ръжди под купето
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: ръжди под купето
ned_gm28 написа:Има един преобразувател на ръжда "KALFOS".Цветът му е "слонова кост",пробвал съм го-страхотен еМожеш да го нанасяш директно върху ръждата (аз отстранявам ръждата,без да се престаравам).Играе ролятя и на грунд!Върху него нанасяш антикорът и няма ядове!А черен антикор има-просто потърси
Колега , сигурен ли си , че този ръждо-преобразувател играе роля и на грунд .... в смисъл производителя ли го твърди това или ... ? Питам , понеже ако е така , както казваш ,си спестяваш работата по допълнителното нанасяне на грудн (аз ползвам епоксиден грунд , когато ми се налага ..., но първо нанасям преобразувтел , след това грунд ... , разправия ...). Каква му е цената на този преобразувател и в каква разфасовка се предлага (като количество..) ?
Последна промяна metodi80 на 22 Мар 2010, 17:42, променена общо 1 път
- revenger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: varna/silistra
- Пол: Мъж
Re: ръжди под купето
така ясно вече, силикон=пълна българска глупост от моя страна,но някой ще помоге ли откъде да си намеря боди и ако може да говорим в цени. 

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: ръжди под купето
Истината е само една:след като подготвите старателно повърхноста за боядисавне,възможно най-добрия вариат за подови покрития на автомобила е това:http://www.kupilisi.com/popup_image.php?pID=10298
Става въпрос не за силикона а за лепилото в синята кутия.След като го намажета с четка,няма махане в буквални смисъл на думата.Всички останали антикори на пазара се разтварят кореселин а това един път исъхне ли,просто няма сваляне.Наподобява гъста смес,и след като исъхне напълно придобива заводски вид.Може да се нанася с четка или със специален шприц-пистолет.Колеги пробвал съм всевъзможни варианти,но това е най-добрият продук предлаган на пазара.Най-интересното е,че много малко хора го знаят и съответно го използват
Хубавото е и,че върхо него спокойно може да се боядисва с цвят какъвто е колата ви.
Става въпрос не за силикона а за лепилото в синята кутия.След като го намажета с четка,няма махане в буквални смисъл на думата.Всички останали антикори на пазара се разтварят кореселин а това един път исъхне ли,просто няма сваляне.Наподобява гъста смес,и след като исъхне напълно придобива заводски вид.Може да се нанася с четка или със специален шприц-пистолет.Колеги пробвал съм всевъзможни варианти,но това е най-добрият продук предлаган на пазара.Най-интересното е,че много малко хора го знаят и съответно го използват



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: ръжди под купето
Flymen написа:И при мен на няколко места има същия проблем - ето какво правих вчера и днес
1.Зашкурвам ръждивото и почиствам.
2.Мажа с преобразувателя на WURTH
3.Няколко часа след вюрта минавам с Mr.Zink -българския вариант на Zinga
4.Пръскам с Боди 950 сивото -стои като гума и издържа на камъчета и др.
Бих добавил и
5. Намзаваш хубаво с Антикор . Това е една черна гъста каша , която е дзифт с някакъв примес или по-просто казано една от съставките на асфалта . Асфалта е дзифт и камъчета които се набиват много плътно 1 до др като образуват твърда настилка , а дзифта се ползва като лепило . Та намажи антикор и няма да съжаляваш , разбира се след като си почистил мястото и си го обработил както е посочено . Успех !
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: ръжди под купето
От ниските температури антикора се напуква,после влиза вода и познай...?


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: ръжди под купето
metodi80 написа:ned_gm28 написа:Има един преобразувател на ръжда "KALFOS".Цветът му е "слонова кост",пробвал съм го-страхотен еМожеш да го нанасяш директно върху ръждата (аз отстранявам ръждата,без да се престаравам).Играе ролятя и на грунд!Върху него нанасяш антикорът и няма ядове!А черен антикор има-просто потърси
Колега , сигурен ли си , че този ръждо-преобразувател играе роля и на грунд .... в смисъл производителя ли го твърди това или ... ? Питам , понеже ако е така , както казваш ,си спестяваш работата по допълнителното нанасяне на грудн (аз ползвам епоксиден грунд , когато ми се налага ..., но първо нанасям преобразувтел , след това грунд ... , разправия ...). Каква му е цената на този преобразувател и в каква разфасовка се предлага (като количество..) ?
Въпросният преобразувател ми го даде един бивш колега.Каза,че служи едновременно и като грунд,и ми показа на неговото Рено по купето места,които е третирал само с него.Каза,че откакто го е нанесъл са минали 5 месеца,по време на които колата е мита и по автомивки.Водоструйките не са го покътнали


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: ръжди под купето
vld написа:Ако някой обясни точно как да се оправят ръжди по ламарина няма да е никак зле.
Имам в предвид, то процедурата е ясна, малко зашкурване, преобразовател чака се да посивее и после грунд и накрая боя.
Мен ме интересува какъв грунд, какъв ръждо преобразовател да се ползват?
Въпроса е така да се направи, че да не избие пак след първата зима и да стане почти като истинско?
Знам че най-хубаво става когато се боядисва цял детайл(най-добре цялостно пребоядисване на колата), но на някои коли просто не си заслужава.
Та затова не е лошо да дадете съвет как да се даде живот още няколко години.
Понеже Владо зададе въпроса , а аз следя темата с интерес и от това , което каза ned_gm28:
ned_gm28 написа:Има един преобразувател на ръжда "KALFOS".Цветът му е "слонова кост",пробвал съм го-страхотен е Можеш да го нанасяш директно върху ръждата (аз отстранявам ръждата,без да се престаравам).Играе ролятя и на грунд!Върху него нанасяш антикорът и няма ядове!А черен антикор има-просто потърси
и от това което каза Борис_Малинов:
Борис_Малинов написа:Истината е само една:след като подготвите старателно повърхноста за боядисавне,възможно най-добрия вариат за подови покрития на автомобила е това: http://www.kupilisi.com/popup_image.php?pID=10298
Става въпрос не за силикона а за лепилото в синята кутия.След като го намажета с четка,няма махане в буквални смисъл на думата.Всички останали антикори на пазара се разтварят кореселин а това един път исъхне ли,просто няма сваляне.Наподобява гъста смес,и след като исъхне напълно придобива заводски вид.Може да се нанася с четка или със специален шприц-пистолет.Колеги пробвал съм всевъзможни варианти,но това е най-добрият продук предлаган на пазара.Най-интересното е,че много малко хора го знаят и съответно го използват Хубавото е и,че върхо него спокойно може да се боядисва с цвят какъвто е колата ви.
Мисля , че може да се обобщи :
Почиства се ръждата до колкото е възможно , маца се с ръждопреобразувател-грунд KALFOS, след това се маже с Боди 999 и готово ....
Ако правилно съм прочел , май така трябва да са нещата ... ??
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: ръжди под купето
Това е верният и с трайност вариант
Пробвал съм какви ли не варианти и техники за да се преборя с ръждата,но това лепило "999" е един от продуктите на "BODY",които просто наистина вършат работа.

Пробвал съм какви ли не варианти и техники за да се преборя с ръждата,но това лепило "999" е един от продуктите на "BODY",които просто наистина вършат работа.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: ръжди под купето
И последния тъп въпрос. Антикор и преобразувател за ръжда едно и също ли е ?
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: ръжди под купето
BMWMHartge написа:И последния тъп въпрос. Антикор и преобразувател за ръжда едно и също ли е ?
Не.Преобразувателят е за ръждата-нанася се върху нея,с идеята да я "преобразува" и да я спре,а антикорът е повърхностното покритие (полага се накрая) ,което трябва да предпазва от корозия

- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: ръжди под купето
Взех един преобразувател за ръжда СЕЛТ, полях един ръждив пирон и нищо почти, минаха 3 часа ще изчакам още малко...
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: ръжди под купето
Бе колега,тоз на Селт струва 0,50лв.и не става за нищо
вземи нещо по читаво,като например на Вюрт.



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: ръжди под купето
Стоманата като конструктивен материал (или неправилно използваното в разговорния език "желязо") е сребристосива, но изложена на влагата от въздуха или вода оксидира и се покрива с червено-кафяв железен оксид (ръжда).
Основния проблем при ръждата е че тя е порьозна и крехка, рони се и открива нови и нови повърхности, които на свой ред "ръждясват" и разрушават тотално съответния стоманен детайл.
Ръждопреубразователите (както се вижда и от името) НЕ ПРЕДПАЗВАТ от ръжда. Те преобразуват крехките и ронливи железни окиси в ставнително твърди и устойчиви химични съединения (най често фосфати) които създават твърдо покритие на повърхността на стоманения детайл и на практика спира роненето и откриването на нови повърхности на влиянието на атмосферните условия.
Това означава, че ръждопреубразувателите единствено забавят този процес там където е почнал и за мен е доста съмнителен ефекта от приложението им ...
Според мен е най-удачно е съответната повърхност да се почисти до здрава (чиста) основа и да се третира с препаратите които са на гумена основа от рода на BODY. Освен доброто прилепване към основата те притежават значителна еластичност (не се напукват при топлинни и механични разширения и свивания) добра плътност (не пропускат влага) и обезшумяват значително купето.
И въпреки всичко тръгне ли ръждата ....
Основния проблем при ръждата е че тя е порьозна и крехка, рони се и открива нови и нови повърхности, които на свой ред "ръждясват" и разрушават тотално съответния стоманен детайл.
Ръждопреубразователите (както се вижда и от името) НЕ ПРЕДПАЗВАТ от ръжда. Те преобразуват крехките и ронливи железни окиси в ставнително твърди и устойчиви химични съединения (най често фосфати) които създават твърдо покритие на повърхността на стоманения детайл и на практика спира роненето и откриването на нови повърхности на влиянието на атмосферните условия.
Това означава, че ръждопреубразувателите единствено забавят този процес там където е почнал и за мен е доста съмнителен ефекта от приложението им ...
Според мен е най-удачно е съответната повърхност да се почисти до здрава (чиста) основа и да се третира с препаратите които са на гумена основа от рода на BODY. Освен доброто прилепване към основата те притежават значителна еластичност (не се напукват при топлинни и механични разширения и свивания) добра плътност (не пропускат влага) и обезшумяват значително купето.
И въпреки всичко тръгне ли ръждата ....
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани