318is

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 10.03.2003
Местоположение: София-"montreal"

Мнение от KGB » 18 Мар 2003, 5:41

abre edin priatel si kara BMW na gaz i si varvi i do den dneshen. Ama spored mene tova si e nakazanie za kolata, vapreki che benzinite v BG sa takiva laina che po niakoi pat e po dobre na gaz, ama i s gazta e edna rabota...a pak za naftata da ne govirm...abre to si e #$@@# maikata. Inache normalna gazova yredba za BMW minimum 2 000lv, vsichko drygo ste sasipe kolata, i nakraya ste ti izleze po skapo. Nali znaesh pogovorkata: "ne sam bogat za da si pozvoliavam eftinite neshta"

Ako iskash ikonomichno BMW pomisli za disel, inache BMW na gaz niakak si e gadno. Dvigatelia kato vidi gaz i :shock:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 14.02.2003
Местоположение: София

Мнение от TurboDizelKombi » 18 Мар 2003, 12:59

Ако имаш пари, или ако караш относително малко не си струва разправията с АГУто. Но при всички други случаи можеш да се замислиш. Преди 2-3 години като започнаха масово да се правят газостанции и много коли да минават на газ се оказа, че и доста от мутрите си направиха дебелите Mersedesи на газ, както и коли от разните посолства.
И от друго място съм чувал, че газта има по-високо октаново число от бензина по принцип.
На мен Вектрата ми е на газ и в никакъв случай не мога да кажа, че не върви добре (няма мощност или т.н.).
Возил съм се на фабрична 520 е34 на газ. По нищо не личи, че не си на бензин.
Иначе газта от друга страна си е още една грижа - задължително здрава ел.система (кабели, свещи) смяна на въздушен филтър по често, настройки през няколко хиляди километра, отделен технически преглед за АГУто.

Далеч съм от мисълта да убеждавам някой да си слага АГУ. Просто се опитвам да изложа "некой съображения". Всеки сам си знае кое е най-добро за него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 4.02.2002

Мнение от dimd00d » 09 Апр 2003, 17:56

hell's angel написа:Абе Джовани я ме светни за "октановото число на газта"
Аман от лайци и дилетанти къде намери октан в пропан-бутана, а ?
Айде няма нужда да ми обясняваш.....


Ми ако искаш, АЗ ще те светна - октановото число на газта е между 106 и 110. Това, че съдържа пропан и бутан, а не октан и хептан като обикновенния бензин не означава, че няма октанов рейтинг (който всъщност показва колко може да се компресира горивото преди да се самовъзпламени).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 14.02.2003
Местоположение: София

Мнение от TurboDizelKombi » 10 Апр 2003, 11:32

Ако въведат метана разликата в цената газ - бензин ще стане убийствена - в пъти. "за 15 лева до морето" - според онзи деншния труд и Любо Ганев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 11 Апр 2003, 13:57

hell's angel написа:Абе Джовани я ме светни за "октановото число на газта"
Аман от лайци и дилетанти къде намери октан в пропан-бутана, а ?
Айде няма нужда да ми обясняваш.....


Колега, след като не си наясно по даден въпрос, първо се ограмоти малко, след това давай мнения и обиждай хората. Газта има октаново число, което е по високо от това на бензина. Октановото число не показва количеството на октана в горивото, а степента на сгъстяване, при която горивото започва да изгаря с детонация. Детонация имаме, когато пламъкът се движи не с 40-60 м/сек, а с над 10 пъти по-голяма скорост.
Моят съвет е да прегледаш темите в клуб АГУ на Дир-а и много работи ще ти се изяснят.
Понеже темата се изроди в "за и против" газовите уредби - от близо две години съм собственик на БМВ с АГУ. Не съм имал проблеми, няма много голяма разлика във вървежа на бензин и газ. Разликата в парите е доста - на дълго ми гори 8,5 на сто газ. Проблемите на повечето собственици на АГУ идат оттам, че газта, като по-калорично гориво изгаря по-бавно. Ако колата ти е регулирана като за бензин, голяма част от газта не може да изгори и в суров вид излиза през ауспуха. Оттам идва и по-големия разход, и по-малката тяга, и миризмата на чесън отзад. Ако наистина попаднеш на майстор по регулирането на газовите уредби, може да не усетиш разлика във вървежа на газ и бензин, и да икономисаш пари на всичкото отгоре.

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 13.01.2003
Местоположение: Blagoevgrad

Мнение от Calibra16V » 11 Апр 2003, 19:57

batDancho написа:
hell's angel написа:Абе Джовани я ме светни за "октановото число на газта"
Аман от лайци и дилетанти къде намери октан в пропан-бутана, а ?
Айде няма нужда да ми обясняваш.....


Колега, след като не си наясно по даден въпрос, първо се ограмоти малко, след това давай мнения и обиждай хората. Газта има октаново число, което е по високо от това на бензина. Октановото число не показва количеството на октана в горивото, а степента на сгъстяване, при която горивото започва да изгаря с детонация. Детонация имаме, когато пламъкът се движи не с 40-60 м/сек, а с над 10 пъти по-голяма скорост.
Моят съвет е да прегледаш темите в клуб АГУ на Дир-а и много работи ще ти се изяснят.
Понеже темата се изроди в "за и против" газовите уредби - от близо две години съм собственик на БМВ с АГУ. Не съм имал проблеми, няма много голяма разлика във вървежа на бензин и газ. Разликата в парите е доста - на дълго ми гори 8,5 на сто газ. Проблемите на повечето собственици на АГУ идат оттам, че газта, като по-калорично гориво изгаря по-бавно. Ако колата ти е регулирана като за бензин, голяма част от газта не може да изгори и в суров вид излиза през ауспуха. Оттам идва и по-големия разход, и по-малката тяга, и миризмата на чесън отзад. Ако наистина попаднеш на майстор по регулирането на газовите уредби, може да не усетиш разлика във вървежа на газ и бензин, и да икономисаш пари на всичкото отгоре.

имаме няколко коли на газ и всички почнаха да харчат масло не
успорвам,че с газта пестиш пари,но не смятам,че това е добрия
вариант за E36 318IS .Звучи ми смешно "BMW 318IS s AGU"
аз на моита не си позволих газ да сложа , защото не искам да си
разваля перфектната машина . Да 2500 лева за газов инжекцион
може да си заслужава,но и да ги имах парите нямяше да си сложа
причините са много и нямя смисъл да ги коментирам.Преценете си
сами и ако мислите,че агуто е по-добрия вариант си сложете :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 7.01.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от OOPPSS » 12 Апр 2003, 19:31

Изобщо да се слага АГУ на BMW е много смешна работа.
Да осакатиш един такъв автомобил си е върха на глупост.
Който иска АГУ да яха един голф, яйце, москвич, МБ и т.н. но
АГУ на BMW :lol: :lol: :lol:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 12 Апр 2003, 23:48

:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 14.02.2003
Местоположение: София

Мнение от TurboDizelKombi » 14 Апр 2003, 12:18

Вижте това:

http://lpg.search.bg

Никого не ангажира, но е още една възможност все пак.

Теста е правен с BMW 520.

1200лв за ГИГ е вече друго нещо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Dinslaken,Germany,BT.BG
Пол: Мъж
Кара: Каквото набара
Мечтае да кара: БМВтурбо
Детайли за колата: Да, неми вярваш но е така BMW–то е наи бързата кола !!!

Мнение от *BMWocb » 14 Авг 2008, 22:11

JOVANI написа:
///MPowered написа:
JOVANI написа:Hahaha 95-ta,pitai me koga


питам те ...

пълно е с 318is по 14 000 лева 8)

Da palno e ,no sa 92 -93 g. A i 14000lv. ne sa 12-13 000,nali? :D
един приятел си зе е36 1.8ис 1992г. кожа,17"джанти,3-аирбега на вратите и воана мно е яко тамно 4ервено ве4ер е като 4ерно за 6000лв му стапа 500еуро патя от германия много запазено дет са вика цицка :) само два амортисиора е сменил предни няма да лопни няма да тропни ток и жица си бумер4ето :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София

.

Мнение от щирлиц » 14 Авг 2008, 22:24

Що се мьчите я си земете Е30 и готово :mhihi: гас,мас,оцет нема значение,важното е емблемата отпред и отзад да е на БМВ :winky: :winky:
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 14 Авг 2008, 22:26

14 Апр 2003
14 Авг 2008
:mhihi:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 14 Авг 2008, 22:39

Ей, някои хора просто си джиткат без да им дреме изобщо... какво, кога, как... нема значение, требе да дам акъл.... някакъв... тия теми по-добре да се трият...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 14 Авг 2008, 22:44

айде сега за 5 години проблем шъ праим... :mhihi:

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Мнение от vladye » 14 Авг 2008, 22:45

Направо си представям след 5 години колко тъпо ще ми се струва, че е46 е струвал 15-20 хил. лева :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook