ръжди под купето

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: ръжди под купето

Мнение от metodi80 » 22 Мар 2010, 13:31

ned_gm28 написа:Има един преобразувател на ръжда "KALFOS".Цветът му е "слонова кост",пробвал съм го-страхотен е :!: Можеш да го нанасяш директно върху ръждата (аз отстранявам ръждата,без да се престаравам).Играе ролятя и на грунд!Върху него нанасяш антикорът и няма ядове!А черен антикор има-просто потърси :arrow:


Колега , сигурен ли си , че този ръждо-преобразувател играе роля и на грунд .... в смисъл производителя ли го твърди това или ... ? Питам , понеже ако е така , както казваш ,си спестяваш работата по допълнителното нанасяне на грудн (аз ползвам епоксиден грунд , когато ми се налага ..., но първо нанасям преобразувтел , след това грунд ... , разправия ...). Каква му е цената на този преобразувател и в каква разфасовка се предлага (като количество..) ?
Последна промяна metodi80 на 22 Мар 2010, 17:42, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: varna/silistra
Пол: Мъж

Re: ръжди под купето

Мнение от revenger » 22 Мар 2010, 13:49

така ясно вече, силикон=пълна българска глупост от моя страна,но някой ще помоге ли откъде да си намеря боди и ако може да говорим в цени. :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: ръжди под купето

Мнение от Борис_Малинов » 22 Мар 2010, 18:21

Истината е само една:след като подготвите старателно повърхноста за боядисавне,възможно най-добрия вариат за подови покрития на автомобила е това:http://www.kupilisi.com/popup_image.php?pID=10298
Става въпрос не за силикона а за лепилото в синята кутия.След като го намажета с четка,няма махане в буквални смисъл на думата.Всички останали антикори на пазара се разтварят кореселин а това един път исъхне ли,просто няма сваляне.Наподобява гъста смес,и след като исъхне напълно придобива заводски вид.Може да се нанася с четка или със специален шприц-пистолет.Колеги пробвал съм всевъзможни варианти,но това е най-добрият продук предлаган на пазара.Най-интересното е,че много малко хора го знаят и съответно го използват ;)Хубавото е и,че върхо него спокойно може да се боядисва с цвят какъвто е колата ви.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: ръжди под купето

Мнение от jakson » 22 Мар 2010, 20:03

Flymen написа:И при мен на няколко места има същия проблем - ето какво правих вчера и днес
1.Зашкурвам ръждивото и почиствам.
2.Мажа с преобразувателя на WURTH
3.Няколко часа след вюрта минавам с Mr.Zink -българския вариант на Zinga
4.Пръскам с Боди 950 сивото -стои като гума и издържа на камъчета и др.

Бих добавил и
5. Намзаваш хубаво с Антикор . Това е една черна гъста каша , която е дзифт с някакъв примес или по-просто казано една от съставките на асфалта . Асфалта е дзифт и камъчета които се набиват много плътно 1 до др като образуват твърда настилка , а дзифта се ползва като лепило . Та намажи антикор и няма да съжаляваш , разбира се след като си почистил мястото и си го обработил както е посочено . Успех !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: ръжди под купето

Мнение от Борис_Малинов » 22 Мар 2010, 20:18

От ниските температури антикора се напуква,после влиза вода и познай...?
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: ръжди под купето

Мнение от ned_gm28 » 22 Мар 2010, 20:30

metodi80 написа:
ned_gm28 написа:Има един преобразувател на ръжда "KALFOS".Цветът му е "слонова кост",пробвал съм го-страхотен е :!: Можеш да го нанасяш директно върху ръждата (аз отстранявам ръждата,без да се престаравам).Играе ролятя и на грунд!Върху него нанасяш антикорът и няма ядове!А черен антикор има-просто потърси :arrow:


Колега , сигурен ли си , че този ръждо-преобразувател играе роля и на грунд .... в смисъл производителя ли го твърди това или ... ? Питам , понеже ако е така , както казваш ,си спестяваш работата по допълнителното нанасяне на грудн (аз ползвам епоксиден грунд , когато ми се налага ..., но първо нанасям преобразувтел , след това грунд ... , разправия ...). Каква му е цената на този преобразувател и в каква разфасовка се предлага (като количество..) ?

Въпросният преобразувател ми го даде един бивш колега.Каза,че служи едновременно и като грунд,и ми показа на неговото Рено по купето места,които е третирал само с него.Каза,че откакто го е нанесъл са минали 5 месеца,по време на които колата е мита и по автомивки.Водоструйките не са го покътнали :shock: Аз също го ползвах,като на някои места върху него все-пак ползвах и грунд "Body",а на други места-не - останах супер доволен :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: ръжди под купето

Мнение от metodi80 » 22 Мар 2010, 22:09

vld написа:Ако някой обясни точно как да се оправят ръжди по ламарина няма да е никак зле.
Имам в предвид, то процедурата е ясна, малко зашкурване, преобразовател чака се да посивее и после грунд и накрая боя.
Мен ме интересува какъв грунд, какъв ръждо преобразовател да се ползват?
Въпроса е така да се направи, че да не избие пак след първата зима и да стане почти като истинско?
Знам че най-хубаво става когато се боядисва цял детайл(най-добре цялостно пребоядисване на колата), но на някои коли просто не си заслужава.
Та затова не е лошо да дадете съвет как да се даде живот още няколко години.


Понеже Владо зададе въпроса , а аз следя темата с интерес и от това , което каза ned_gm28:

ned_gm28 написа:Има един преобразувател на ръжда "KALFOS".Цветът му е "слонова кост",пробвал съм го-страхотен е Можеш да го нанасяш директно върху ръждата (аз отстранявам ръждата,без да се престаравам).Играе ролятя и на грунд!Върху него нанасяш антикорът и няма ядове!А черен антикор има-просто потърси


и от това което каза Борис_Малинов:

Борис_Малинов написа:Истината е само една:след като подготвите старателно повърхноста за боядисавне,възможно най-добрия вариат за подови покрития на автомобила е това: http://www.kupilisi.com/popup_image.php?pID=10298
Става въпрос не за силикона а за лепилото в синята кутия.След като го намажета с четка,няма махане в буквални смисъл на думата.Всички останали антикори на пазара се разтварят кореселин а това един път исъхне ли,просто няма сваляне.Наподобява гъста смес,и след като исъхне напълно придобива заводски вид.Може да се нанася с четка или със специален шприц-пистолет.Колеги пробвал съм всевъзможни варианти,но това е най-добрият продук предлаган на пазара.Най-интересното е,че много малко хора го знаят и съответно го използват Хубавото е и,че върхо него спокойно може да се боядисва с цвят какъвто е колата ви.


Мисля , че може да се обобщи :
Почиства се ръждата до колкото е възможно , маца се с ръждопреобразувател-грунд KALFOS, след това се маже с Боди 999 и готово ....
Ако правилно съм прочел , май така трябва да са нещата ... ??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: ръжди под купето

Мнение от Борис_Малинов » 23 Мар 2010, 1:15

Това е верният и с трайност вариант :yes:
Пробвал съм какви ли не варианти и техники за да се преборя с ръждата,но това лепило "999" е един от продуктите на "BODY",които просто наистина вършат работа.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1993
Регистриран на: 12.09.2003
Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
Пол: Мъж
Кара: 98' e36 318i
Мечтае да кара: e36 ///M3
Детайли за колата: M43B18

Re: ръжди под купето

Мнение от BMWMHartge » 24 Мар 2010, 19:14

И последния тъп въпрос. Антикор и преобразувател за ръжда едно и също ли е ?
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: ръжди под купето

Мнение от ned_gm28 » 24 Мар 2010, 20:43

BMWMHartge написа:И последния тъп въпрос. Антикор и преобразувател за ръжда едно и също ли е ?

Не.Преобразувателят е за ръждата-нанася се върху нея,с идеята да я "преобразува" и да я спре,а антикорът е повърхностното покритие (полага се накрая) ,което трябва да предпазва от корозия :idea:
Изображение


Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 24.03.2010
Пол: Мъж

Re: ръжди под купето

Мнение от borcho6 » 25 Мар 2010, 20:41

направи това с бодито няма да съжаляваш,аз вече пробвах.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1993
Регистриран на: 12.09.2003
Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
Пол: Мъж
Кара: 98' e36 318i
Мечтае да кара: e36 ///M3
Детайли за колата: M43B18

Re: ръжди под купето

Мнение от BMWMHartge » 10 Апр 2010, 17:50

Взех един преобразувател за ръжда СЕЛТ, полях един ръждив пирон и нищо почти, минаха 3 часа ще изчакам още малко...
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: ръжди под купето

Мнение от Борис_Малинов » 10 Апр 2010, 19:10

Бе колега,тоз на Селт струва 0,50лв.и не става за нищо ;) вземи нещо по читаво,като например на Вюрт.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: ръжди под купето

Мнение от tsb_bg » 10 Апр 2010, 19:46

Стоманата като конструктивен материал (или неправилно използваното в разговорния език "желязо") е сребристосива, но изложена на влагата от въздуха или вода оксидира и се покрива с червено-кафяв железен оксид (ръжда).
Основния проблем при ръждата е че тя е порьозна и крехка, рони се и открива нови и нови повърхности, които на свой ред "ръждясват" и разрушават тотално съответния стоманен детайл.
Ръждопреубразователите (както се вижда и от името) НЕ ПРЕДПАЗВАТ от ръжда. Те преобразуват крехките и ронливи железни окиси в ставнително твърди и устойчиви химични съединения (най често фосфати) които създават твърдо покритие на повърхността на стоманения детайл и на практика спира роненето и откриването на нови повърхности на влиянието на атмосферните условия.
Това означава, че ръждопреубразувателите единствено забавят този процес там където е почнал и за мен е доста съмнителен ефекта от приложението им ...

Според мен е най-удачно е съответната повърхност да се почисти до здрава (чиста) основа и да се третира с препаратите които са на гумена основа от рода на BODY. Освен доброто прилепване към основата те притежават значителна еластичност (не се напукват при топлинни и механични разширения и свивания) добра плътност (не пропускат влага) и обезшумяват значително купето.

И въпреки всичко тръгне ли ръждата ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Re: ръжди под купето

Мнение от dopestar » 19 Юли 2010, 20:45

кажете от къде да ги купя тези:грунд KALFOS, Боди 999
:)

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook