне при 328
тоя 68 май е за клапанчето за бензиновите пари
малко стара тема изравям, но сега искам да я направя тази клапа, а никъде не намирам къде се връзва тази управляваща маса...
някой може ли да даде няква схема?
малко стара тема изравям, но сега искам да я направя тази клапа, а никъде не намирам къде се връзва тази управляваща маса...
някой може ли да даде няква схема?
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани