.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Резервоар, дизел (diesel)
ned_gm28 написа:Колеги,ако има разлика между резервоярите на бензиновите и дизеловите модификации-се извинявам!Аз описах подробно как е устроен и какво се случва в бензинов резервоарА там има мрежест филтър на всмукателя на помпата,а вторият филтър преди инжекциона е чак на лявата предна греда.Така че,извинявам се,ако намесвайки се в темата съм объркал някого
Така е ,не се притесняваи.При всички ТДС-ки е сьщото (без е-34)
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Резервоар, дизел (diesel)
///MapTo написа:Аз пък щи кажа нещо друго...при дизелите имаше някакви филтри,които трябва да се чистят около помпите,защото се задръствали с боклуци..имаше теми из форума,че ако филтрите са задръстени под 15 литра нафта не е полезно да има в резервоара...разрови се,но и аз съм се сблъсквал с такъв дизел,който под 15литра неще да запали
На самата помпа има поставена цедка. Но тази цедка е изключително едра. Единствено чакъл няма да засмуче помпата. Финият филтър се намира пред бушоните.
Няма как да се задръсти цедката на помпата.
Ако се запуши горивният филтър колата няма да може да върви във високите обороти. Или изобщо няма да върви. Но запушен горивен филтър не пречи на помпата. Просто помпата ще прехвърля горивото от единия в другия резервоар и няма да може да подаде гориво към двигателя
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани