318is
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
abre edin priatel si kara BMW na gaz i si varvi i do den dneshen. Ama spored mene tova si e nakazanie za kolata, vapreki che benzinite v BG sa takiva laina che po niakoi pat e po dobre na gaz, ama i s gazta e edna rabota...a pak za naftata da ne govirm...abre to si e #$@@# maikata. Inache normalna gazova yredba za BMW minimum 2 000lv, vsichko drygo ste sasipe kolata, i nakraya ste ti izleze po skapo. Nali znaesh pogovorkata: "ne sam bogat za da si pozvoliavam eftinite neshta"
Ako iskash ikonomichno BMW pomisli za disel, inache BMW na gaz niakak si e gadno. Dvigatelia kato vidi gaz i
Ako iskash ikonomichno BMW pomisli za disel, inache BMW na gaz niakak si e gadno. Dvigatelia kato vidi gaz i


- TurboDizelKombi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 14.02.2003
- Местоположение: София
Ако имаш пари, или ако караш относително малко не си струва разправията с АГУто. Но при всички други случаи можеш да се замислиш. Преди 2-3 години като започнаха масово да се правят газостанции и много коли да минават на газ се оказа, че и доста от мутрите си направиха дебелите Mersedesи на газ, както и коли от разните посолства.
И от друго място съм чувал, че газта има по-високо октаново число от бензина по принцип.
На мен Вектрата ми е на газ и в никакъв случай не мога да кажа, че не върви добре (няма мощност или т.н.).
Возил съм се на фабрична 520 е34 на газ. По нищо не личи, че не си на бензин.
Иначе газта от друга страна си е още една грижа - задължително здрава ел.система (кабели, свещи) смяна на въздушен филтър по често, настройки през няколко хиляди километра, отделен технически преглед за АГУто.
Далеч съм от мисълта да убеждавам някой да си слага АГУ. Просто се опитвам да изложа "некой съображения". Всеки сам си знае кое е най-добро за него.
И от друго място съм чувал, че газта има по-високо октаново число от бензина по принцип.
На мен Вектрата ми е на газ и в никакъв случай не мога да кажа, че не върви добре (няма мощност или т.н.).
Возил съм се на фабрична 520 е34 на газ. По нищо не личи, че не си на бензин.
Иначе газта от друга страна си е още една грижа - задължително здрава ел.система (кабели, свещи) смяна на въздушен филтър по често, настройки през няколко хиляди километра, отделен технически преглед за АГУто.
Далеч съм от мисълта да убеждавам някой да си слага АГУ. Просто се опитвам да изложа "некой съображения". Всеки сам си знае кое е най-добро за него.
hell's angel написа:Абе Джовани я ме светни за "октановото число на газта"
Аман от лайци и дилетанти къде намери октан в пропан-бутана, а ?
Айде няма нужда да ми обясняваш.....
Ми ако искаш, АЗ ще те светна - октановото число на газта е между 106 и 110. Това, че съдържа пропан и бутан, а не октан и хептан като обикновенния бензин не означава, че няма октанов рейтинг (който всъщност показва колко може да се компресира горивото преди да се самовъзпламени).
- TurboDizelKombi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 14.02.2003
- Местоположение: София
Ако въведат метана разликата в цената газ - бензин ще стане убийствена - в пъти. "за 15 лева до морето" - според онзи деншния труд и Любо Ганев
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
hell's angel написа:Абе Джовани я ме светни за "октановото число на газта"
Аман от лайци и дилетанти къде намери октан в пропан-бутана, а ?
Айде няма нужда да ми обясняваш.....
Колега, след като не си наясно по даден въпрос, първо се ограмоти малко, след това давай мнения и обиждай хората. Газта има октаново число, което е по високо от това на бензина. Октановото число не показва количеството на октана в горивото, а степента на сгъстяване, при която горивото започва да изгаря с детонация. Детонация имаме, когато пламъкът се движи не с 40-60 м/сек, а с над 10 пъти по-голяма скорост.
Моят съвет е да прегледаш темите в клуб АГУ на Дир-а и много работи ще ти се изяснят.
Понеже темата се изроди в "за и против" газовите уредби - от близо две години съм собственик на БМВ с АГУ. Не съм имал проблеми, няма много голяма разлика във вървежа на бензин и газ. Разликата в парите е доста - на дълго ми гори 8,5 на сто газ. Проблемите на повечето собственици на АГУ идат оттам, че газта, като по-калорично гориво изгаря по-бавно. Ако колата ти е регулирана като за бензин, голяма част от газта не може да изгори и в суров вид излиза през ауспуха. Оттам идва и по-големия разход, и по-малката тяга, и миризмата на чесън отзад. Ако наистина попаднеш на майстор по регулирането на газовите уредби, може да не усетиш разлика във вървежа на газ и бензин, и да икономисаш пари на всичкото отгоре.
- Calibra16V
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 13.01.2003
- Местоположение: Blagoevgrad
batDancho написа:hell's angel написа:Абе Джовани я ме светни за "октановото число на газта"
Аман от лайци и дилетанти къде намери октан в пропан-бутана, а ?
Айде няма нужда да ми обясняваш.....
Колега, след като не си наясно по даден въпрос, първо се ограмоти малко, след това давай мнения и обиждай хората. Газта има октаново число, което е по високо от това на бензина. Октановото число не показва количеството на октана в горивото, а степента на сгъстяване, при която горивото започва да изгаря с детонация. Детонация имаме, когато пламъкът се движи не с 40-60 м/сек, а с над 10 пъти по-голяма скорост.
Моят съвет е да прегледаш темите в клуб АГУ на Дир-а и много работи ще ти се изяснят.
Понеже темата се изроди в "за и против" газовите уредби - от близо две години съм собственик на БМВ с АГУ. Не съм имал проблеми, няма много голяма разлика във вървежа на бензин и газ. Разликата в парите е доста - на дълго ми гори 8,5 на сто газ. Проблемите на повечето собственици на АГУ идат оттам, че газта, като по-калорично гориво изгаря по-бавно. Ако колата ти е регулирана като за бензин, голяма част от газта не може да изгори и в суров вид излиза през ауспуха. Оттам идва и по-големия разход, и по-малката тяга, и миризмата на чесън отзад. Ако наистина попаднеш на майстор по регулирането на газовите уредби, може да не усетиш разлика във вървежа на газ и бензин, и да икономисаш пари на всичкото отгоре.
имаме няколко коли на газ и всички почнаха да харчат масло не
успорвам,че с газта пестиш пари,но не смятам,че това е добрия
вариант за E36 318IS .Звучи ми смешно "BMW 318IS s AGU"
аз на моита не си позволих газ да сложа , защото не искам да си
разваля перфектната машина . Да 2500 лева за газов инжекцион
може да си заслужава,но и да ги имах парите нямяше да си сложа
причините са много и нямя смисъл да ги коментирам.Преценете си
сами и ако мислите,че агуто е по-добрия вариант си сложете

- TurboDizelKombi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 14.02.2003
- Местоположение: София
Вижте това:
http://lpg.search.bg
Никого не ангажира, но е още една възможност все пак.
Теста е правен с BMW 520.
1200лв за ГИГ е вече друго нещо
http://lpg.search.bg
Никого не ангажира, но е още една възможност все пак.
Теста е правен с BMW 520.
1200лв за ГИГ е вече друго нещо
- *BMWocb
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Dinslaken,Germany,BT.BG
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото набара
- Мечтае да кара: БМВтурбо
- Детайли за колата: Да, неми вярваш но е така BMW–то е наи бързата кола !!!
един приятел си зе е36 1.8ис 1992г. кожа,17"джанти,3-аирбега на вратите и воана мно е яко тамно 4ервено ве4ер е като 4ерно за 6000лв му стапа 500еуро патя от германия много запазено дет са вика цицкаJOVANI написа:///MPowered написа:JOVANI написа:Hahaha 95-ta,pitai me koga
питам те ...
пълно е с 318is по 14 000 лева
Da palno e ,no sa 92 -93 g. A i 14000lv. ne sa 12-13 000,nali?




.
Що се мьчите я си земете Е30 и готово
гас,мас,оцет нема значение,важното е емблемата отпред и отзад да е на БМВ




Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ей, някои хора просто си джиткат без да им дреме изобщо... какво, кога, как... нема значение, требе да дам акъл.... някакъв... тия теми по-добре да се трият...
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани